دنیای وب

یک قطعه نرم افزار بازاریابی وابسته وجود دارد که شما به آن نیاز دارید

پاسخ خودکار سرویسی است که به طور خودکار ایمیل را برای کسانی که در لیست شما مشترک هستند ارسال می کند. بیشتر بازاریابان این جمله را شنیده اند ، “پول در لیست است” بسیاری از این سخنان سوگند یاد کردند.

چرا پاسخ خودکار در بازاریابی وابسته بسیار مهم است

اگر می خواهید درآمد بازاریابی وابسته خود را افزایش دهید ، باید به طور جدی ایجاد یک لیست ایمیل را بررسی کنید. این کار را هر کجا که هستید می توانید انجام دهید و تنظیم آن زمان و تلاش زیادی نمی برد. بهترین قسمت این است که اگر بودجه آن را داشته باشید ، می تواند بیشتر از آن به خارج از کشور سپرده شود.

داشتن لیستی از چند صد نفر می تواند درآمد فوری شما را فراهم کند که می توانید در هر زمان که نیاز داشته باشید آن را روشن کنید. این رایج ترین مزیت استفاده از دستگاه پاسخگویی است.

ایجاد روابط

دلیل دیگر سرمایه گذاری بسیاری از بازاریاب ها در دستگاه های پاسخگویی این است که می توانید از آن برای ایجاد ارتباط با بازدید کنندگان سایت خود و همچنین مشتریان گذشته استفاده کنید. بارها و بارها فروش به همان افراد بسیار آسان تر است.

به همین ترتیب ، بسیار خوب است که توجه بازدیدکنندگان خود را جلب کنید نه اینکه اجازه دهید آنها بازدید کنند و سپس بدون بازگشت دوباره کلیک کنید. هر دو جنبه بازاریابی با تلفن گویا آسان تر می شود.

چگونه می توانید چشم اندازهای لیست ایمیل خود را پیدا کنید؟

برای اینکه یک سرویس پاسخگوی خودکار برای فعالیت های بازاریابی وابسته شما موثر باشد ، باید چند مورد را آماده کنید. اول ، شما باید یک پیشنهاد رایگان جذاب برای ارائه به بازدید کنندگان سایت خود داشته باشید. این همان چیزی است که در ازای نام و ایمیل به آنها داده خواهد شد.

پس از ثبت نام ، تلفن پاسخ هدایای رایگان را که بارگذاری کرده اید برای آنها ارسال می کند. پس از ایجاد پیشنهاد رایگان ، باید توالی نامه الکترونیکی را تنظیم کنید. این مجموعه ای از ایمیل است که شما در حالت تعلیق قرار می دهید تا در فواصل زمانی مختلف برای مشترکان ارسال شود.

به عنوان مثال ، ایده خوبی است که در هفته اول اشتراک خود 2 تا 3 بار از یک مشترک پیگیری کنید. پس از آن ، می توانید بقیه ایمیل ها را تنظیم کنید تا هر هفته یک بار ارسال شود. پس از بارگذاری همه پیام ها ، همه این موارد در خلبان خودکار انجام می شود.

هر زمان می خواهید یک ایمیل اضافی برای پیشنهادی حساس به زمان اضافه کنید ، فقط کافی است آن را تایپ کرده و برای ارسال در صف قرار دهید. به صورت خودکار به همه افراد موجود در لیست شما تحویل داده می شود. اتوماسیون این سرویس باعث می شود ارزش هر پنی را که خرج می کنید کنید.

داشتن پاسخ دهنده خودکار برای ساختن یک لیست ایمیل می تواند درآمد بازاریابی شرکت های وابسته شما را تا حد زیادی افزایش دهد. پس از آماده شدن برای برقراری ارتباط موثر با بازدیدکنندگان و خریداران سایت خود ، در یک ابزار پاسخگویی خودکار سرمایه گذاری کنید تا به شما کمک کند مشترکان خود را مدیریت کرده و جریان درآمد خود را تقویت کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا