طراحی و سئو وب سایت

11 منبع برای توصیفات رایگان کتابهای غیر داستانی

مقدمه یک راه خوب برای جلب اطمینان به کتاب خود داشتن شهادت است. اگر افراد مشهور یا افرادی را که از کتاب شما می دانند لیست کنید هیچ چیز به اعتبار کتاب شما کمک نمی کند. ورود به موفقیت برای موفقیت در تجارت و فروش کتاب ضروری است. در اینجا یازده منابعی آورده شده است که می توانید در کتابها ، وب سایت ها و ابزارهای بازاریابی خود استفاده کنید: 1. معلمان ، مربیان ، مربیان: به معلمان مورد علاقه خود در کلاس خود فکر کنید ، به ویژه کسانی که موضوع مشابهی را تدریس کرده اند. موضوع کتاب شما. فراموش نکنید که معلمانی را با عناوین بزرگ مانند “دین” ، “رئیس” و غیره وارد کنید. بسیاری از این گروه ها منتشر می شوند ، بنابراین مطمئن شوید که عنوان محبوب ترین ، موفق ترین یا آخرین کتابی است که نام آن را قرار داده اید. 2. نویسندگان ، وبلاگ نویسان: اگر تاکنون کتاب غیر داستانی خود را نوشته اید ، می دانید این افراد چه کسانی هستند. آنها را به ناشر یا وبلاگ خود ایمیل کنید و از آنها بخواهید که نظر دهند. صنعتگران: گرفتن گواهینامه از تصویر بزرگ در شرکت شما ممکن است دشوار باشد ، اما هنوز هم باید تلاش کنید. اگر در تجارت فعال باشید ، انجام این کارها آسان خواهد بود. اما افراد دیگری در شرکت شما هستند که سابقه خوبی دارند یا سالها کار کرده اند یا کتابهایی نوشته اند که برای شما خوب است. مدیران سازمان حرفه ای: دستیابی به این مهم برای رهبران ملی نیز دشوار است زیرا آنها می ترسند که با شهادت دادن به شما به نظر برسد که از سازمان و کتاب شما حمایت می کنند. اما گرفتن این نوع گواهینامه مانند ضربه زدن به برنده با تمام پول است. رهبران سازمان های محلی حرفه ای پرداخت آسان تر را پیدا می کنند. مشاهیر محلی: این گروه ارزش پیگیری دارد. تعداد کمی از افراد مشهور مانند کسانی که در اخبار تلویزیون های محلی هستند ، یا صاحبان مشاغل موفق ، روزنامه نگاران و هر کس با عنوان مورد علاقه ، موفق هستند. بسیار دشوار است که افراد مشهور مکرر در تلویزیون ملی ظاهر شوند. تأمین کنندگان ، تولیدکنندگان: با برخی از تأمین کنندگان یا تولیدکنندگانی که با شرکت شما کار می کنند صحبت کنید. به بهترین توصیف هر یک از شرکت ها عنوان حرفه ای داده می شود. اما به خاطر داشته باشید کسانی که عناوین عالی ندارند نیز می توانند خوب باشند ، به خصوص اگر از شما و کار شما شناخت مستقیم داشته باشند. خیریه: موسسه خیریه یا سازمان مذهبی شما ، خصوصاً اگر در این گروه فعال هستید. دوباره سعی کنید شخصی را با عنوان به دست آورید. مقامات دولتی: در سطح ملی ، این موارد برای افراد عادی نیز بسیار دشوار است. ابتدا یک موقعیت را امتحان کنید. رسانه های اجتماعی: نقل قول در شبکه های اجتماعی می تواند خوب باشد ، به خصوص اگر می خواهید بسیاری از توصیفات را داشته باشید. سعی کنید از کسانی که طرفداران زیادی دارند و همچنین کتاب نوشته اند ، نام ببرید. مشتریان فعلی: اینها شاید قوی ترین شهادت هایی باشد که درک آنها آسان است. دوستان من ، خانواده: بله ، حتی اینها می توانند خوب باشند ، مخصوصاً برای کسانی که نام مشابه شما ندارند. آنها می گویند که آنها باید شهادت واقعی درباره شما و کتاب شما بنویسند.نتیجه گیری اطمینان حاصل کنید که از انواع مشاغل و صنایع و همچنین برخی از خوانندگان عادی ، که ممکن است در این لیست نباشد ، نقل قول دریافت می کنید. جوایز افرادی که عناوین عالی دارند قطعاً چشمگیر است و می تواند به شما در فروش کتاب های بیشتر کمک کند. اما شناسایی افرادی که عنوان خوبی ندارند می تواند به شما در فروش کتاب بیشتر و مشهورتر شدن کمک کند. صداها و ایده های متنوعی برای ایجاد و حفظ اعتماد شما لازم است.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا