دنیای وب

1000 دلار از خانه با مشاغل نوشتن مطالب آنلاین کسب کنید

سلام دوستان! اسم من Vinay است و من یک نویسنده تمام وقت است. چند سال پیش واقعاً ناامید شدم زیرا نه کار داشتم و نه پولی برای شروع هرگونه تجارت برای به دست آوردن نان. مجبور شدم تنها راه درآمد خودم ، کافه اینترنتم را به دلیل خسارات مالی زیاد ببندم. سلامتی من نیز برای انجام هر فروشنده سخت یا هر نوع کار دیگری خوب نبود. بنابراین ، من فکر کردم که چرا سعی نمی کنید برخی از کارهای نوشتن مطالب آنلاین را بدست آورید؟ بنابراین ، من در جستجوی اینترنت شروع کردم تا یک شغل واقعی آنلاین پیدا کنم. سپس ، یک روز ، من به Worknhire که بهترین وب سایت برای مبتدیان مستقل است ، پرداختم زیرا هیچ هزینه ای را پرداخت نمی کند و فرصت های زیادی برای نوشتن مطالب در این سایت وجود دارد.

بنابراین ، من کار خود را با یک کار بسیار کوچک شروع کردم ، یا به عبارتی یک گام کوچک از کار با کارمند می گویم. با این حال ، من از درآمد خود راضی نبودم زیرا من در حدود Rs پرداخت کردم. 100-250 / – برای مقاله 500-1000 کلمات. اگرچه می دانستم وقتی مهارت نوشتن خود را افزایش می دهم ، می خواهم درآمد خوبی کسب کنم.

بنابراین ، دوستان من از این راه کارم را شروع کردند و طی چند ماه. من به وب سایت دیگری به نام Fiverr پیوستم که فکر کردم برای مبتدیان یا متخصصان بسیار عالی است. Fiverr یک وب سایت بین المللی است و برای کسب برخی از فروش ها در این سایت باید مهارت نوشتن خوبی داشته باشید ، زیرا در حال حاضر میلیون ها خریدار ثبت نام شده در این سایت وجود دارند ، اما اگر برخی از سئو را بدانید ، گرفتن سفارش در Fiverr دشوار نیست. اگر می خواهید فروش فوری را در این سایت بدست آورید ، باید یک فیلم مقدماتی کوچک را برای مهمانی خود ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به این سایت مراجعه کنید.

با وجود اینکه هنوز با من دوست هستم ، Fiverr واقعاً به من کمک کرد تا به یک آزاد فروش بین المللی تبدیل شوم و درآمد خود را شروع کردم. در ابتدا من حدود 100-250 دلار در ماه درآمد کسب می کردم. بعد از گذشت چند ماه ، من شروع به کسب درآمد بیشتر کردم و به وب سایتهای نوشتن آکادمیک بیشتر پیوستم.

Fiverr همچنین از این نظر عالی است که خریداران از قبل ناراحتی شما را به شما پرداخت می کنند و اگر در نوشتن خوب باشید آنها دوباره برای خرید از شما باز می گردند. برخی از خریداران در کارگاه من هنگام کار کردن در سایت مرا رها کردند. بنابراین ، دوستان پیشنهادی من را به دست آورید و هرگز در خارج از وب سایت حساب کار خود کار نکنید و همیشه با توجه به اینکه بسیاری از کلاهبرداران در اینترنت وجود دارند ، فقط حدود 50٪ از پروژه را پیش پرداخت کنید ، زیرا فقط می خواهید از مهارت ها و سخت کوشی های شما استفاده کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا