دنیای وب

4 بازاریابی اینترنتی توییتر را انجام نمی دهد

توییتر آخرین معامله بزرگ در وب است. همه در مورد آن صحبت می کنند. شما می توانید مطمئن باشید که 1000 معلم وجود دارد که می خواهند به شما بگویند چگونه از توییتر برای بازاریابی آنلاین استفاده کنید.

ممکن است که این “معلمان” توصیه های خود را از برخی لیست ها استخراج کنند. پیدا کردن این لیست ها آسان است. به دانش خاصی احتیاج ندارد. آنچه کمی فکر می کند – و کمی تجربه – این است که بدانید چگونه توییتر نباید از بازاریابی اینترنتی استفاده کند. در اینجا 4 مورد برای جلوگیری از وجود دارد.

1. هر اتفاق کوچک در زندگی خود را صدای جیر جیر نکنید. چرا که نه؟ به یک دلیل ، همه این کار را می کنند. اگر آنچه را دیگران انجام می دهید ، در جمع حاضر نخواهید شد. به جز شاید ، شاید فقط ، همه بخواهند درباره مهربانی گربه شما ، چقدر مست در آخر هفته و اینکه چطور فقط دو پوند از دست داده اید ، بشنوند. دوباره فکر کنید – کسی اهمیتی نمی دهد.

با توجه به یک یادداشت کمی بدبینانه ، باید بدانید که اگر در مورد هر چیز کوچک زندگی خود صدای جیر جیر شوید ، مردم بعد از مدتی مشاهده شما را متوقف می کنند. مردم خودخواه هستند. این جرم نیست – این فقط روشی است که ما آن را ساختیم. اگر دائماً در مورد خود صدای جیر جیر کنید ، مردم به سرعت ، توجه شما را متوقف می کنند. صدای جیر جیر توییت شخصی خود را به گروهی از افراد که قبلاً شما را می شناسند ، ذخیره کنید ، و آنها واقعاً به آنچه انجام می دهید اهمیت می دهند.

2. فقط پیوندهای وابسته را صدای جیر جیر نکنید. اگر یک طرفدار حیوان خانگی هستید ، در مورد اخبار جدید ASPCA ، یک غذای گربه ارگانیک با نام تجاری جدید (که پیوند وابسته دارید) یا آخرین نتایج در مورد چگونگی دیدن دوستان رنگ مورد علاقه ما ، صدای جیر جیر کنید.

این چیزها برای افراد جذاب در حیوان خانگی جالب است. حدس بزن چی شده؟ محصولات معمولی نیستند. اگر فقط پیوندهایی را برای هر محصول حیوانی که می توانید به آن فکر کنید ، فروش نمی کنید.

با توجه به جالب اینکه به مردم دلیل دهید تا از شما پیروی کنند. صدای جیر جیر را از اخبار جدید و نتایج علمی ASPCA ، و سپس از محصول جدید توییت کنید. اگر دائماً در مورد چیزی جز پیوندهای محصول توییت نمی کنید ، مردم فقط شما را به سمت هرزنامه سوق می دهند. و این دقیقاً همان چیزی است که خواهد بود.

با توییتر ، مانند سایر اشکال بازاریابی ، فقط درصورتی که چیزی را که مردم می خواهید ارائه می دهید ، درآمد کسب خواهید کرد. و بله ، مردم واقعاً این محصولات جدید را می خواهند. آنها فقط نمی خواهند با آنها ضربه سر بزنند.

3. از عکس محصول برای عکس پروفایل خود استفاده نکنید. بیایید برای یک دقیقه این واقعیت را کنار بگذاریم که این موضوع از طعم بسیار ضعیفی برخوردار است. این در واقع یک حرکت بدتر از میکروبلاگینگ فقط در مورد محصولات جدید است. ارسال نامه های ناخواسته یک چیز است. نکته دیگر این است که واقعا اسپم باشید. لطفاً به هر قیمتی از این کار خودداری کنید. این یک گناه اساسی برای بازاریابی آنلاین است [http://www.immembers.com/] در اینجا مانند همه جای دیگر

4- نفرین نکنید. بله ، همه ما بزرگسال هستیم و بدون دویدن و گفتن به مادران ، می توانیم “noes” با چهار حرف داشته باشیم. اما هر پست وبلاگ کوچکی که ایجاد می کنید فقط چند کلمه خواهد بود. ظریف و بالغ نیست که 10٪ از این ده کلمه را نفرین کنید. به نظر می رسد برخی از بازاریابان آنلاین فکر می کنند این امر باعث می شود آنها جالب به نظر برسند. نه انجامش نده.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا