دنیای وب

10 کتاب برتر در زمینه بازاریابی مشاغل کوچک

بر خلاف صاحبان مشاغل بزرگ ، صاحبان مشاغل کوچک مسئولیت هر جنبه ای از مشاغل خود را شامل می شوند – استخدام ، بازاریابی ، امور مالی ، حساب ها ، مدیریت کارمندان ، مدیریت فروشندگان و غیره. اما ما در اینجا فقط بر کتابهایی متمرکز شده ایم که می توانند در کسب دانش و مهارت های بازاریابی به شما کمک کنند. در اینجا 10 کتاب برتر در مورد بازاریابی آورده شده است که فکر می کنیم برای صاحبان جدید و مستقر در مشاغل کوچک مفید است.

کتاب شماره 1: قوانین جدید برای بازاریابی و روابط عمومی – دیوید مرمن اسکات

در یک سناریوی بازاریابی جدید ، روش هایی مانند کپی آگهی و غیره نتایج کسب و کار شما را به دست نمی آورند. با گسترش تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها و گسترش اینترنت ، روش های جدید ، قوانین و غیره بازاریابی تکامل یافته است. این کتاب در مورد اهمیت و مزایای استفاده از چنین فناوری هایی بحث کرده است.

دیوید ام اسکات نمونه های جدیدی از موفقیت صنایع و شرکت های مختلف در سراسر جهان ارائه می دهد. ابزارها و فن آوری های جدیدی را نشان می دهد که بازاریابان باید برای ارتباط مستقیم با خریداران خود – توییتر ، فیس بوک ، لینکدین و یوتیوب – از آنها استفاده کنند. به طور خلاصه ، این کتاب راهنمایی است که استراتژی های عملی و نکات خودی را ارائه می دهد که می توانند بلافاصله عملی شوند.

کتاب شماره 2: بازاریابی شفاهی: چگونه شرکت های هوشمند باعث می شوند افراد صحبت کنند – اندی سرنوویتز

کتاب اندی سرنوویتز بر استفاده از بازاریابی شفاهی شرکت ها تأکید دارد. این کتاب اهداف وبلاگها ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل های ویروسی و غیره را توضیح می دهد – چه زمانی از آن استفاده می شود و چگونه می توان آن را کار کرد.

Oral Word ابزاری مؤثر برای به اشتراک گذاری سریع و آسان اطلاعات برای ارتقاء مشاغل است. این ابزاری مؤثر است که می تواند شغل شما را از طریق مشتریان ، دوستان و روابط خود رونق دهد.

کتاب شماره 3: بازاریابی چریکی: استراتژی های آسان و ارزان برای کسب سودهای کلان از کسب و کار کوچک شما – جی کنراد لوینسون

این کتاب راهکارهای بازاریابی آنلاین ، نکاتی در مورد استفاده از فناوری مانند بازاریابی آنلاین و بازاریابی خودکار ، برنامه هایی را برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه ، تکرار تزکیه ، کار ارجاع ، درس مدیریت مدیریت تلفنی ، فریلنسر و غیره – منحصراً برای مشاغل کوچک ارائه می دهد.

کتاب شماره 4: بازاریابی کانال نواری: عملی ترین راهنمای بازاریابی تجارت در جهان – جان گانچه

جان گانچ یک متخصص شناخته شده در بازاریابی مشاغل کوچک است. وی در کتاب ، در مورد همه ابزارها و تاکتیک های تأیید شده با هم در یک سیستم بازاریابی گام به گام بحث می کند. این نقشه راه به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کند تا بدانند که برای بازاریابی مشاغل خود چه کاری باید انجام دهند.

شماره كتاب 5: دقیق تر ، سریع تر و ارزان تر: راهبردهای بدون سر و صدا ، استراتژی های استخوانی در بازاریابی و ارتقاء تجارت شما – دیوید سیتمن گارلند

این کتاب راهکارهایی را برای ایجاد ، بازاریابی و ارتقاء مشاغل ارائه می دهد. این فناوری ها باهوش تر ، سریعتر و ارزان تر هستند ، بنابراین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شوند. این کتاب برای استارتاپ ها و همچنین برای کسانی که مدتی در بازار هستند ، به همان اندازه مفید است.

کتاب شماره 6: میانبرهای بازاریابی برای مترجمان: استفاده از منابع ، نشان دادن اعتبار آنلاین و خرد کردن رقبای خود – پاتریک شوارتزجر

این کتاب استراتژی ها و تاکتیک های عملی مؤثر را ارائه می دهد – یک ابزار کامل برای استفاده منطقی از منابع ، برای ایجاد اعتبار آنلاین. اگر این استراتژی ها را پیاده سازی کنید ، می توانید در مدت زمان کوتاهی نتایج خوبی را برای تجارت خود بدست آورید.

شماره کتاب 7: راهنمای نهایی برای بازاریابی مشاغل کوچک – جیمز استفنسون

این کتاب یک راهنمای ضروری برای هر صاحب مشاغل است. در این کتاب ، جیمز استفنسون 1500 ایده درخشان در زمینه بازاریابی را ارائه می دهد که قطعاً باعث افزایش درآمد فروش ، سود و وفاداری مشتری می شود و همچنین به شما کمک می کند تا از رقابت خود جلوتر باشید.

کتاب شماره 8: بازاریابی اینترنتی در مشاغل کوچک: 7 مرحله برای رشد مشاغل انفجاری – Stephanie Diamond

بازاریابی برای مشاغل کوچک در گذشته دشوار بوده است. اما امروز این طور نیست. بازاریابی آنلاین مشاغل کوچک را قادر می سازد از فرصت های بازاریابی استفاده کنند و مشتریان جدیدی را به دست آورند.

“بازاریابی اینترنتی برای مشاغل کوچک: 7 قدم برای رشد یک تجارت انفجاری” بر روی راههای مختلف بازاریابی با یک استراتژی دقیق برای عملی کردن آن تمرکز دارد. محتوای اصلی کتاب شامل چک لیست ها – وضعیت ، نام تجاری ، داستان ، جستجو ، محتوا ، تاکتیک های رسانه های اجتماعی ، تاکتیک ها و نتایج سنتی است. این کتاب به شما در اجرای استراتژی های بازاریابی اینترنتی کمک می کند.

کتاب شماره 9: رسانه اجتماعی دوست داشتنی: چگونه مشتریان خود را خوشحال کنید ، یک برند غیرقابل مقاومت ایجاد کنید و به طور کلی در فیس بوک شگفت انگیز باشید – دیو کرپن

این کتاب یک کلید برای باز کردن فرصت های جدید است. این به شما می گوید که چگونه می توانید با درگیر کردن مشتری در سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و سایر سایت های رسانه های اجتماعی ، آگاهی از برند ایجاد کنید.

کتاب شماره 10: 500 نکات بازاریابی در رسانه های اجتماعی: نکات اساسی ، نکات و راهبردهای شغلی: فیس بوک ، توییتر ، پینترست ، Google+ ، YouTube ، Instagram ، LinkedIn و موارد دیگر! اندرو مک کارتی

این کتاب راهنمایی برای مشاغل کوچک است. 500 نکته برای بازاریابی رسانه های اجتماعی در اختیار همه بزرگترین بازیکنان وب مانند Facebook ، Twitter ، Pinterest ، Google+ ، YouTube و دیگران ارائه می دهد. این نکات به شما در ایجاد آگاهی از برند در رسانه های اجتماعی ، جذب و درگیر کردن مشتریان کمک می کند و در نهایت به شما در افزایش فروش کمک می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا