دنیای وب

یک پلت فرم شبکه اجتماعی انقلابی برای تعامل با مشتریان اینترنتی


استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی در فرهنگ آنلاین امروز ، یک کمپین قدرتمند فیس بوک یا توییتر می تواند یک محصول را به پرفروش تبدیل کند یا به هر مارک یک تصویر منفی اضافه کند. kariva. مشتریان خود را خوب بشناسید. شبکه اجتماعی پنجره های جدیدی را برای شناخت و درک مشتریان برای شرکت ها باز می کند و اغلب به شرکت ها این امکان را می دهد که با مشتریان رابطه شخصی داشته باشند. ایجاد نام تجاری با مشتریان تا آنجا که ممکن است افرادی را که می توانند نام تجاری شما را تبلیغ کنند ، بشناسید. طراحی یا برش ، شما می توانید یک مارک بهتر ایجاد کنید ، و این با تجزیه و تحلیل سنتی امکان پذیر نیست. در مکالمات اجتماعی یا شاید نظرات طرفداران در فیس بوک شرکت کنید یا توییت ها را در توییتر دنبال کنید. بازاریابی در رسانه های اجتماعی “بازاریابی در رسانه های اجتماعی” ، یک کلمه جدید برای فروشندگان ، دیگر هزاران دلار صرف بازاریابی گران قیمت در رسانه های اجتماعی نمی شود ، دانش برای مشتریان اجتماعی آیا می دانید مشتریان شما وقت خود را در کجا می گذرانند؟ هزینه برای شبکه های اجتماعی؟ آگاهی از مشتری به شرکت ها در توسعه استراتژی های بازاریابی در رسانه های اجتماعی کمک می کند. عکسهای اجتماعی خود را در مرکز قرار دهید آیا صفحه فن فیس بوک یا نمایه توییتر یا نمایه Linked In دارید؟
همه آنها را در یک مکان نگه دارید. تماس های فوری و غیر رسمی وب سایت های اجتماعی باعث شده است ارتباط بین مشتریان و مشاغل به موقع و سریعتر انجام شود. کمپین های بازاریابی سنتی عمومی هستند و در قالب مخابرات منتشر می شوند. با این حال ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی شخصی ، پیام های به موقع و به موقع ارسال می کند. ویروس های زنده می توانند پیام را سریعتر از هوا در شبکه های اجتماعی پخش کنند. اگر کمپین فیس بوک شما طرفداران شما را تحت تأثیر قرار داده است ، چند دقیقه طول می کشد تا به شبکه دوستان خود برسید. انتشار تبلیغات سنتی بر اساس ایمیل یا پست مستقیم یا پیام های متنی بسیار گران است. با Cosp. انجام تبلیغات در رسانه های اجتماعی بخشی از هزینه تبلیغات سنتی است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا