وقتی نوبت به بودجه های بازاریابی می رسد، بقیه جهان اکنون احساس می کنند که یک سازمان غیرانتفاعی بودن چگونه است. سازمانهای غیرانتفاعی همیشه مجبور بودهاند با تلاشهای بازاریابی خود، هزینههای خود را تماشا کنند – گزینههای منحصربهفرد، رایگان و کمهزینه برای جذب اعضای جدید، درخواست پول، یا جستجوی کمکهای مالی.
به همین دلیل است که سازمانهای غیرانتفاعی مانند موزهها، موسسات خیریه، و سایرین در رسانههای اجتماعی به راه افتادهاند. حداقل سه روشی که غیرانتفاعیها از تبلیغات رایگانی که رسانههای اجتماعی به آنها ارائه میدهند استفاده میکنند را بررسی کنید.
با مشترکین / دنبال کنندگان / دوستان خود ارتباط برقرار کنید. بازاریابی 101 بیان می کند که شما باید سرنخ ها را جذب کنید، با آنها ارتباط برقرار کنید و سپس به آنها بفروشید. عالی! رسانههای اجتماعی به سازمانهای غیرانتفاعی اجازه میدهند هر سه مورد را به انجام برسانند. این یک راه آسان برای جمع آوری و برقراری ارتباط با فالوورها، دوستان، مشترکین یا هر چیزی که نام رسانه اجتماعی برای رسانه ای است که شما در مورد آن صحبت می کنید.
اطلاعیه های رویداد خواه موزه ای باشد که نمایشگاه جدید خود را اعلام می کند یا یک توپ خیریه که برای هدفی کمک جمع آوری می کند، سازمان های غیرانتفاعی از رسانه های اجتماعی برای دعوت مردم به رویدادهای خود استفاده می کنند.
برای دسترسی بیشتر آنها. سازمانهای غیرانتفاعی لزوماً نمیتوانند لیستهای پستی را برای جمعآوری اعضا یا اهداکنندگان بیشتر بخرند، اما میتوانند به راحتی با ایجاد یک گروه یا نمایه در هر یک از چندین رسانه اجتماعی مانند فیسبوک یا توییتر، دنبالکنندگان خود را گسترش دهند.
اخلاقیات داستان این است که اگر شما یک غیرانتفاعی هستید که این مطلب را میخوانید و از رسانههای اجتماعی برای جمعآوری، ارتباط و فروش استفاده نمیکنید، بهتر است توپ را وارد کنید!