دنیای وب

یک مشاور انرژی باشید و پسماند ماهیانه را بدست آورید

اگر به دنبال یک تجارت سودآور هستید که بتوانید از خانه خود اداره کنید و درآمد ماهانه زیادی را به وجود آورید ، به یک مشاور انرژی تبدیل شوید. در حال حاضر انرژی گرم است بسیاری از ایالت ها انرژی در ایالات خود آزاد کرده اند و مناقصه های رقابتی ایجاد کرده اند که می تواند موجب صرفه جویی در هزینه مشتری و در همان زمان به شما پول بدل شود. هدف از این مقاله این است که به شما نشان دهد که چگونه می توانید مشاور انرژی یا نماینده شوید و کمیسیون های ماهانه خوبی داشته باشید.

بسیاری از ایالت ها ، از جمله تگزاس ، نیویورک ، نیوجرسی ، ماساچوست ، پنسیلوانیا ، اوهایو ، ماین ، رود آیلند ، میشیگان ، ایلینویز ، اورگان ، کانکتیکات ، دلاور ، نیوهمپشایر ، مونتانا و واشنگتن دی سی ، تا حدی انرژی علمی آزاد می شوند. برخی در بازار برق آزاد می شوند ، برخی دیگر در بازار گاز طبیعی آزاد می شوند ، برخی دیگر در هر دو بازار آزاد می شوند. این بدان معناست که در این مناطق تنظیم شده ، رقابت برای ورود به کار و رقابت برای کار در بازارهای برق و گاز طبیعی مجاز است. بسیاری از شرکت ها برای تأمین برق و گاز طبیعی با کاهش قیمت در این ایالت ها تشکیل شده اند. این یک فرصت عالی برای همه ما که می خواهیم در این محیط جدید سود کسب کنیم ، ایجاد کرده است.

این برای شما چه معنی دارد؟ اکنون می توانید یک مشاور انرژی یا نماینده شوید و در یکی از این شرکت های رقابتی به عنوان یک پیمانکار مستقل غیر انحصاری مشغول به کار شوید. شما می توانید مستقیم از خانه خود کار کنید و برای شروع کار مجبور به صرف هزینه نیستید. ابتدا باید یک شرکت را انتخاب کنید تا یک مشاور باشید. شما باید با نماینده شریک کانال آنها صحبت کنید و درباره آنچه آنها به شما پیشنهاد می کنند مصاحبه کنید. آیا هزینه ای در جلو وجود دارد؟ کمیسیون ها چیست؟ این فرایند چگونه کار می کند؟ آیا می توانم مأموران فرعی را زیر من استخدام کنم؟ آیا آنها برای شما آموزش دارند؟ چگونه مشتری پیدا کنم؟ برای یافتن لیستی از این شرکتهای رقابتی ، فقط Google “شرکای کانال” Google را پیدا کنید.

پس از انتخاب TAQA و امضای توافقنامه ، آماده شروع آن هستید. شما باید تا حد امکان در بازار انرژی ، آنالیز قیمت ، تجزیه و تحلیل صورتحساب و استراتژی های بازاریابی و فروش آموزش کسب کنید.

در مدت 25 سال گذشته با همکاری با مشاوران و نمایندگان در بازار ارتباطات ، متوجه شده ام که موفق ترین افراد (سالانه شش شماره کار می کنند) از یک یا چند استراتژی بازاریابی استفاده می کنند. اولین مورد بازاریابی اینترنتی از طریق اینترنت است. بسیاری از مشاوران چندین وب سایت ایجاد می کنند و مکانهای مختلفی را در بازار برای ایجاد مشاغل هدف می گیرند. این نمایندگان برای هر کلیک در Google ، SEO ، بنرها ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، فیس بوک و لینک های تبلیغاتی ، فیلم ها و مقالات استفاده می کنند.

راهبرد دوم استفاده از تله مارکتینگ برای بررسی و واجد شرایط بودن مشتریان بالقوه از لیست هدفمند مشتریان بالقوه است. متن باید به این موضوع متمرکز شود که شما به عنوان مشاور چگونه می توانید در صورتحساب برق یا گاز طبیعی خود صرفه جویی کنید. هدف شما باید بدست آوردن یک نسخه یا اسکن یکی از فاکتورهای ماهانه آنها باشد. ایجاد رابطه با مشتری بالقوه در ایجاد رابطه با هر سرب بسیار مهم است. اگر احساس می کنید که فردی لبخند نیستید که بخواهید با او تماس بگیرید ، همیشه می توانید یک کارگزار تلگرام را به صورت پاره وقت استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

استراتژی سوم ، برنامه ریزی بازدیدهای شخصی از طریق تلفن ، بیرون رفتن و دیدار با چهره به چهره است. در یک بازدید شخصی می توانید با مشتری بالقوه ارتباط برقرار کنید و تخصص خود را مستقیماً ثابت کنید. همچنین در حالی که در محل کار خود هستید ، می توانید کپی از صورتحساب انرژی خود را آسان کنید.

فن آوری های دیگری که می تواند فروش شما را افزایش دهد شامل استخدام کارگزاران زیر نظر شما ، پست مستقیم ، پیام ها و پیام های LinkedIn ، بازاریابی ایمیل و تبلیغات روزنامه ها و فهرست های تجاری می باشد.

به طور خلاصه ، آزادسازی بازارهای انرژی در برق و گاز طبیعی فرصت های شگرفی را برای شما ایجاد کرده است تا با تبدیل شدن به یک مشاور یا نماینده در این بازار مشارکت کنید. شما می توانید در خارج از خانه کار کنید و به همان اندازه یا به اندازه دلخواه کار کنید. اگر خود را وقف مشاور شدن می کنید ، دلیلی ندارد که نباید در این تجارت درآمد شش رقمی کسب کنید. در پروژه جدید خود برای شما آرزوی موفقیت فراوان دارم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا