دنیای وب

یک لیست چک 10 مرحله ای ضروری برای بازاریابی کتاب غیر داستانی بعدی شما

هنگام انتشار یک کتاب غیر داستانی ، اگر یک سیستم تبلیغاتی موجود در این بازار دارید ، می توانید هر کتاب جدید را با صدای بلند به بازار عرضه کنید. بستر تبلیغاتی می تواند:

  • وبلاگ محبوب

  • لیست ایمیل با هزاران مشترک

  • حساب توییتر با تعداد مناسب پیروان پاسخگو

  • حساب YouTube تعداد زیادی مشترک دارد

… یا هر ترکیبی از اینها (به علاوه مخاطبان دیگر سیستم عامل ها).

با این حال ، همه ما باید از جایی شروع کنیم و اگر هنوز یک بستر تبلیغاتی ندارید ، این پست در مورد ساخت آن سیستم عامل ها است تا نیازی به اعتماد به آمازون برای تبلیغ کتاب خود نداشته باشید ، اما شما می توانید هر زمان که بخواهید فروش کتاب خود را افزایش دهید.

مطمئناً می توانید با پرداخت هزینه تبلیغات کتاب جدید خود را به مردم نشان دهید ، اما در عوض این پست روی روش های رایگان جلب توجه مردم متمرکز خواهد شد. و از آنجا که در کتاب های غیر داستانی (دوره ها ، مشاوره …) فرصت های زیادی برای درآمد وجود دارد ، از بسترهای تبلیغاتی می توان مواردی بیش از افزایش فروش کتاب استفاده کرد.

کتاب خود را از طریق یک وب سایت کوچک یا یک صفحه تبلیغاتی تبلیغ کنید

هسته اصلی بستر تبلیغاتی شما وب سایت شماست. برخی از افراد دعوت می کنند برای تبلیغ هر کتابی که می نویسید ، سایتی جدید ایجاد کنند. با این حال ، چنین سایتی به طور کلی فقط دو یا سه صفحه دارد و چنین سایتی کوچک بدون تبلیغات هیچ بازدیدی نخواهد داشت. پس بگذارید فعلاً این ایده کوچک را کنار بگذاریم.

از آنجا که توصیه می شود چندین کتاب در موضوعات مرتبط منتشر شود ، به خصوص اگر دوره های آموزشی و سایر سخنرانی های مربوط به این کتاب ها را ارائه دهید ، داشتن سایتی که به شدت بر روی این موضوع احداث می کنید ، با محتوای بسیار خوب ، می تواند برای جذب بازدید کننده و ایجاد خواننده و مشتری بسیار مفید باشد. جدید.

بسیار مهم است که شما به طور منظم محتوای رایگان رایگان را در سایت خود منتشر کنید زیرا این امر بازدیدکنندگان را به این طریق جذب می کند:

  • گوگل

  • سایت های اجتماعی (جایی که افراد محتوای شما را به اشتراک می گذارند)

  • وقتی مطالب / وب سایت شما را پیشنهاد می دهند از وب سایت های دیگر پیوند داشته باشید

همه اینها به ساخت پلت فرم شما کمک می کند و به عنوان بازاریابی محتوا شناخته می شود.

به عنوان مثال سایتی که از فروش کتاب پشتیبانی می کند ، استیو اسکات است.

مصاحبه های پادکست برای تبلیغات سریع

میلیون ها نفر هر روز پادکست گوش می دهند و پادکست هایی در مورد هر موضوعی وجود دارد که بتوان تصور کرد. درباره هرچه بنویسید پادکست های مرتبط با این موضوع را پیدا خواهید کرد.

بنابراین درست مانند افرادی که وقتی رادیو گوش می دهند وقتی کاری که انجام می دهند به 100٪ توجه آنها احتیاج ندارد ، تعداد بیشتری از افراد پادکست را جایگزین آن می کنند. یا از طریق iTunes یا به سادگی با بارگیری فایل های صوتی از وب سایت ها.

اگر اولین بار نویسنده هستید ، قبل از شروع تماس با پادکست صبر کنید تا کتاب شما منتشر شود. زیرا اولویت آنها ارائه محتوای عالی به شنوندگان شما است.

شما می توانید کمی تبلیغ کنید ، اما همه چیز در مورد ارائه ارزش برای کمک به عالی بودن این پادکست است. در این صورت افرادی که به شما گوش می دهند می خواهند درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و درصدی از آنها مشتری می شوند.

یا اگر قبلاً کتابهای منتشر شده و بسترهایی ایجاد کرده اید ، جلب توجه ناشران پادکست آسان تر خواهد بود زیرا از اعتباری برخوردار خواهید بود که می توانید از آن بهره مند شوید.

و این نکته بسیار مهمی است – مورد اعتماد پادکست ها هستید تا بتوانند اطمینان داشته باشند که برای شنوندگان آنها ارزش قائل خواهید شد. اگر اولین پادکست شما خوب پیش رفت ، پس از آن راحت تر می شوید زیرا می توانید این مورد را در سایت های جدیدی که به آنها متصل هستید ذکر کنید.

بنابراین ، فقط با ناشران پادکست ، از طریق ایمیل یا حتی از طریق کانال های اجتماعی مانند توییتر یا فیس بوک تماس بگیرید. آنها را بمباران نکنید ، اما سعی کنید توجه آنها را جلب کنید و قطعاً گوش دادن به پادکست آنها و شناختن آنها قبل از تماس با آنها بسیار مفید است.

نمونه مصاحبه پادکست – بازگشت به مثال استیو اسکات ، مصاحبه در مورد درآمد غیرفعال هوشمند درباره نحوه انتشار برای سود.

ارسال پست برای مهمان برای اعتبار ، تبلیغات ، بازدید و فروش

در حالی که ارسال محتوای عالی در سایت شما اگر به دنبال ایجاد مخاطب هستید کاملاً حیاتی است ، اما ارسال محتوای شگفت انگیز در وب سایت شخص دیگری در مقابل مخاطبان وی می تواند بازدیدکنندگان وب سایت ، خوانندگان کتاب و مشتریان جدید را به سمت شما جذب کند.

توجه داشته باشید که ارسال میهمان در سایت کم بازدید کننده سود چندانی به شما نمی رساند. این امر به ویژه اگر پیوند به سایت شما (یا کتاب شما) در پایین مقاله ای باشد که منتشر می کنید ، درست است نه در بالا. گاهی اوقات این قابل بحث خواهد بود ، زمان دیگر اینطور نیست.

اما شما واقعاً می خواهید در سایت های پر بازدید ، با کیفیت بالا و سایت های مرتبط قرار بگیرید. گاهی اوقات گفتن این کار آسانتر از انجام است ، اما پاداش های آن می تواند چشمگیر باشد.

در برخی موارد ، ممکن است لازم باشد از طریق این سایت مستقیماً به سایت ها ایمیل ارسال کنید ، اما در حقیقت ، بسیاری از سایت ها اغلب این حقیقت را ارسال می کنند که به دنبال نویسندگان جدید هستند ، بنابراین Google اغلب “کلمات کلیدی برای ما” و برخی کلمات کلیدی مرتبط با بازار شما را جستجو می کند. حتی برخی از نتایج مفید.

مثلا: عادت ها را برای ما بنویسید

نویسنده پرفروش نیویورک تایمز کریس بروگان به Lifehack نامه نوشت و گفت: “… این قطعاً یکی از نقاط اصلی فعالیت وبلاگ نویسی من بود زیرا افکار من را برای بسیاری از افراد دلسوز و جالب نشان داد …

حساب های اجتماعی فعال داشته باشید و بخشی از مکالمه باشید

در صورت استفاده مثر ، حساب های اجتماعی می تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند ، اعتبار زیادی برای شما فراهم می کند ، فروش کتاب را افزایش می دهد و مشتری ایجاد می کند.

در این بخش ، من برای متن اصلی و تصویر به شبکه های اجتماعی مراجعه می کنم مانند:

  • داشتن یک حساب توییتر

  • داشتن صفحه فیس بوک

  • وجود نمایه LinkedIn

همچنین حساب های اجتماعی کمتری وجود دارد که می تواند در شرایط خاص مانند Pinterest و Quora مفید باشد ، اگرچه صرف زمان زیادی برای حساب های اجتماعی مرتبه دوم توصیه نمی شود.

می توانید صدها شبکه اجتماعی ذکر شده را در اینجا مشاهده کنید.

اکنون گفته می شود:

  • فیس بوک مخصوص ترافیک است

  • توییتر برای برقراری ارتباط

بدیهی است که این توییت را می توان مورد توجه قرار داد ، اما از آنجا که از طرف شخصی منتشر می شود که وب سایت وی ماهانه میلیون ها بازدید کننده از فیس بوک دریافت می کند ، احتمالاً هسته یا حقیقت آن وجود دارد.

بنابراین شبکه های اجتماعی مختلف اهداف مختلفی دارند و اطمینان حاصل کنید که مطالب بسیار جذاب برای آنها ارسال کنید (در صورت نوشتن پست های عالی در وبلاگ ، این آسان است) ، بخشی از مکالمه در بازار خود شوید ، و به موقع به عنوان یک رهبر فکری و تأثیرگذار ظاهر خواهید شد.

اکنون ، این یک نمونه غیر داستانی نیست ، اما نویسنده پرفروش داستان نویسی آزاد آماندا هاوکینگ در توییتر و فیس بوک بسیار فعال است ، با خوانندگان ارتباط برقرار می کند و کتاب های خود را تبلیغ می کند.

از دومین موتور جستجو در جهان استفاده کنید: YouTube

یک فیلم پنج دقیقه ای می تواند ده ها هزار بازدید داشته باشد و بازدیدکنندگان را به وب سایت و صفحه کتاب شما در آمازون بفرستد.

اگر 100 ویدیوی YouTube دارید ، اکنون فکر کنید.

خوب ، بعضی از آنها خوب عمل می کنند ، در حالی که دیگران تا حد زیادی نادیده گرفته می شوند ، و شما به طور کلی نمی توانید موفقیت را پیش بینی کنید ، بنابراین اگر این روش تبلیغاتی را دنبال کنید ، مهم است که پربار باشید.

اما با تعداد زیادی از بازدید در YouTube ، اگر می توانید ایده های ویدیویی مربوطه را بیابید که بتواند بازدید از YouTube را به سایت شما و صفحات کتاب هدایت کند ، این امر می تواند به جذب بسیاری از خوانندگان و مشتریان کمک کند ، به شرطی که حساب YouTube شما با کتاب و سایت شما ارتباط نزدیک داشته باشد. .

تبلیغ به روش قدیمی

مهم است که درک کنید مخاطبان شما ممکن است وقت زیادی را در اینترنت نگذرانند ، بنابراین پادکست ها و پست های مهمان ممکن است فقط از آن عبور کنند. همه افراد صاحب تلفن هوشمند نیستند و حتی کسانی که این گوشی را دارند ، بسیاری از آنها علاقه ای به گشت و گذار مداوم در اینترنت ندارند.

بنابراین هر جا که هستند با آنها صحبت کنید. این شامل رادیو ، روزنامه ، مجله و حتی تلویزیون است.

می توانید با تماس با روزنامه ها و ایستگاه های محلی خود ، تجربه رسانه ای کسب کرده و از آنجا رشد کنید. در صورت توجیه هزینه در هنگام در نظر گرفتن اهداف انتشار خود ، می توانید خودتان با خبرنگاران و ناشران تماس بگیرید ، یا یک متخصص روابط عمومی استخدام کنید.

به عنوان مثال ، این نویسنده یک کمپین تبلیغاتی گسترده ای داشت که به فروش کمک می کرد ، اما تقریباً به اندازه انتظارات نبود. با این حال ، اعتباری که از رادیو ، روزنامه ها و حتی تلویزیون حاصل می شود ، می تواند درهای زیادی را باز کند.

با تبلیغات به موقع فروش بسیار خوبی را رقم بزنید

با بستر موجود (در صورت داشتن) ، و مشارکت های تبلیغاتی با سایت ها و نویسندگان دیگر ، می توانید افراد زیادی را برای تبلیغ کتاب خود در همان روز یا حداقل در همان هفته جذب کنید.

و غالباً چنین تبلیغات به موقع اگر مشتری در مدت زمان مشخصی از آمازون خرید کند ، یک بسته جایزه ارائه می دهد.

برای دریافت بسته پاداش ، مشتری معمولاً باید رسید آمازون خود را به آدرس ایمیل خصوصی بفرستد و در ازای آن پاداش های ارزشمند زیادی را به عنوان بارگیری برای وی ارسال می کند.

این به مشتری کمک می کند تا حالا و نه بعداً روی خرید تمرکز کند.

دلیل این امر این است که فروش زیاد در مدت زمان کوتاه می تواند کتاب شما را در شماره 1 آمازون یا حداقل در رده اول قرار دهد. این برای کمک به تبلیغات آینده (“پرفروش ترین شماره 1”) و همچنین ایجاد انگیزه برای کتاب شما از همان ابتدا بسیار معتبر است.

همانطور که مشاهده می کنید ، با خرید نسخه های بیشتر ، ارزش پاداش ها بیشتر و بیشتر می شود ، زیرا پیشنهادات بزرگتر شرکت ها را هدف قرار می دهند.

با دادن نسخه هایی از نسخه ها ، بررسی های زیادی دریافت کنید

یک کتاب بدون نقد زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد ، زیرا خرید کتاب بدون نقد خطرناک است زیرا شما نمی دانید چه چیزی دریافت می کنید. اما اگر کسی کتاب را خریداری نکند ، هیچ نقدی نخواهد داشت.

بنابراین ضروری است که با ارائه متن بازبینی سریع مراحل را شروع کنید. این شما را مجبور می کند که کتاب را در زمانی که قبل از انتشار دارید به بهترین شکل ممکن بسازید.

و کتاب شما می تواند به منتقدان برتر بازار ، دوستان ، شرکا ، نویسندگان همکار ، سایت های بررسی …

در حالت ایده آل ، اگر افراد نظرات خود را در آمازون ارسال می کنند و همچنین در مورد کتاب شما در سایت خود یا کانال های اجتماعی خود صحبت می کنند ، بسیار عالی است. با توجه به این نکته ، ضروری است که روند ایجاد روابط برای بررسی ها قبل از تاریخ انتشار آغاز شود.

انتشار کتاب های بیشتر به فروش بیشتر کتاب های شما کمک می کند

تشبیهی که دوست دارم از آن استفاده کنم این است که همه کتابهای شما میله ماهیگیری در رودخانه است. با یک میله می توانید گاه گاهی ماهی بگیرید. البته ، در این زمینه ، ماهی در حال فروش کتاب است.

اما با چند میله ماهیگیری می توانید ماهی بیشتری صید کنید. پاک کردن ، درست است؟

خوب ، داشتن چندین کتاب تأثیر موجی دارد زیرا شبکه گسترده تری را برای جذب خوانندگان ایجاد می کند. همچنین ممکن است خوانندگانی که یک کتاب را دوست دارند علاقه داشته باشند تا از آنچه شما نوشته اید نیز بدانند. و اگر کتابهای زیادی در موضوعات مرتبط می نویسید ، به طور بالقوه می توانید خواننده یک کتاب را به خواننده چند کتاب تبدیل کنید.

و اگرچه نمی توانید این را پیش بینی کنید ، با انتشار کتاب کافی (تا زمانی که کیفیت بالا باشد) ، می توان به موفقیت بزرگی دست یافت ، که حجم فروش کتاب شما را کاملاً تغییر می دهد. بنابراین دوباره ، پرکار بودن بسیار مهم است.

چرا لیست ایمیل شما یکی از با ارزش ترین دارایی های شما است

یکی از قدرتمندترین دارایی هایی که می توانید به صورت آنلاین ایجاد کنید ، لیست ایمیل مشترکانی است که از شنیدن صحبت های شما لذت می برند.

شما این لیست را با دادن یک هدیه به بازدیدکنندگان وب سایت خود (رشوه اخلاقی که در آن شناخته شده است) در ازای تبدیل شدن به یک مشترک ایمیل. آنها این گزینه را دارند که البته هر زمان که انتخاب کنند ، بلافاصله خود را از لیست خارج کنند ، زیرا شما لیست خود را از طریق سرویسی مانند MailChimp مدیریت خواهید کرد.

همچنین می توانید لیست های خود را بر اساس:

  • مشترکان رایگان (بدون سابقه خرید با شما)

  • رزرو مشتری

  • مشاوره دوره و مشتری

این می تواند به شما کمک کند تا پیشنهادهای مخاطبان مختلف را هدف قرار دهید.

با این حال ، اشتباهی که بسیاری از مردم در لیست های ایمیل خود مرتکب می شوند ، ارسال پیام های تبلیغاتی است. خوب ، اگر در یک خبرنامه مشترک شده اید و فقط پیشنهادی دریافت کرده اید ، پس چرا در لیست می مانید؟

اگر به طور منظم وبلاگ می نویسید ، می توانید هفته ای یک یا دو بار لیست خود را ایمیل کنید تا آن را به آخرین پست وبلاگ یا شاید بهترین پست هفته خود در وبلاگ ارسال کنید.

به این ترتیب آنها از شنیدن نظر شما لذت می برند زیرا ارزش خود را ارائه می دهید و هر بار آنها را به سایت خود می فرستید که این احتمال را می پذیرد که یکی از پیشنهادهای شما را در سایت خود بپذیرند.

و اگر در این کار زیاده روی نکنید ، می توانید پیشنهادات را مستقیماً به مشترکان ایمیل ارسال کنید. این می تواند بسیار قدرتمند باشد ، اما اگر نمایش ویژه ای باشد ، در کل بهترین حالت را دارد. ارسال پیشنهادات منظم به لیست شما ممکن است باعث سوختن آن شود و سپس خواندن ایمیل های خود را متوقف کنید.

با بازگشت به مثال مایکل پورت ، سایت برتر و جایزه آنها نیز بر روی ایجاد لیست های پیگیری منظم ایمیل تمرکز دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا