دنیای وب

یک هفته ثروت – یک بررسی مشاغل خانگی جدید

یک هفته برای ثروت

Frank Trueblood شرکت جدید و یک هفته ای خود را به روش پویا به Wealth راه اندازی کرد. صفحات وب و فیلم های YouTube او در همه جا وجود دارد و بازدید زیادی دارند.

وی در حال حاضر با ارائه “اشتراک قبل از راه اندازی” در وب سایت خود ، وی اظهار داشت که برنامه وی این است … “آسان ترین ، خنده دارترین و سودآورترین مشاغل خانگی در جهان!” کمپین تبلیغاتی وی ادعا می کند که این شرکت “با توجه به یک فرد عادی طراحی شده است” با صداگذاری در ویدیوی YouTube او.

او با کمپین گسترده وب خود توانسته است هیجان زیادی ایجاد کند. وقتی فقط یک ویدیو را در YouTube مرور کردم ، در حال حاضر 444 بازدید انجام شده است. این نشان دهنده تعداد زیادی بازدید از شرکتی است که اطلاعات زیادی در مورد اینکه چه کسی است یا چه کاری انجام می دهد ارائه نمی دهد.

1 Week To Wealth شرکتی است که به صورت آنلاین از خانه کار می کند و اساس برنامه ارائه محصولات و خدمات فروش / خرید از طریق بازاریابی اینترنتی است.

طرح جبران خسارت بر اساس آنچه Trueblood آن را “ماتریس” می نامد ، است. حجم و درآمد کسب و کار در حدود استخدام های سنگین ساختار می یابد و Trueblood از روش استخدام “دکمه فشار” استفاده می کند.

اگرچه من اطلاعات زیادی در مورد اینکه این شرکت دقیقاً چه کاری انجام می دهد نیافتم ، اما به احتمال زیاد این یک تجارت مشروع است که برخی افراد آن را فعال و سودآور می دانند. این البته به سطح دانش کامپیوتر و فناوری شما بستگی دارد ، با توجه به اینکه فروش و استخدام آنلاین خواهید داشت. 1 هفته به ثروت یک خرید ضروری است ، بنابراین توصیه من این است با دقت من به دنبال این شرکت هستم بدانید دقیقاً چه محصولی را باید بفروشید ، اینکه چقدر برای شروع کار به فناوری نیاز دارید و غیره

اگر فردی با مهارت های کامپیوتری بسیار محدود هستید ، قبل از شروع به آموزش گسترده ای نیاز خواهید داشت. اطمینان حاصل کنید که این شرکت آموزش و پشتیبانی کافی را از شما دریافت خواهد کرد. شرکتهای آنلاین معتبری وجود دارند که خدمات بازاریابی اینترنتی را می فروشند. وقت خود را برای مشارکت با یک مشاور معتبر تک به تک اختصاص دهید. در میان 95٪ بازاریاب های شبکه نباشید که به دلیل عدم پشتیبانی و آموزش ، تجارتشان شکست می خورد.

همانند هر مشاغلی ، با گذراندن دوره آموزش و یادگیری برنامه ، منحنی یادگیری نیز وجود خواهد داشت. قبل از ثبت نام در هر شرکتی ، چه از خانه ، آنلاین و غیره ، مطمئن شوید که ممکن است بیشتر تحقیق کنید. اطمینان حاصل کنید که برنامه جبران خسارت را می فهمید و مطمئن هستید که این برنامه برای شما مفید بوده و ارزش وقت و تلاش شما را دارد.

من همیشه مراقب هرکسی هستم که ادعا می کند می تواند به شما نشان دهد چگونه می توانید در مدت زمان بسیار کمی درآمد بالایی کسب کنید ، بنابراین من به شما هشدار می دهم که در مورد تحقیقات و س questionsالات خود درباره یک هفته ثروت کوشا نباشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا