دنیای وب

15 راه برای توسعه بازاریابی محتوای 2015 خود


شما بهترین مطالب را دریافت می کنید و بهترین امتیاز را تاکنون کسب می کنید. اما اگر کسی به آن نگاه نکند ، مقاله هدر رفته است. مدیرعامل الی باریزر

بازاریابی محتوا همانطور که امروز می دانیم ، این کشور پس از تحولات بزرگ به مکان فعلی رسیده و هنوز در حال توسعه است. بازاریابان داخلی و تجارت آنلاین قبلاً آن را فقط مقوله ای در بازاریابی یا فقط یکی از ابزاری که هر بازاریاب در گروه خود دارد شامل شده است. با این حال ، در چند سال گذشته این برداشت به یک دیدگاه جامع تر تغییر یافته است که همه بازاریابی بخشی از دنیای دیجیتال است. در حال حاضر ، بازاریابی دیجیتال نشان دهنده حداکثر سهم خود در هرگونه تبلیغات تجاری است و محتوا به وضوح نقش پادشاه را بازی می کند.

بهترین راه برای انجام هر کاری برنامه ریزی است. در اینجا راه است؛ گری وینچروک گفت: “محتوا متعلق است ، اما بازاریابی متعلق است و خانواده را اداره می کند.” از اینجا می توانید بهترین دستور العمل برای افزایش تبدیل فروش و بازگشت سرمایه را بدست آورید:


محتوا + بازاریابی = رشد مشاغل

تصمیم بازاریابان محتوا برای سال 2015 بسیار شبیه به ارائه هر مخاطب فرصتی برای بهبود و اطمینان از سفر دیجیتال مشتریان خود است.

چرا بازاریابی محتوا و استراتژی؟


ویشی لاخانی گفت: “این در مورد استفاده از ابزارهای مناسب ، با انگیزه های مناسب ، در چارچوب بازاریابی مناسب است.”

آمار بهترین روش شناخته شده برای درک دلیل و چرایی مهم بودن در آینده است. همین امر در مورد بازاریابی محتوا نیز صدق می کند و از طریق برخی واقعیت های کلیدی که در زیر ذکر شده است قابل درک است. این آمار از مطالعات اخیر انجام شده توسط منابع معتبر گرفته شده است.

برخی دیگر از حقایق و ارقام اهمیت بازاریابی محتوا را توضیح دهید:


بازاریابی محتوا 3 برابر تعداد مشتریان بالقوه مانند بازاریابی خارجی سنتی تولید می کند ، اما 62٪ هزینه کمتری دارد. (اندازه گیری تقاضا)

35٪ از بازاریابان محتوا دارای یک استراتژی بازاریابی محتوای مستند هستند. (راهنمای بازاریابی)

بازاریابانی که وبلاگها را اولویت بندی می کنند احتمالاً بازپرداخت 13 برابر بالاتری دارند. (HubSpot State of Inbound، 2014)

83٪ از بازاریابان B2B از بازاریابی محتوا برای تولید سرب استفاده می کنند. (راهنمای بازاریابی)

بازاریابی محتوا 3 برابر تعداد مشتریان بالقوه مانند بازاریابی خارجی سنتی تولید می کند ، اما 62٪ هزینه کمتری دارد. (HubSpot)

تولید محتوای جذاب از سالهای گذشته یک چالش مداوم بوده است. امروزه بازاریابی دیجیتال با ایجاد محتوای جذاب تر از همیشه است. باز هم ، توزیع آن از طریق کانال های مختلف و بدون شک همراه با تاکتیک های مفید در آسمان است. شرکت ها با چالش های بسیاری روبرو هستند و این واقعیت است که بازاریابان اکنون برخلاف تلاش های سنتی ، منابع مالی بیشتری را به بازاریابی دیجیتال اختصاص می دهند.


براساس گزارشی که اخیراً از “Salesforce” به دست آمده است ، حدود 84٪ از بازاریابان جهانی قصد دارند در سال 2015 هزینه های مربوط به بازاریابی دیجیتال را افزایش یا حفظ کنند.

نیاز به یافتن زمینه های جدید برای رشد مشاغل در همه زمان ها زیاد است. اکنون بازاریابان باید بیشتر بر تولید مداوم محتوا تمرکز کنند تا تولید کافی از آن. با این وجود ، کارآیی آن نباید مختل شود.


شرکت های B2B ارزش بالاتری را در قالب های آموزشی مانند وبلاگ ها و وبینارها قرار می دهند ، در حالی که شرکت های مصرف کننده مایل هستند که فرمت های دیجیتال پیشرفته مانند محتوای تعاملی و ابزارهای آنلاین را امتحان کنند. نمودارها نیز ترجیح داده می شوند. (HubSpot)

با توجه به واقعیت ها ، هرگز فراموش نکنید که مخاطبان شما نسبت به گذشته مطالب و اطلاعات با ارزش تر را گرسنه می کنند. بنابراین ، شما باید با دادن آنچه به آنها می خواهند ، جلوتر از منحنی بمانید.

ابزاری برای بهبود بهره وری محتوای شما:

این محتوا برای هر دو بازاریاب و موتورهای جستجو به همان اندازه مهم است هرچند اتلاف وقت باشد. اما در دراز مدت ، نتایج می توانند خارق العاده باشند و دقیقاً به روشی که شما می خواهید ظاهر شوند. آنچه شما بیشتر به آن نیاز دارید برنامه ریزی مناسب و ادغام دقیق کانال های مختلف برای تبلیغ مطالب خود در قالب وبلاگ ، پادکست ، وبینار و غیره است. مطمئناً استفاده از ابزارهای مناسب ارزش بیشتری به آن می بخشد بازاریابی محتوای دیجیتال.

1. “اشتراک است ‘ ابزاری محبوب برای ارسال مطالب خود در Google+

2. “BuzzSumo“این به یافتن نوع محتوا که بیشترین پست را می دهد کمک می کند.

3. “درگیر پر برای نظارت بر نتایج

4. “SEMrush“برای تعیین نحوه رتبه رقبای شما در Google

5. “بوم“همانطور که از نام پیداست بهتر است تصاویر تبلیغاتی خود را تهیه کنید

6. “جریان را ویرایش کنید برای ساخت تقویم کتبی خود مفید است

7. آیا می خواهید مکانیسم داشته باشید؟ “زاپیراو از این نظر بهترین است

15 تاکتیک با ارزش بالا برای پیشبرد بازاریابی محتوای شما:

هنگامی که می دانید مخاطبان شما چه می خواهند ، می توانید به راحتی موفقیت کسب و کار خود را با بازاریابی دیجیتالی برنامه ریزی شده در جایی که محتوا یک قانون محکم است ضرب کنید. به هر دلیلی ، شما نمی توانید مطالب خود را مشاهده کنید ، این امکان وجود دارد که کار شما در جایی نباشد. علاوه بر ترکیب ابزارهای خوب و یک استراتژی بهبود یافته ، تولید و تبلیغ محتوای شما باید نکاتی را که در زیر ذکر شده است دنبال کنید که می تواند به شما در کسب و کار خود در صدر سناریوی بازاریابی دیجیتال کمک کند.

اماده ای؟ بیا یک نگاهی بیندازیم:

1. بازار و مردم را بشناسید

2. برنامه ریزی و استراتژی از قبل

3. خط لوله خود را توسعه دهید

4- طوفان مغزی اغلب

5- فن آوری گرا باشید

6. انفجار با شخصی سازی فعال

7. انتصاب در رسانه های اجتماعی عاقلانه

8- مشتریان قصه گو محسوب می شوند

9. از نظر کارشناسی خوش آمدید

10. از نزدیک ارتباط داشته باشید و در متن باشید

11. ادغام تصاویر و برنامه های تعاملی

12. از تکثیر و اسپم خودداری کنید

13. حضور در ویرایش رویدادها و شبکه ها

14. شناسایی مناطق برای بهبود

15- تراز کردن تیم ها با محتوا و بازاریابی ضروری است!

سرانجام، من امیدوارم که تمام این آمار و نکات مطمئناً به شما کمک کنند تا رشد خوبی در کسب و کار خود داشته باشید و نوسانات روند را در سال 2015 حفظ کنید. علاوه بر این ، باید به ارزیابی ارزیابی بازاریابی محتوا ادامه دهید. با داشتن برنامه و ابزار مناسب و همچنین تاکتیک هایی برای پشتیبانی از آن ، می توانید با متقاعد کردن مشتریان بالقوه ، تأثیرات تجاری خود را به حداکثر برسانید و درآمد را به حداکثر برسانید.

اگر واقعاً بخواهید از کلاس خارج شوید ، ادغام بازاریابی محتوا در استراتژی دیجیتالی شما با محوریت شفاف است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا