دنیای وب

3 گناه که توسط کارآفرینان بازاریابی آنلاین در قلب خود انجام شده است


آیا از سه اشتباه عمده مربیان ، نویسندگان و کارآفرینان آنلاین در بازاریابی داخلی که باعث آسیب به محصولات می شود ، می دانید؟
اگر می خواهید بازدید بیشتری داشته باشید ، مشترکان و فروشندگان از ایرادات بازاریابی داخلی که باعث می شود بسیاری از افراد به دلیل نقص و کارهایی که دارند بلافاصله مطالعه را متوقف می کنند ، اجتناب می کنند.
اشتباه شماره 1: فقط برای معلمان بزرگ و شرکت های بزرگ
مشکل چیه؟ نقص در اینجا این است که باور کنیم مزایای بازاریابی داخلی فقط برای دیگران است – شرکت های بزرگ و “معلمان حقوق” بزرگ.
چرا این یک اشتباه است زیرا از هر 10 بازاریاب 9 نفر از این استراتژی محتوا برای تبلیغ کار خود از کارگزاران گرفته تا شرکت ها استفاده می کنند.
چه کاری باید انجام دهید؟ متعهد به یادگیری اصول بازاریابی داخلی و نحوه استفاده روزمره از آن شوید.
اشتباه شماره 2: ایجاد تنها یک یا 2 لحظه ناامیدکننده است
مشکل چیه؟ نکته منفی در اینجا این است که شما مقداری محتوا ایجاد می کنید که فکر می کنید بلافاصله نتایج مشاوره بازاریابی شما را بدست می آورند. پس اگر این کار را نکردید ، نگویید که کار نمی کند.
چرا این یک اشتباه بزرگ است زیرا اگر می خواهید در بازاریابی محتوا موفق باشید می خواهید محتوای متمرکز بر لیزر ایجاد کنید که به ذهن شما نفوذ کند.
چه کاری باید انجام دهید؟ نابرابری مهم است. حداقل یک محتوا ، از به روزرسانی های رسانه های اجتماعی گرفته تا فیلم ها ، ایجاد کنید.
اشتباه شماره 3: عدم توزیع در اینجا
مشکل چیه؟ مسئله این است که فقط در یک یا دو مکان استخراج یا توزیع داخل است.
اما چرا این اشتباه است زیرا در این مورد بازدید کننده ، مشترک و فروش جدیدی کسب نکردید.
چه کاری باید انجام دهید؟ کبد را تا حد ممکن دو برابر کنید. وبلاگ ها ، مقالات ، LinkedIn ، Twitter ، Facebook و YouTube همه مکان های عالی برای انتشار مطالب شما برای آخرین ایده ها و مزایای جدید هستند.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا