دنیای وب

4 نکته در مورد SEO

استراتژی های سئو محلی با اکثر تکنیک های بازاریابی منطقه ای یا ملی متفاوت است. به خاطر داشته باشید که می خواهید از شهر اصلی که مشاغل شما در آن فعالیت می کند و احتمالاً در شهرهای محلی اطراف ، ترافیک را هدایت کنید. در اینجا مراحلی وجود دارد که برای دستیابی به نتایج مطلوب از بازاریابی موتورهای محلی جستجو باید روی آنها تمرکز کنید:

1. ایجاد صفحات محلی برای هر سه موتور جستجو – شما باید از بینگ ، یاهو و گوگل دیدن کنید و در هر صفحه صفحات محلی ایجاد کنید. تمرکز اصلی شما باید ایجاد صفحاتی باشد که به طور صحیح برای کلمات کلیدی خاص طبقه بندی شده و مورد استفاده قرار گیرد. اطمینان حاصل کنید که بهترین دسته های ممکن را برای همان کلمات کلیدی انتخاب کرده اید ، یا ممکن است شغل شما در جستجوی محلی نشان ندهد.

2. بررسی ها – یکی از بهترین راه ها برای تقویت استراتژی های سئو محلی شما این است که اطمینان حاصل کنید که به طور منظم و با کیفیت بالا از پایگاه مشتری دریافت می کنید. مهم است که بررسی ها واقعی باشند زیرا موتورهای جستجو در یافتن بررسی های نادرست یا غلط بسیار خوب هستند. شما باید یک کارت پستال ساده ایجاد کنید و از مشتریان بخواهید که مرخصی و بررسی صادقانه داشته باشند (اما امیدوارم خوب باشد) شاید برای برخی از تخفیف های کوچک یا پاداش های دیگری که می توانید به محصولات و خدمات خود اضافه کنید. از آنجا که هر صفحه محلی که ایجاد می کنید مکانی برای بررسی وجود دارد ، مطمئن شوید که بررسی های مثبت بخشی از استراتژی بازاریابی شما است.

3. عکس های محلی تصاویر فاقد سهام هستند – یکی از مهمترین چیزهایی که افراد به صورت محلی جستجو می کنند ، عکس ها و عکسهای تجاری واقعی است. اضافه کردن عکس سهام هیچ چیزی در رابطه با تجارت شما به فروش نمی رساند و باعث می شود افراد از خود سؤال کنند که آیا باید بازدید شما را اذیت کنند. عکس های باکیفیت از نمای فروشگاه خود بگیرید ، یکی دیگر از آنها در خانه که دارای محصولات و / یا خدمات است و یا افراد خوشحال و خندان آماده حل مسئله هستند.

4- شماره تلفن را در توضیحات برچسب آدرس قرار دهید – یکی از راههای آسان برای دو برابر کردن یا حتی سه نفر با شما تماس گرفتن ، اضافه کردن شماره تلفن محلی شما برای پرداختن به توضیحات برچسب و همچنین به قسمت قابل مشاهده صفحه است که در آن افراد این اطلاعات را مشاهده می کنند. به عنوان مثال ، در برچسب عنوان ، می توانید بگویید: Joe’s Plumbing، Denver CO – اما چرا این را نگویید: Joes Plumbing (719-555-1243) Denver، CO؟ این ترفند کوچک باعث می شود افراد محلی به جای کلیک کردن بر روی یک لینک برای کسب اطلاعات بیشتر ، ابتدا با شما تماس بگیرند.

اینها راهکارهای ساده ، سریع و سریع سئو محلی است که مطمئناً امروز می توانید آنها را پیاده سازی کنید. چرا آنها را امتحان نمی کنید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا