دنیای وب

5 نکته داخلی برای مذاکره با اینفلوئنسرها

ثبت نام در یک پلت فرم بازاریابی اینفلوئنسر مبتنی بر داده، شروع خوبی برای کار با اینفلوئنسرتان به شما می دهد. اما هیچ ارزش استانداردی در صنعت همکاری اینفلوئنسرها وجود ندارد. به همین دلیل است که مذاکره با اینفلوئنسرها سخت ترین بخش است. از یک طرف، شما محدودیت بودجه دارید و از طرف دیگر، باید از منافع اینفلوئنسر مراقبت کنید. این کار را پیچیده می کند.

اما با کمی تحقیق می توانید بر توانایی مذاکره با اینفلوئنسرها مسلط شوید. در اینجا چند نکته برای شروع شما وجود دارد:

1. در مورد نیازهای درونی خود دقیق باشید

ابهام در مورد الزامات محتوا هنگام برخورد با اینفلوئنسرها سردرگمی زیادی را برای طرفین درگیر به همراه می آورد. در نهایت، اکثر اینفلوئنسرها به شما رتبه بالاتری از حد معمول می دهند. زیرا آنها چیزها را متفاوت از آنچه شما می خواهید به آنها منتقل کنید می بینند. هنگام پرسیدن در مورد برنامه کبد، انتظار مذاکرات، کمیت و ماهیت کبد باید بسیار دقیق باشید. این تنها راه برای ضربه زدن زیاد است.

2. در مورد حق استفاده از محتوا بحث کنید

اگر می‌خواهید با فعالان رسانه‌های اجتماعی بهتر از حد معمول مذاکره کنید، باید در مورد همه چیز شفاف باشید. شما باید با اینفلوئنسرها در مورد حقوق مالکیت آنها صحبت کنید. اگر می خواهید برند شما حق استفاده از محتوا را داشته باشد، باید از قبل با اینفلوئنسرها مشورت کنید. همچنین، شما باید آن را به وضوح در قرارداد خود ذکر کنید.

3. قیمت را با توجه به سطح مذاکره تعیین کنید

ممکن است انتظاراتی در مورد تعامل محتوا داشته باشید. شما باید این را به اینفلوئنسر اطلاع دهید و یک سطح نفوذ آستانه برای هر پست تعیین کنید. با این حال، اگر کبد شما سطح انتظاراتی را که با اینفلوئنسر توافق کرده اید برآورده نمی کند، باید در مورد سایر روش های جبران نیز صحبت کنید. به این ترتیب، می توانید نمودار قیمت را تنظیم کنید و به طور موثر مذاکره کنید.

4. شراکت های بلند مدت ارائه دهید

اینفلوئنسر ممکن است بخواهد برای یک کنسرت کوتاه پول زیادی سرمایه گذاری کند. اما برای یک شراکت طولانی مدت، او ممکن است مایل به مذاکره با قیمتی کمتر از حد معمول باشد. شما می توانید از این فرصت برای ایجاد یک رابطه پایدار با اینفلوئنسر خود استفاده کنید و در عین حال بودجه خود را به حداقل برسانید.

5. ارائه مزایا را در نظر بگیرید

اگر پول زیادی برای خرج کردن در کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ ندارید، همچنان می توانید آنها را با سود جبران کنید. شما فقط باید چند ایده خلاقانه بنویسید تا عاقلانه با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید. اگر این کار را به درستی انجام دهید، ممکن است کارگزار موافقت کند که با قیمتی کمتر از حد معمول مذاکره کند. مهارت های مذاکره خود را به کار بگیرید و از یافتن نتایج خوب شگفت زده خواهید شد.

نتیجه

به یاد داشته باشید که برخورد با اینفلوئنسرها علم موشکی نیست. با کمی کار هوشمندانه می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. اگر بتوانید معاملات بهتری با اینفلوئنسرها مذاکره کنید، استفاده از پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسر مبتنی بر داده مانند جادو عمل می کند. برخی از نکات مفید برای کمک به شما در کار و دستیابی به اهداف کمپین خود با بودجه در اینجا فهرست شده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا