دنیای وب

4 نکته ساخت برند در مورد استفاده از اینستاگرام برای تجارت خود

نحوه ایجاد استراتژی قدرتمند بازاریابی اجتماعی از طریق اینستاگرام

یکی از قدرتمندترین ابزار بازاریابی که امروز دارید رسانه های اجتماعی است. از پست های فیس بوک گرفته تا توییت در توییتر ، به اشتراک گذاشتن محصولات یا خدمات خود در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند ، اشتراک گذاری ، فروش و پیشبرد است.

با این حال ، بسیاری از افراد وقتی نوبت به بازاریابی با اینستاگرام می رسد ، خراش سر خود را ترک می کنند.

بسیاری از ما از اینستاگرام به عنوان یک حساب شخصی برای ارسال عکس هایی از خانواده ، دوستان ، تعطیلات و غذای خود استفاده می کنیم – اما چگونه می توان آن را با تجارت مرتبط کرد؟ باید باشد؟

با سرعتی که اینستاگرام در حال رشد است ، ارزش آن را دست کم نگیرید تا برند و مارکتینگ خود را تقویت کنید.

این کشور به یک بستر بازاریابی فوق العاده با ارزش تبدیل شده است ، و اگرچه هنوز افراد بین 18 تا 29 سال هنوز کاربران غالب هستند ، گروه های سنی بالاتر به سرعت در حال گسترش و پیوستن هستند.

برخی از آمارهای اینستاگرام 2018 از Sprout Social می گوید:

• 7 از 10 هشتگ در اینستاگرام مشخص شده است

• 80٪ از کاربران مشاغل اینستاگرام را دنبال می کنند

• 65٪ از پست های برتر اینستاگرام دارای محصولات هستند

اگر در کاوش در اینستاگرام به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی احساس دلسردی می کنید ، برای کمک به شروع کار ، این نشانگرهای اولیه را بررسی کنید:

1. از برچسب های رتبه بندی عاقلانه استفاده کنید

لازم نیست هر هشتگ را که می توانید در یک پست فکر کنید ، برچسب گذاری کنید ، اما حداقل کمی نیاز دارید.

هشتگ یک علامت # است که به دنبال آن کلمات توصیفی در مورد تصویر شما وجود دارد ، همانطور که در این مثال ، من از # مارکینگ و #taconf استفاده کردم ، آن همایشی بود که در آن زمان شرکت کردم.

هنگامی که کاربر روی هشتگ کلیک کرده یا کلیک می کند یا هشتگ را در جعبه جستجو می نویسد ، تمام تصاویر استفاده شده از هشتگ را بارگیری می کند. کاربر حتی می تواند برای ادامه پیروی از این هشتگ ، مشترک شود.

ما امیدواریم که کاربر عکس شما را ببیند ، به سمت پروفایل شما و بهترین سناریو ، شما را دنبال کند و با بیشتر پست های شما در تعامل باشد!

اما ، هنگامی که علائم طبقه بندی بسیار رایج است ، رقابت در نتایج شدید است. مشابه کلمات کلیدی SEO ، هرچه این عبارت محبوب تر باشد ، ماندن در بالای نتایج جستجو دشوارتر خواهد بود. از این رو ، اگر میخواستم از این پست استفاده کنم ، برای استفاده از #marketing واقعا بی فایده بود.

شما می خواهید هشتگ های خود را مربوط به شغل و موقعیت مکانی خود کنید ، اما آنها به اندازه کافی جذاب هستند که کاربر آنها را در جعبه جستجوی اینستاگرام تایپ می کند.

مثلا:

فرض کنید پیک پیتزا در ونکوور دارید. شما عکسی از پیتزا Pepperoni خود را با هشتگ ارسال کردید #VancouversBestPizza #NicolosRestaurant #DeliciousDeepDish

• یا شما یک برنامه ریز عروسی در تورنتو هستید. او عکسی از اولین عروس و داماد را که با هشتگ مشغول رقصیدن است منتشر کرد #TorontoWeddingPlanner #LoveWins #WinterWedding

تعطیلات و مناسبت های خاص زمان بسیار خوبی برای ارتقاء شغل و کسب دنبال کننده های اینستاگرام شماست. خواه این کاهش جمعه سیاه یا استفاده شکرآموز از محصول شما باشد یا فریادی از محصول در روز سگ ملی ، همه آنها فرصت های مناسبی برای نمایش برند شما به روشی غیرفروشی هستند.

2. از حضار تشکر می کنم که حضور پیدا کردند

فقط یک دسته عکس و هشتگ ارسال نکنید و منتظر ظاهر شدن لایک باشید.

برای به دست آوردن دنبال کنندگان اینستاگرام ، تعامل با مخاطبان خود و افزایش فروش یا پیشروها ، باید زمان را کنار بگذارید.

مثلاً میشل مورنو ، کارشناس ویدیو ، نمونه ای را در اینجا مشاهده کنید ، زیرا او به تمام نظرات در مورد پست ویدیویی خود پاسخ می دهد.

بنابراین اگر کسی نظر یا سؤالی را در یکی از پستهای شما گذاشت ، وقت خود را برای پاسخ دادن و تشکر / پاسخ دادن به سؤال خود اختصاص دهید.

به نمایه آنها نگاهی بیندازید ، و اگر دوست دارید آنچه می بینید ، آنها را دنبال کنید.

شرکت ها اغلب ابتدا مفسران را دنبال می کنند ، به این امید که به نفع خود بازگردند.

همچنین می توانید افرادی را جستجو کنید که ممکن است به محصول شما علاقه مند باشند ، سپس در مورد عکسهای خود اظهار نظر کرده و / یا آنها را دنبال کنید ، اما بلافاصله با درخواست پیگیری خود اسپم ارسال نکنید.

3. با تأثیرگذار مناسب تعامل کنید

Influencers کاربران اینستاگرام هستند که به دلیل محبوبیت و / یا رسانه های اجتماعی می توانند بر مخاطب هدف شما تأثیر بگذارند

دانیل برنشتاین نمونه خوبی از یک چهره تأثیرگذار است که با یک برند کار کرده است. او ممکن است نام خود را نشناسد ، اما 1.8 میلیون دنبال کننده از حساب اینستاگرام خود WeWoreWhat چه می کنند.

Bernstein و FIJI Water با هم همکاری کرده اند تا BodyWoreWhat ، یک کمپین بازاریابی را ایجاد کنند که فیلم های تمرینی 8 دقیقه ای را با او و مربی شخصی خود ارائه می دهد.

این می تواند یک نمونه افراطی باشد ، و اگر جیب های عمیقی نداشته باشید ، احتمالاً قادر نخواهید بود تا نزدیک به دو میلیون دنبال کننده ، یک تأثیرگذار جذب کنید.

اما ناامید نشوید. از وبلاگ نویسان بومی گرفته تا غذاهای محلی ، همیشه می توانید کسی را پیدا کنید که مخاطبان مورد نظر خود را دنبال کند ، تحسین کند یا دوست داشته باشد. آنها ممکن است برای بررسی محصول شما آماده باشند یا از آن عکس بگیرید – از تخیل خود استفاده کنید!

4. فقط محصولات خود را تولید نکنید

اینستاگرام جایی برای به اشتراک گذاری عکس های محصول نیست. به تجربه افرادی که از آنچه شما ارائه می دهید استفاده کنید یا مزایایی که برای مردم فراهم می کند فکر کنید.

هنوز بهتر است ، مثالهای واقعی را نشان دهید. یک راه برای انجام این کار درخواست مطالب تولید شده توسط کاربر از مخاطبان خود است. این بدان معنی است که کاربران با استفاده از هشتگ ارائه شده ، عکس های خود را به اشتراک می گذارند.

فروشگاه مبلمان آنلاین Wayfair.com با محتوای تولید شده توسط کاربر به خوبی عمل می کند. آنها یک کمپین ایجاد شده توسط کاربر دارند که به مشتریان امکان می دهد با استفاده از هشتگ #WayfairAtHome ، عکسهای خانگی شیک وایفایر خود را به اشتراک بگذارند.

حتما به مردم اطلاع دهید که ممکن است عکسهای آنها در صفحه شما نمایش داده شود و می توانید محتوای اینستاگرام خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید – به صورت رایگان!

مهم نیست که اینستاگرام از کسب و کار شما چگونه استفاده می کند ، با نام تجاری خود صادق و راستگو باشید. این هسته اصلی این پلتفرم است و به شما کمک می کند تا تجارت خود را رشد دهید ، دنبال کننده های اینستاگرام را بدست آورید و فروش یا پیشرو را جذب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا