دنیای وب

2 ویژگی بازاریابان آنلاین موفق

آیا می خواهید از اسرار بازاریاب های موفق اینترنتی مطلع شوید؟ بازاریابان آنلاین موفق مانند ورزشکاران حرفه ای هستند. آنها “Creme de la Creme” در جهان بازاریابی اینترنتی هستند. حتی ممکن است به نظر محبوب و محبوب محبوبیت شما نرسد ، اما در کارهایی که انجام می دهند بهترین هستند. اگر تا به حال شنیده اید که شخصی ماهیانه 2000 دلار درآمد کسب کند و مانند یک آماتور به او نگاه کنید – خود را تغییر می دهید.

آیا می دانید درآمد 2000 دلار در ماه آنلاین چقدر سخت است؟ برخی از افراد ممکن است انگشت صورتی صورتی سمت چپ خود را فدا کنند تا به طور خودکار 2000 دلار در ماه دریافت کنند. این دلیل بالا بودن میزان شکست در مشاغل اینترنتی است. اما بازاریابان آنلاین موفق می دانند که تجارت فوق العاده ای در آن وجود دارد و شما نمی توانید به بازاریابی اینترنتی نگاه کنید که گویی قرعه کشی است.

اکثر افراد آنلاین که سالها در تلاش برای کسب درآمد بوده اند معتقدند که اگر بتوانند بهترین نویسنده تبلیغات … بهترین محصول … یا بهترین مشاور بازاریابی را بدست آورند ، می توانند فوراً ماهیانه 10 هزار دلار درآمد کسب کنند. این درست نیست. برای 98 درصد افرادی که به صورت آنلاین فروش می كنند ، شانس آنها برای برنده شدن 10 هزار دلار در یك ماه در واقع از طریق قرعه كشی حاصل می شود. اما بازاریابان آنلاین موفق می دانند که موفقیت آنلاین چیزی نیست که “خوب یا بد” باشد.

به عنوان یک بازاریاب اینترنتی موفق ، می توانم به شما بگویم که موفقیت واقعی ناشی از برنامه ریزی است. شما باید شماره های خود را بدانید ، باید در زمینه بازاریابی کوشا و کوشا باشید ، و تبلیغات پولی شما باید منطقی باشد – و همچنین ترافیک با کیفیت بالا را به ارمغان بیاورد. من می خواهم با شما در میان بگذارم که چرا این مهم است و چرا بازاریابان موفق اینترنت همه این موارد را به اشتراک می گذارند. اینو ببین:

1) بازاریابان آنلاین موفق کار خود را بسیار جدی می گیرند

من در بالا ذکر کردم که افراد موفق آنلاین تعداد آنها را ثابت می دانند و می دانند که بازاریابی آنها منطقی است. به همین دلیل ، آنها از قبل برنامه روزانه بازاریابی را برنامه ریزی می کنند که به آنها کمک می کند به طور همزمان به هر سه هدف برسند. بگذارید از شما بپرسم: آیا قبل از سرمایه گذاری یک پنی در تبلیغات پولی ، آیا تا به حال به رقبای خود نگاه کرده اید و پیچ و مهره عملکرد آنها را بررسی کرده اید؟

بعضی اوقات برای اینکه یک بازاریاب آنلاین موفق باشید باید نقش مشتری را بازی کنید. شما باید محصول رقبایتان را بخرید ، ببینید چقدر محصول خوب است و ببینید چگونه آنها بارها و بارها به شما بازار می دهند تا فروش بیشتری از شما بگیرند. اگر می خواهید تجارت رقبا را کپی کنید و یک تجارت موفق برای آنها داشته باشید ، نمی توانید فقط بعضی از کارهایی را که آنها انجام می دهند انجام دهید … شما باید تمام کارهایی را که آنها انجام می دهند انجام دهید.

اگر آنها سیستم راهنمای آنلاین دارند ، پس لازم است. اگر آنها تیم پشتیبانی تلفنی دارند ، پس لازم است. اگر آنها هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین به مشتری ها و مشتریان بالقوه می فروشند ، شما نیز باید این کار را انجام دهید. فکر نکنید این بچه ها تا به حال بیدار شده اند ، تبلیغاتی را در جایی انداخته اند و فوراً موفق شده اند. اینجوری کار نمیکنه بیشتر افرادی که می خواهند از رقبای خود تقلید کنند ، تصوری از کارشان ندارند. بنابراین از قبل برنامه ریزی کنید و همه این موارد را آماده کنید تا دفعه بعد که می خواهید رقیبی را در جای خود کپی کنید تا درآمد کسب کنید ، انجام شود.

2) بازاریابان آنلاین موفق ، یک روال معمول دارند

آیا شما یک روال بازاریابی روزانه دارید یا هر روز از خواب بیدار می شوید وب سایت های دیگران را مرور می کنید و وب سایت های آنها را می خوانید؟ با این روش هرگز به جایی نخواهید رسید. بسیاری از افراد این کار را فقط به این دلیل انجام می دهند که تصوری ندارند که چه کاری انجام دهند! آنها بی شمار کتاب ، دوره ، نامه الکترونیکی و مقاله خوانده اند و هنوز هم نمی دانند که چه کار کنند. آنچه شما باید انجام دهید ایجاد یک روال بازاریابی اینترنتی است که می تواند مانند ساعت روزانه اجرا شود.

این بدان معنی است که شما باید یک برنامه بازاریابی روزانه برای خود در یک فایل متنی ساده در رایانه خود ایجاد کنید. و هر روز وقتی بیدار می شوید – یا وقتی به طور طبیعی در حال بازاریابی هستید – دقیقاً هر روز هر مرحله را دنبال کنید. این ضروری است زیرا اگر ابتدا طرحی را بنویسید احتمال اینکه بتوانید درآمد کسب کنید بیشتر است و نتایج کار خود را می بینید و هر روز بصورت بصری آن را دنبال می کنید.

بنابراین ، بله ، یک بازاریاب آنلاین که ماهیانه 2000 دلار درآمد آنلاین دارد ، یک روال بازاریابی روزانه دارد. اگر بخواهید به بخش داخلی عملیات آنها نگاهی بیندازید ، می بینید که محتوای زیادی تولید می شود ، تبلیغات ردیابی و تجزیه و تحلیل می شوند ، اجرای بازاریابی رایگان و مدت زمانی که همه اینها انجام می شود. شما نمی خواهید روزانه 12 ساعت را مقابل کامپیوتر خود بگذرانید و سعی کنید هر ترفند دنیا را انجام دهید.

بسیاری از مردم از خرید “متقاضیان عمده فروشی” لذت می برند زیرا معتقدند این کار بازاریابی آنها را ساده کرده و نتایج فوری فوق العاده ای را برای آنها به ارمغان می آورد. و به احتمال زیاد ، من مطمئن هستم که تلاش خود را در این فرستنده های عمده فروشی نیز انجام داده اید. اما این فرستنده های عمده فروشی هیچ کاری برای شما انجام نمی دهند ، به علاوه … 100٪ خودکار نیستند! گرچه آنها تبلیغ می کنند!

برای انجام بازاریابی به چنین محصولاتی اعتماد نکنید. نه شما را به جایی خواهد رساند و نه نتیجه ای را که به دنبال آن هستید به شما می دهد. و نتیجه نخواهید گرفت زیرا وب سایت ها و شرکت ها دائماً با این محصولات احمقانه برخورد می کنند و مانع استفاده افراد از پلتفرم مورد استفاده خود می شوند. اگر هر روز مشاغل و اطلاعات بی کیفیت ارائه دهید ، این به نفع مشتری هدف شما خواهد بود؟ اگر شما اطلاعات کم کیفیتی ارائه می دهید ، چرا باید آنها شما را بعنوان یک متخصص مشخص در زمینه تخصص شما ببینند؟ آیا این برای شما منطقی است؟ مطمئناً من نیستم

اگر می خواهید یک بازاریاب اینترنتی موفق باشید ، باید این کلمات را جدی بگیرید. روش انجام کارها را تغییر دهید و تمام توصیه های درستی را که می خوانید شروع کنید. در میانه راه این کار را نکن این کار را همانطور که به صورت آنلاین با گفته ها ، نمایش ها و خوانده شده نشان داده می شود. به این ترتیب خواهید فهمید که هر تکنیک را 100٪ به درستی انجام داده اید و بهترین کاری را که می توانید کرده اید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا