دنیای وب

5 ابزار بازاریابی آنلاین: کدام یک بیشترین دسترسی را ارائه می دهد؟

قابلیت های ارتباطی با توییتر ، وبلاگ ها ، وب سایت ها ، فیس بوک و یوتیوب.

همه ما می خواهیم تولید و فروش بیشتری داشته باشیم. آیا این یک کار مهم برای شما نیست؟ برنامه بازاریابی اینترنتی؟؟؟

ما همچنان ابزارهای مختلف مختلف بازاریابی آنلاین و نحوه استفاده همه این شرکت های مختلف از رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها ، وبلاگ ها و غیره را می شنویم تا پیروان بسیار خوبی را بدست آوریم.

بسیاری از مشتریان ما می پرسند … فروش بزرگ کجاست؟ چگونه می توانیم از رسانه های اجتماعی برای دستیابی به فروش عظیم استفاده کنیم؟ آیا باید وب سایت دیگری داشته باشیم؟

همه سوالات ، ایده ها و نگرانی ها.

وقتی به رویکردهای مختلف در بازاریابی اینترنتی نگاه می کنیم ، دسترسی مشتریان را نیز ارزیابی می کنیم. بسیاری به نزد ما می آیند و به ما می گویند ، “ما این مورد را در توییتر دیدیم. فکر می کنم توئیتر را می خواهم زیرا شنیدم که XYZ (یک شرکت 50000 بچگانه) از توییتر استفاده کرده و ماه گذشته x دلار فروخته است.”

به عنوان یک مشاور برای آنها ، اولین دور سؤالات ما با تمرکز بر وب سایت و حضور فعلی آنها در بازاریابی اینترنتی به وضوح برایشان پیش می آید. او چقدر قدرتمند است؟

سپس به سؤالاتی می پردازیم که فناوری (و کارکنان آنها) نبوغ چقدر خوب هستند.

سرانجام ، ما به بودجه رسیدیم. مطمئنا ، شما می توانید از ماه عکس بگیرید (مانند این 500 شرکت بزرگ مرفه) ، اما نه با بودجه 500 دلار در هر ماه.

بدیهی است ، ما نیاز به نگاه و تمرکز داریم.

در زیر ، موقعیت فعلی ما در مورد دسترسی به 5 ابزار مختلف بازاریابی آنلاین را بیان کردیم.

(بدیهی است که فناوری خیلی سریع تغییر می کند و بنابراین می توانیم نظر خود را در مورد مکانهای مختلف این ابزارها ببینیم. بله ، این اتفاق در گذشته رخ داده است و ما همیشه در حال آموزش و به روزرسانی به مشتریان خود در مورد آنچه برای وضعیت آنها بهتر است) هستیم.

ابزارهای بازاریابی اینترنتی: چه چیزی بهترین توزیع را برای شرکتهای کوچک و متوسط ​​فراهم می کند؟

قبل از اینکه درباره این پست نظرهای منفی زیادی بدست آوریم ، ابتدا باید جو را پاک کنیم. براساس آنچه می دانیم ، Google هنوز 65٪ از کل حجم جستجو را در اختیار دارد. بینگ / یاهو حدود 30٪ ترکیب را اشغال می کند. و بقیه موتورهای جستجو (AOL ، Ask ، و غیره) به دنبال 5٪ باقیمانده هستند.

همچنین ، ما کاملاً می دانیم که برخی از ابزارها “خدمات ارجاع” بیشتری ارائه می دهند.

ما هنگام تهیه این پست وبلاگ ، همه این موارد متفاوت را مورد توجه قرار دادیم. ما کاملاً آگاه هستیم که با گذشت زمان همه چیز تغییر خواهد کرد / ممکن است تغییر کند. با این وجود ، همه این ابزارها می توانند بخشی از یک برنامه بازاریابی اینترنتی شوند.

خوب ، تا بقیه پست

در این مقاله 5 ابزار مختلف را مرور کردیم. وب سایت ها ، بلاگ ها ، توییتر ، فیس بوک و یوتیوب.

هر یک از این ابزارها نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. بیایید شروع کنیم.

  1. مکانها: به طور کلی ، وب سایت ها احتمالاً موثرترین وسیله ارتباطی هستند که شرکت ها در اختیار دارند. اکثر شرکت ها قبلاً وب سایت ایجاد کرده اند و مشکل واقعی آنها این است که آنها به وب سایت بهینه برای موتورهای جستجو (گوگل ، بینگ ، یاهو و غیره) نیاز دارند. در کتاب ما ، سایت معمولاً محلی برای شروع کار است. از همه اینها ، این امکان را برای شرکت فراهم می کند که با حضور موتور جستجوی قوی ، از تجارت خارج شود.
  2. وبلاگها: وبلاگ نویسی در کتاب دوم ماست. وبلاگ نویسی جنبه های مثبتی در مورد آن دارد. به عنوان مثال ، ظاهر و احساس سایت به راحتی قابل تغییر است. همچنین شرکت می تواند به سرعت از سیستم مدیریت محتوا داخلی (سیستم مدیریت محتوا) استفاده کند تا به راحتی تغییرات ایجاد شود ، محتوا را اضافه کند یا پست ها را در سایت ویرایش کند. این ابزار به تجارت اجازه می دهد تا بسیار کاربردی و انعطاف پذیر باشد. تنها دلیل لغزش در شماره 2 (بر خلاف قرعه کشی شماره 1) این است که می توانید تعداد بیشتری دست روی برنامه های دارای کد داشته باشید. آنچه ما به طور خاص فکر می کنیم تمایل / نیاز مداوم به اضافه کردن مطالب مربوط 2-3 تا 2 بار در هفته به سایت است.
  3. توییتر: نگاهی دیگر به توییتر خواهیم انداخت. یا تصور عمومی درباره توییتر (در حال حاضر و بسته به مدل کسب و کار شما) این است که شما ممکن است بخواهید در توییتر به تعویق بیاندازید تا برخی از ابزارهای دیگر بسته شوند و منجر به احتمالات به طور موثر به تجارت شما بیایند. در یک کتاب اخیر در توییتر (بله ، ما در مورد همه چیز می توانیم دست خود را بخوانیم) نویسنده با احساس اینکه در یک ساحل شلوغ هستید سعی می کنید پیام خود را از آنجا بیرون بیاورید ، به این ابزار شباهت دارد. تمایل دارد مکالمات زیادی با توییتر انجام شود و ایستادن کلید اصلی خواهد بود. اخیراً ، HubSpot ( http://www.hubspot.com ) در یک وبینار آنلاین که متوسط ​​تعامل آن در رسانه های اجتماعی آنلاین 3 ساعت طول می کشد. این بدان معنی است که برای به روزرسانی پیام خود باید حدوداً 3-5 بار در روز یک توییت ارسال کنید. برای دفاع از توییتر ، ابزارهای مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا بتوانید توییت های خود را مدیریت کرده و در صدر گفتگوی خود بصورت کارآمدتر و مؤثر قرار بگیرید. با این حال ، مجدداً ، این ابزارها شما را ملزم به آشنایی با رایانه و استفاده از آن به صورت مداوم می کند.
  4. سایت شبکه های اجتماعی فیس بوک این ابزار بعدی است که ما شناسایی کردیم. به طور کلی ، Facebook با سطح ارتباطی کمی بالاتر با توییتر ارتباط دارد. اگر می خواهید به تنهایی از فیس بوک استفاده کنید. اما اگر از فیسبوک در رابطه با وب سایت و مشتری های قبلی خود استفاده کنید ، دسترسی به آسیب ها بیشتر می شود. هنگامی که از فیسبوک در رابطه با وب سایت خود استفاده می کنید ، می توانید به سرعت ارسال کنید. هنگامی که مشتریان شما “شما را دوست دارند” ، این عمل در صفحات مشتریان شما ظاهر می شود. از این رو یک مراجعه عالی برای تجارت شما است.
  5. YouTube: سرانجام ، YouTube را مرور کردیم. این یک ابزار ارتباطی عالی است. دو دلیل ارتباط این ابزار وجود دارد. ابتدا ، یک فیلم YouTube می تواند از نزدیک با کلمات کلیدی مرتبط باشد. این بدان معناست که وقتی یک مصرف کننده محصولات و خدمات شما را جستجو می کند ، می تواند شما را در صفحه اول نتایج جستجو پیدا کند. چقدر فوق العاده است! دوم ، خود این فیلم مانند یک نمایش فروش کوچک است. می خواهید مشتری چه کاری انجام دهد؟ تماس؟ از آنها بخواهید که با شما در این فیلم تماس بگیرند. تلفن شما مقداری استفاده خواهد کرد.

به طور کلی ، وب سایت ها و وبلاگ نویسی را به عنوان راه اصلی برای دستیابی شرکت ها به مشتریان بالقوه می بینیم. تمرکز اصلی بر حضور موتورهای جستجوگر قوی خواهد بود و این امر منجر به فروش بیشتر و فروش بیشتر خواهد شد.

به عنوان یک برنامه سطح دوم ، YouTube و Facebook را تشویق می کنیم. YouTube به شما کمک می کند تا ضمن اینکه به عنوان یک ابزار فروش ، به صورت آنلاین و صفحه اول از موتورهای جستجو به دست آورد. فیس بوک به شما کمک می کند تا با افرادی که می شناسید و افرادی که “دوستان شما” هستند رشد کنید.

سوم ، این توییتر خواهد بود. اگرچه این ابزار در حال حاضر در صدر لیست قرار دارد ، اطمینان حاصل کنید که همه فکر می کنیم برخی از اوقات در آینده با یک حساب توییتر روبرو خواهند شد.

یکی از بهترین راهها برای اجرای برخی از این ابزارها ، جمع آوری آنها است. به عنوان مثال ، بسیاری وجود دارد شرکت های بازاریابی اینترنتی این شروع به معرفی بسته های فیس بوک / توییتر کرد. این بسته ها شامل برخی از توییت ها و همچنین برخی از پست های دیواری فیس بوک است.

برای اطلاع از اینکه کسب و کار شما آماده اجرای برخی از این ابزارها است ، با تماس با جف هنسیک با تماس با شماره 866-503-7673 ، از طریق ایمیل یا با تماس بگیرید برنامه بازاریابی اینترنتی فرم پیشنهاد.

باز هم ، اگر در این پست مقداری ارزش پیدا کردید ، لطفاً نظر دهید. ما قدردان آن هستیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا