دنیای وب

5 نکته برتر در مورد نحوه بازاریابی نام تجاری خود در TikTok

از زمان راه اندازی آن ، محبوبیت TikTok رشد چشمگیری را نشان داده است. در اکتبر 2018 ، این بارگیری ترین برنامه عکس و فیلم در اپل استور در سراسر جهان بود. آمار این نرم افزار احتمالاً ذهن شما را به باد خواهد داد. ادعا می شود بیش از 800 میلیون مصرف کننده فعال را جمع آوری کرده است و ایالات متحده با نزدیک به 100000 میلیون بارگیری داغترین کشور است. با استفاده از بسیاری از نوجوانان در این مرحله ، این توانایی پخش ملودی ها و محصولات شبیه تیلور و فعالیت های بازاریابی است. با این حال ، از آنجا که از تبلیغات سنتی بسیار دور است ، بسیاری از تولیدکنندگان را نیز دچار سردرگمی کرده است ، و از نحوه استفاده از سیستم برای افزایش درآمد و قرار گرفتن در معرض جدید مطمئن نیستند. برخی آن را به عنوان “برنامه مهلک” دیگری توصیف کرده اند که ممکن است به سرعت و با غلبه بر عملکرد آن از کار بیفتد و از بین برود. برخی دیگر مانند Nike ، ABC و Google این برنامه را تصویب کرده و کمپین های تبلیغاتی را در TikTok اجرا کرده اند. حتی Khloe Kardashian همچنان به ارائه مقالات حمایت مالی روی صحنه می پردازد.

مانند TikTok ، کارآفرینان پس از اجرای استراتژی ها باید خارج از چارچوب فکر کنند. در حالی که برخی از ایالات در مورد TikTok تایید نشده باقی مانده اند ، مصرف کنندگان قبلی Musical.ly ، حدود 70 درصد زن بودند.

در اینجا 5 نکته برتر در مورد نحوه بازاریابی نام تجاری خود در TikTok آورده شده است

1) فیلم اصلی

روش دیگر برای استفاده از تبلیغات در TikTok استفاده از تبلیغات اصلی فیلم جاسازی شده در خبرمایه ای است که اخیراً توسط TikTok ضبط شده است تا آنها را به صورت ماهرانه در برنامه آزمایش کنید. این بازبینی در نسخه آمریکایی این برنامه مشاهده شد ، جایی که فیلمی به نام “Sponsored” از خوراک اولیه همراه با دکمه کسل کننده “اطلاعات بیشتر” در فروشنده دوچرخه های تخصصی ظاهر شد ، که به مشتریان ارسال می کند تا برای جزئیات بیشتر کلیک کنند.

فرض بر این است که می توان این دکمه را برای هدایت کاربران به وب سایت تبلیغ کننده یا آدرس اینترنتی دیگر سفارشی کرد. با این حال ، تاکنون ، وب سایت نمایه تخصصی دوچرخه را در برنامه TikTok باز کرده ام. موسیقی که پس از کلیپ علامت گذاری شده بود “موسیقی تبلیغ شده”.

طول این تبلیغات اصلی فیلم تقریباً مشابه فیلم های معمولی TikTok است (9 تا 15 دقیقه ، اگرچه تبلیغ آزمایشی فقط 5 دقیقه بود) ، تمام صفحه هستند (مانند تبلیغات Stories اینستاگرام) و ممکن است کاربران فقط شروع به کار کنند. این برنامه از قابلیت تماس برای بارگیری نرم افزار و بازدید از وب سایت پشتیبانی می کند و می تواند با مرور کامل فیلم ، مدت زمان درام ویدیویی معمولی ، تعامل با فیلم و میزان کلیک افزایش یابد. تأثیرگذارها

2) تأثیر در بازاریابی

بازاریابی اینفلوئنسر کاملاً در خیابان TikTok انجام شده است و بسیاری از مصرف کنندگان قدرتمند و مبتکر TikTok از زمان راه اندازی آن در این برنامه حضور دارند. چندین مارک بزرگ در حال آزمایش با تأثیرگذاران در مورد این نرم افزار هستند.

تأثیرگذاران ایده آل می توانند به طور موثر محتوای حمایت شده را در یک پیام ارتباط برقرار کردن مشتری معتبر تغییر دهند. با این حال ، از آنجا که جدید است ، سعی نکنید صدای تأثیرگذار را اصلاح کنید و همچنین مطالب زیادی را از نحوه ارائه مقالات خود بخواهید. آنها تأثیرگذار انگیزه ای هستند و پیروان آنها به دلیل اصلی بودن مطالبشان ارزش قائل هستند. وقتی این مورد در بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی اعمال می شود ، در TikTok بسیار دقیق است ، زیرا مصرف کنندگان نسل Z احتمالاً بر هر محتوای جعلی پیروز خواهند شد.

یک مارک تجاری که بلافاصله از طریق تبلیغات تأثیرگذار در TikTok به آن دست یافت ، در حال حاضر کالوین کلاین است که در سال 2018 از سبک باند خارج شد تا نام تجاری خود را در بین جوانان تغییر دهد و گسترش دهد. فوراً به سعادتمندترین کمپین تبلیغاتی TikTok تبدیل شد.

تبلیغات اینفلوئنسر هنوز برای TikTok نسبتاً جدید است و ترسیم آن از سایر برنامه ها حتی مقرون به صرفه است. از آنجا که فاصله هنوز خیلی شلوغ نیست ، دزدان دریایی ایده آل گسترش می توانند لباس هایی را طراحی کنند که ROI عظیم را برای شما به ارمغان بیاورد.

3) نگاه خود را به مسیرها معطوف کنید.

پایش روندها در TikTok اقدامی عاقلانه است ، به ویژه از آنجا که هر هفته تغییر می کند. در واقع ، آنها می توانند تقریباً روزانه تغییر کنند. ضروری است که در بالای آنچه مصرف کنندگان می خواهند درباره آن بدانند باقی بمانید. اگر از اینفلوئنسرها استفاده می کنید ، انتظار داشته باشید که آنها دستورالعمل های دنباله رو را درک کنند و دنبال نکنند – این است که چگونه این مسیر را طی می کنند. افراد مشهور TikTok دقیقاً می دانند که چه روند اصلی را دنبال کنند ، که می تواند به محصول شما کمک کند بهترین پیشنهاد را دریافت کند و مشتریان بالقوه بیشتری را به سمت خرید سوق دهد. اگر یک روند را از دست دادید زیرا یک روز ادامه داشت ، نگران آن نباشید. بعدی بعد است.

با شروع TikTok ، مستقیماً به صفحه اصلی منتقل خواهید شد. اینجا جایی است که جدیدترین فیلمهای محبوب TikTokers محبوب را کشف خواهید کرد. برای شروع نیازی به پیگیری همه افراد نیست. لحظه ورود به سیستم محتوا را مشاهده کردید. از آنجا که تعداد بیشتری از افراد را دنبال می کنید ، صفحه اصلی شما نیز پر از مقالاتی از آن کاربران است. علاوه بر صفحه اصلی ، بیشتر صفحات وب به شما امکان می دهد هشتگ و مصرف کننده را جستجو کنید و تعدادی از چالش های رایج در کنار هشتگ را ارائه دهید.

4) به زودی: لنزهای 3D / AR

با توجه به برخی از پیشنهادهای منتشر شده توسط Digiday ، علاوه بر موارد ذکر شده قبلی ، TikTok می تواند با یک فیلتر لنز 2D به سبک Snapchat برای عکس ها کار کند. این ممکن است فرصت های جالب تبلیغاتی را در فروشگاه به وجود آورد.

5) مقالات تولید شده توسط کاربر

مشارکت کاربر و محتوای تولید شده توسط کاربر باید سنگ بنای هر استراتژی تبلیغاتی TikTok باشد. از آنجا که تحویل نرم افزار براساس موادی است که کاربران آن ایجاد کرده اند ، اشاره به برخی تبلیغات کاملاً منطقی است. Haidilao گزینه “DIY” را برای منوی خود معرفی کرده است ، این بدان معناست که مشتریان می توانند با استفاده از موادی که در فهرست رستوران یافت می شوند ، غذای آماده خود را در خارج از فهرست ایجاد کنند. وقتی مشتریان از گزینه DIY س askedال کردند ، از آنها دعوت شد تا هنگام تهیه غذای خود فیلم کوتاهی درباره آنها برنده شوند و سپس آن را در Douyin (جایگزین چینی TikTok) به اشتراک بگذارند.

این تلاش موفقیت بزرگی به دست آورد. بیش از 15000 مشتری گزینه DIY خود را در یکی از این رستوران های زنجیره ای و بیش از 2000 فیلم که در TikTok به اشتراک گذاشته شده و بیش از 50 میلیون بازدید از برنامه ایجاد کرده اند ، درخواست کرده اند. موفقیت در بازاریابی با UGC در TikTok با کشف روشهای سرگرم کننده و منحصر به فرد ایجاد می شود تا مشتریان بتوانند از طرف جدید شما مقاله ایجاد کنند یا در کمپین های مارک دار شرکت کنند. آنها حتی ممکن است به شما جایزه یا جایزه ای برای فیلم کامل پیشنهاد دهند یا راهی دیگر برای الهام بخشیدن به کاربران برای ارسال مقاله پیدا کنند. اگر می توانید چیز خاصی برای بنیانگذاران TikTok ارائه دهید ، این یک روش عالی برای تشویق کاربران به ایجاد محتوا است.

با این حال ، آیا در مورد تبلیغات TikTok مطمئن نیستید؟ مطمئن باشید که شما طناب ها را با بقیه دنیای کالا مطالعه می کنید. یک پروفایل برای برنامه ایجاد کنید و با کار کوچکی شروع کنید که هزینه و هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت. با آشنایی بیشتر با استفاده از برنامه و درک بینندگان آن ، می توانید استراتژی تبلیغ خود را جذب کنید.

آیا می خواهید پست های وبلاگ بیشتری مانند این پست مربوط به موضوعات مشابه بخوانید؟ اگر چنین است ، برو اینجا برای خواندن بیشتر مقالات من

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا