دنیای وب

5 دلیل مهم بودن بازاریابی ایمیل برای بازاریابی اینترنتی شما مهم است

بیش از 34٪ از جمعیت عمومی به طور کلی از پست الکترونیکی استفاده می کنند. این حدود 2.5 میلیارد نفر است. پیش بینی می شود طی دو سال آینده به 2.8 میلیارد مشتری ایمیل ارسال شود. درست است ، ایمیل برجسته است. علاوه بر این ، گروه Radicati ، که این داده را ایجاد کرده است ، همچنین نشان می دهد که جهان روزانه حدود 196 میلیارد پیام ارسال می کند. از میان 196 میلیارد پیام ، بیشترین سهم ، 109 میلیاردی ، تجارت الکترونیکی است.

ما اساساً باید آن را بگذاریم. پیشنهاد ایمیل یک رویکرد فعال است و قادر به تعامل با افراد است. او را به خانه بیاورید ، به جلسات خصوصی خود فکر کنید. آیا شما حتی کسی را می شناسید که آدرس ایمیل ندارد؟ شما به احتمال زیاد هر هفته پیام های متفاوتی دریافت خواهید کرد (قطعاً این کار را می کنم). آن را بخوانید و تا زمانی که انتظار موارد زیر را ندارید از آن انگیزه بگیرید. خدمات بازاریابی از طریق ایمیل بخش عمده زندگی ما است.

با این وجود فرض کنید که بازاریابی ایمیل چیزی برای ارتباط شما نیست؟ به ما فرصتی دهید تا 5 دلیل برای بازاریابی از طریق ایمیل کانالی برای شما تعریف کنیم که نباید از آن چشم پوشی کنید.

1. موثرتر از رسانه های اجتماعی (برای به دست آوردن مشتری)

سعی کنید ما را نفهمید. اینترنت بخش مهمی از هر فناوری تبلیغاتی برای هر شرکتی است. شبکه اجتماعی مبتنی بر وب کانال خوبی برای ارتباط با گروهی از بینندگان و تقویت ارتباطات شما با آنها است. بنابراین ، این اولین گام اساسی برای رسیدن به هدف نهایی شما – تبدیل است. به این ترتیب ، وقتی نوبت به تغییر افراد به مشتری ، مشتری یا حامی می رسد ، تبلیغات الکترونیکی رویکردی است.

2. مقرون به صرفه و مقرون به صرفه

ساده ، قدرتمند و ارزان است. تبلیغ ایمیل ، کارآفرینان را قادر می سازد تا با تعداد تقریباً هیچ یک از پیام ، به تعداد زیادی مشتری برسند. برای کارآفرینانی که برنامه مالی دارند ، این براساس تصمیمی است که از کانالهای تبلیغاتی معمولی مانند تلویزیون ، رادیو یا پست های مستقر در اداره پست پیشی می گیرد.

برخلاف تلاشهای تبلیغاتی سنتی ، جایی که چاپ ، پست و غیره می تواند هزینه های زیادی را برای دعوا های معمولی از طریق پست الکترونیکی هزینه کند. با ارسال پیام ، شما تاکنون برای ایجاد یک آیکون مشابه با جایزه اضافه شده برای دسترسی به اطلاعات فوری با یک کلیک به سایت خود آماده شده اید.

به همین ترتیب ، با پشتیبانی صحیح از لیست ایمیل ، مزایای پس انداز پول از جمله بازده سرمایه گذاری ممکن است از طریق نزدیکترین رابطه ای که با گیرندگان ایجاد شده است ، افزایش یابد. در کنار نرخ های بالای نامزدی جذب ایمیل های تبلیغاتی ، تعامل مثبت بیشتری خواهید داشت ، همه اینها با هزینه واحد سریع تر و پایین تر! شرایط برنده شدن – برنده شدن!

3. شخصی و قابل تنظیم

در تبلیغات ایمیل ، کاری که شما واقعاً انجام می دهید این است که جمعیت خود را به سوابق تقسیم کنید ، هر پیام الکترونیکی سفارشی و کامپوزیتی را ارسال کنید که با کاربر شما در تعامل است و می تواند چیزی از ارزش بسیار بالایی برای آنها کسب کند.

وقتی برای یکی از کانالهای ارتباطی آنلاین خود پستی ایجاد می کنید ، به طور کلی به گروه بینندگان خود خطاب می کنید (“برای اکثر هواداران ما ، ممکن است بخواهیم بگوییم …”). با این وجود ، با استفاده از بینندگان ایمیل خود به طور مؤثر ، می توانید به طور انحصاری به افراد خطاب کنید ، موضوعات خاصی را فقط برای افراد خاص عملکرد خود تقسیم کنید و در نهایت مخفیانه وارد صندوق ورودی آنها شوید.

ایمیل لازم نیست که اسپم شود – و هرگز نباید باشد! می توان از آن به صورت هوشمند برای ایجاد مقاومت و اطمینان در تصویر خود استفاده کرد. تبلیغات ایمیل برای ایجاد ارتباط با سرب ، درایوها ، مشتریان موجود و حتی مشتریان سابق ضروری است زیرا این امکان را به شما می دهد تا در یک دوره مفید برای آنها ، مستقیماً ، در صندوق ورودی خود با آنها صحبت کنید. خوب و دوستانه رفتار کنید. اگر پیام خود و گیرنده خود را تحسین برانگیز کنید ، شما به جای آنها حمله نمی کنید.

4- کار هدفمند

صرف نظر از اینکه شما آن را درک کرده اید یا نه ، همه آماده هستند از طریق ایمیل کاری انجام دهند – پاسخ دهید ، به جلو ، حرکت کنید ، بپیوندید ، یا حتی خرید مستقیم کنید. این را در نظر بگیرید! شرکت های بازاریابی ایمیل ذاتاً دارای ارزش هستند و شما می توانید از راهنمایی های آنها برای انجام حرکت به سایت خود و در جدیدترین معاملات استفاده کنید. در حالی که ساختن شرکت مستقل خود یا رویه های نمایش راه اندازی ، به طور کلی ، استفاده از ایمیل امکان دسترسی فوری را به شما امکان می دهد.

5- قابل اندازه گیری

در نمای ایمیل هیچ راز وجود ندارد. هنگامی که از هر نرم افزاری برای نمایش ایمیل استفاده می کنید ، می توانید پیگیری کنید چه کسی ایمیل خود را باز کرده است ، روی چه پیوندهایی کلیک شده است ، و چند نفر عقب نشینی کردند. بدون گرفتن تصاویر زیاد ، می توانید تصویری از عملکرد کمپین های ایمیل خود دریافت کنید ، تنظیماتی را انجام دهید و قابلیت دوام خود را افزایش دهید. اندازه گیری های نمایش ایمیل برای یادآوری به عنوان یک صفحه نمایش و اندازه گیری روش ارتقاء وب به طور کلی ضروری است.

بسیاری از برنامه نویسی مشاهده نامه های الکترونیکی ، تست تقسیم پیام های شما را در نظر می گیرد. از آنجایی که آزمایش A / B از طریق پست الکترونیکی منشأ می شود ، باید این جمله را بیان کنید که آزمایش A / B در تلاش های تبلیغاتی ایمیل شما ضروری است. آزمایش A / B می تواند اطلاعات باورنکردنی درباره هواداران شما نشان دهد. آیا می خواهید عناوین وسوسه انگیز ، به عنوان مثال ، “رایگان” ، “20٪ تخفیف” یا “اکنون در دسترس برای فروش” را بهبود ببخشید؟ یا از طرف دیگر ، آیا آنها بیشتر برای معرفی خفیف تر باز هستند ، و شاید آنها به آنچه ایمیل شما در فروشگاه است روشن شود. هر یک از این موارد را می توان مورد آزمایش ، اندازه گیری ، دستیابی و تقویت قرار داد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا