دنیای وب

10 کلمه و عبارت برتر بازاریابی هیجانی

شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه بازدیدکنندگان خود را در وبلاگ یا وب سایت خود جلب کنید ، بنابراین باید بهترین کلمات برای استفاده و احساساتی را که باعث می شود خواننده عمل کند ، تعیین کنید. در اینجا ده کلمه کلیدی احساسی و عبارت برتر برای بازاریابی احساسی آورده شده است.

1. تضمین شده – می توانید از عباراتی مانند “بدون خطر” برای اشاره به همان مطالب موجود در نسخه خود استفاده کنید. همه می خواهند بدون خطر محصولات را امتحان کنند زیرا به آنها این احساس را می دهد که گویی توانایی مالی برای از دست دادن چیزی را ندارند.

2. پس انداز – همه می خواهند پس انداز کنند ، در وقت صرفه جویی کنند و در منابع صرفه جویی کنند ، بنابراین اگر می توانید بازدیدکنندگان خود بدانند که از طریق محصول یا خدمات شما چیزی را ذخیره می کنند که احتمال خرید آنها بیشتر است.

3. جدید – چه کسی چیز جدید را دوست ندارد؟ چه کسی چیزی قدیمی می خواهد؟ هیچکس. همه افراد جدیدترین چیز را می خواهند ، خصوصاً افراد در اینترنت. اکثر ما “کاربران اولیه” هر چیز جدید هستیم و مشتریان شما نیز همینطورند. بنابراین ، ارائه چیزی “کاملاً جدید” به مشتریان ، آنها را وادار به اقدام می کند تا اولین کسانی باشند که ایده جدید را ارائه می دهند.

4- مهم – همه می خواهند احساس مهم بودن كنند و آنچه انجام می دهند مهم است زیرا نمی خواهند كارهایشان اتلاف وقت باشد. اگر آنها احساس می کنند که استفاده از محصول یا خدمات ما آنها را مهم می کند ، یا به نوعی به دلیل آنچه می تواند برای آنها مهم باشد ، به احتمال زیاد اقدام می کنند زیرا آنها نمی خواهند چیزی را از دست بدهند … مهم است.

5. آسان – گفتن چیزی آسان یا ساده به مشتریان كه به آنها احساس كند می توانند این كار را نیز انجام دهند می تواند ترس آنها از امتحان محصول یا خدمات شما را كاهش دهد. اگر ساده یا آسان باشد ، آنها نیز می توانند این کار را انجام دهند.

6. محدود – اگر به دست آوردن چیزی دشوار است ، این احساس از دست دادن را ایجاد می کند ، که مشتری شما را مجاب می کند تا به جای کنار گذاشتن کالای محدود ، اکنون اقدام کند.

7. سرعت – استفاده از کلمات یا عبارات سریع همچنین می تواند موضوع را فوری کند ، زیرا مشتری می خواهد سریع عمل کند زیرا نتایج سریع خواهد بود.

8. اثبات شده – اگر اثبات شده باشد که چیزی کار می کند ، هیچ خطری وجود ندارد ، زیرا ثابت شده است.

9. شما – در نسخه فروش مهم است که از “کلمات خود” استفاده کنید نه “من” زیرا آنها حول آن می چرخند و مزایای محصول شما به آن است.

10. رایگان – در مواقعی که بودجه تنگ مردم بسیار تحریک کننده است ، اما این لزوماً به معنای پول نیست ، همچنین می تواند برای توصیف آزادی مورد استفاده قرار گیرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا