دنیای وب

یک روش جادویی جدید برای آزمایش برنامه های خود در دستگاه های واقعی

برنامه ها “چیز جدید” هستند. ما در دوره ای زندگی می کنیم که شما برای دریافت کوپا روی صفحه نمایش تلفن همراه خود ضربه می زنید. با ظهور فناوری و اینترنت ، تلفن های همراه و خدمات مانند هرگز سفارشی می شوند! و برای انطباق با این سرویس ها ، هر روز تعداد زیادی برنامه متناسب با سیستم عامل های مختلف ظاهر می شوند. در میان برنامه ها ، تقاضا برای برنامه های مصرف کننده بیشترین است ، اما برنامه های سازمان های مختلف نیز برای حمایت از بسیاری از شرکت ها در حال توسعه است. با توجه به تقاضای روزافزون برای برنامه های تلفن همراه ، سازندگان و توسعه دهندگان برنامه تمرکز خود را به سمت ایجاد استراتژی و نقشه راه قبل از راه اندازی برنامه های خود تغییر داده اند. اجرای یک برنامه با ویژگی ها و توابع مورد نیاز یک سرویس خاص ساده ترین راه است ، اما داشتن یک برنامه آزمایش دقیق و بدون نقص قبل از استقرار بسیار مهم است.

“70٪ برنامه ها توسط کاربران ظرف 2 دقیقه پس از نصب حذف می شوند”

آزمایش یک مرحله مهم است ، زیرا توسعه دهندگان می توانند کیفیت برنامه ای را که راه اندازی می کنند تضمین کنند. هیچ کس نمی خواهد برنامه ای پر از خطا را راه اندازی کند ، یا اجازه می دهد تعداد زیادی پنجره بازشو را اجازه دهد. یک رابط کاربری گرافیکی معیوب یا تجربه کاربر گیج کننده ، می تواند دلایل نابودی غم انگیز برنامه شما قبل از ایجاد فضای خاص خود در بازار برنامه باشد. به همین دلیل تسلط بر هنر آزمایش برنامه های تلفن همراه به هدف اصلی برای هر توسعه دهنده ای برای نگه داشتن آن در بازار تبدیل شده است.

آزمایش برنامه تلفن همراه انواع مختلفی از چالش های جدید را ایجاد می کند

  • تعدادی دستگاه واقعی در بازار موجود است که توسعه دهندگان باید تعداد زیادی آزمایش را انجام دهند

  • تغییرات مکرر در برنامه های تلفن همراه وجود دارد. همگام شدن با تغییرات دشوار شد.
  • داشتن زیرساخت مناسب برنامه تلفن همراه ، ماتریس دستگاه مناسب و مجموعه ابزار مناسب ، روندی کاملاً انتخابی است!
  • شبیه سازی یا تولید مثل خطاهای گزارش شده توسط کاربران بسیار دشوار است زیرا بیشتر مربوط به یک دستگاه خاص است. خطاها همیشه ماهیتی مترقی دارند. به همین دلیل است که هزینه توسعه به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

رویکرد فعلی

روش آزمایش معمول شامل استفاده از شبیه سازها / شبیه سازها با مجموعه ای از آزمایشگاه های سیار داخلی (مجموعه ای از دستگاه ها) است. این روش ها پوشش کامل آزمون را فراهم نمی کنند. اشکالات هنگام راه اندازی برنامه در بازار یافت می شود. این منجر به هزینه کل کیفیت بالا می شود. سازمان ها شروع به بررسی اتوماسیون برای کاهش زمان چرخه و افزایش پوشش آزمایش می کنند. اما بدون وجود زیرساخت های مناسب برای آزمایشگاه سیار ، نتیجه خوبی نخواهد داشت.

راه حل: آینده ابرها هستند

چرا برنامه موبایل مبتنی بر cloud راهی برای آزمایش دارد؟

  • با کاهش بودجه های سرمایه ، با آزمایش در بیشترین دامنه ممکن از دستگاه های موجود ، برنامه های با کیفیت بهتری تولید می کند.

  • Cloud یک زیرساخت آماده برای فرایندهای اتوماسیون فراهم می کند و پوشش آزمایش را افزایش می دهد.

  • خطاهای گزارش شده از بازار را به سرعت تولید کنید.

  • این امکان همکاری آسان بین تیم های مختلف را فراهم می کند.

  • این فرآیند توسعه سریع را با اجازه دادن به یکپارچه سازی آسان در یک روند در حال توسعه ارتقا می دهد.

  • تیم های پراکنده از نظر جغرافیایی می توانند به صرفه جویی در هزینه بپردازند.

  • Cloud به شما امکان دسترسی به دستگاه هایی را می دهد که در بازار متوقف شده اند. به عنوان مثال ، بسیاری از کاربران در هند هنوز از نسخه های قدیمی Android مانند 2.3 بر روی تلفن مانند Samsung Galaxy Star Duos استفاده می کنند.

نتیجه:

استفاده موثر از ابر با سازماندهی توسعه برنامه تلفن همراه و آزمایش بی نظمی می تواند زمان چرخه را کوتاه کند ، کیفیت برنامه را بهبود بخشد و بودجه سرمایه را کاهش دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا