دنیای وب

10 نکته برتر برای ایجاد یک خبرنامه تبلیغاتی موفق دندانپزشکی

تهیه خبرنامه دندانپزشکی یک روش پیشگام در تبلیغات دندانپزشکی است ، نه تنها به این دلیل که مرتباً نام تمرین را در مقابل بیماران موجود حفظ می کند ، بلکه به دلیل این که این خبرنامه می تواند مراجعه ها را افزایش دهد ، آگاهی از برند را افزایش دهد ، روابط بیمار و بیمار قوی تر ایجاد کند و رضایت را بهبود بخشد صبور و وفادار ، بهبود ارزش پایدار مشتریان. در ادامه بخوانید تا با ده نکته برتر برای ایجاد خبرنامه خود آشنا شوید.

1. تحقیق خود را انجام دهید

یک اشتباه جدی که بسیاری از افراد مرتکب می شوند فقط غواصی در خبرنامه تبلیغات دندانپزشکی است. انجام تحقیقاتتان بسیار مهم است – چه نوع بیمارانی دارید؟ جمعیت اصلی آنها چیست؟ چه کسی تصمیم گیری اصلی در بیشتر خانواده ها است؟ همچنین می توانید خبرنامه های سایر روش های دندانپزشکی و شرکت ها را مطالعه کنید تا در مورد نوع خبرنامه ای که می خواهید ایجاد کنید ، ایده بگیرید.

2. یک نام انتخاب کنید

به جای انتخاب نام عمومی مانند “بولتن دندانپزشکی دکتر اسمیت” ، در هنگام انتخاب نام برای خبرنامه دندانپزشکی ، خلاق باشید. نامهای هوشمند باعث می شود که خبرنامه از خواندن و بهبود بازاریابی آنها لذت بخش تر شود. مثالها عبارتند از: “هیچ چیز جز دندان” ، “اخبار روزانه برس و نخ” یا “لثه دوره ای”. از آن لذت ببرید و شما نیز بیمار خواهید شد!

3. از تبلیغات خودداری کنید

اگرچه از نظر فنی یک رسانه تبلیغاتی است ، خبرنامه شما باید شامل آموزش باشد و برای بیماران شما مفید باشد. اگر مقالات موجود در خبرنامه شما به خوبی نوشته شده و شخصی سازی شده است ، آنها مشتری شما را درگیر می کنند و به هدف خبرنامه می رسند – ایجاد یک رابطه قوی تر با بیماران خود.

4- به اینترنت اعتماد نکنید

بسیاری از شیوه ها معتقدند که خبرنامه ایمیل به همان خوبی است که در نامه به منازل بیماران ارسال می شود ، اما این نمی تواند از حقیقت فراتر رود. اگرچه ایمیل راهی مناسب برای دستیابی به بیماران است (حتی می توانید به آنها ایمیل بدهید و به آنها بگویید که بزودی یک خبرنامه ایمیل دریافت می کنند) ، خبرنامه چاپ شده ملموس و قابل اطمینان است که ایمیل ساده قادر به تهیه آن نیست. به ذکر نیازی به 100٪ آدرس ایمیل بیماران شما در مقابل 100٪ آدرس ایمیل آنها نیست ، خواندن ایمیل در حدود 22٪ ثابت است. هنگامی که به خانه رسیدید ، یک خبرنامه بیمار یادآوری مداوم را به شما ارائه می دهد ، زیرا ایمیل می تواند به سرعت پاک شود و “خارج از دید ، خارج از ذهن” باشد. علاوه بر این ، 90٪ از گروه مصرف کننده در سنین 18 تا 49 سال از مطالب چاپی ارسال شده استقبال می کنند.

5- برای بیماران خود بنویسید

بیماران شما مایل به صحبت با آنها نیستند ، اما همه اصطلاحات فنی را که ممکن است با سایر دندانپزشکان استفاده کنید نیز نمی دانند. با دوستان خود به طرز گفتگو با دوستی که دندانپزشک نیست صحبت کنید. هنگام انجام کلمات کوچکتر از کلمات بزرگ به صورت هدف استفاده نکنید و تصور نکنید که آنها به طور خودکار اصطلاحات اختصاری یا کلمات اختصاری را در دندانپزشکی می شناسند.

6. بررسی ، ویرایش و سپس موارد دیگری را بررسی کنید

خبرنامه تبلیغات دندان پزشکی بازتابی از رویه های دندانپزشکی شما است. اگر خبرنامه شما دارای بسیاری از اشتباهات است ، ممکن است بیماران شما تصور کنند که شما در تمام ابعاد این عمل مغفول مانده اید. به افراد مختلف اجازه دهید هر داستان را بررسی كنند ، نه تنها برای اینكه یك خطا در املا یا دستور زبان وجود نداشته باشد ، بلكه اینكه دیدگاه های زیادی نیز دارید.

7. جذب خوانندگان از ابتدا

اگر فقط یک مشت کلمات ساده روی جلد باشد ، مجله ای از سوپر مارکت نمی خریدید ، درست است؟ مطمئن شوید که با قرار دادن داستانی که حاوی پانچ به طور مستقیم در صفحه اول باشد ، می توانید خبرنامه دندانپزشکی را “بفروشید”. اگر از ابتدا خوانندگان را به خود جلب کنید ، احتمالاً کل خبرنامه را می خوانند.

8- چراغ را خاموش نکنید

خوانندگان باید حوصله خواندن همه چیز در مورد دکتر اسمیت را داشته باشند ، بنابراین بسیاری از کارمندان با اجازه دادن به آنها برای نوشتن مقالاتی از دیدگاه خود در حوزه تخصص خود ، تشویق می شوند. چراغ بیمار ، رویدادهای جامعه ، تلاش های خیرخواهانه شما و معرفی محصولات جدید. این امر به خبرنامه دندانپزشکی احساس جالب و جامع تری می بخشد.

9. افزونه ها را فراموش نکنید!

بسیاری از اقدامات دندانپزشکی وقت زیادی را صرف تمرکز بر روی تمرین های واقعی می کنند که فراموش می کنند برخی از خدمات اضافی خود را که می تواند درآمد اضافی قابل توجهی ایجاد کند ، به فروش می رسانند. برای برجسته کردن یکی از خدمات گرانقیمت یا کمتر شناخته شده خود مانند سفید کردن دندان یا بریس های بزرگسال ، حداقل یک مقاله را در هر خبرنامه در نظر بگیرید و با ارائه مشاوره محدود با زمان خاص ، نیاز فوری به پاسخ دهید. بسیاری از بیماران وقتی اطلاعات بیشتری در مورد آنها داشته باشند خدمات اضافی را در نظر می گیرند.

10. هنگامی که شک دارید – بدون DIY

خبرنامه های بیمار تولید حرفه ای موثرترین ابزار بازاریابی برای دندانپزشکی است ، بنابراین چرا قمار کنید که خودتان این کار را انجام دهید. یكی از بزرگترین چالش های دندانپزشکی كه می تواند با آن روبرو شود ، تلاش برای ایجاد خبرنامه خود و سپس حفظ قوام است. اگر شما یا کارمندانتان قادر به گذراندن زمان تحقیق و عکس گرفتن و ایجاد مطالب جالب توجه بیمار نیستید ، از یک شرکت تبلیغاتی دندانپزشکی کمک بگیرید.

تیمی از متخصصان می توانند خبرنامه ای را ایجاد کنند که منعکس کننده فلسفه های تمرین شما ، صحبت با ساکنان کلیدی جمعیتی و تصمیم گیرندگان در خانه باشد و بسیاری از شرکتهای تبلیغاتی متخصص در دندانپزشکی خدمات ردیابی پستی و تماس را ارائه می دهند تا به ردیابی بازده سرمایه گذاری روی تبلیغات تبلیغاتی دندان شما کمک کند. شروع به ایجاد روابط قوی تر با روابط بیمار و ایجاد خبرنامه مراقبت از دندان خود از بیماران با کیفیت تر کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا