دنیای وب

6 نکته برای بازاریابی دیجیتال برای بازاریابان در سال 2020

اگر به دنبال نکات بازاریابی دیجیتال هستید ، در صفحه مناسب قرار دارید. در این مقاله ، ما در مورد 6 مورد از مؤثرترین نکات و ترفندها برای بازاریابی آنلاین صحبت خواهیم کرد. با استفاده از این نکات ، به احتمال زیاد از نتایج عالی برخوردار خواهید شد.

1. سایت خود را برای جستجوی صوتی بهبود بخشید

طبق پیش بینی ها ، نیمی از جستجوها به جستجوی صوتی در سال 2020 بستگی دارند. بنابراین ، ما پیشنهاد می کنیم که روی این جنبه استراتژی های بازاریابی آنلاین تمرکز کنید. به عبارت دیگر ، کار شما باید حامی تحقیقات صوتی باشد. به عنوان مثال ، می توانید ویژگی “نزدیکی من” را بدست آورید که اگر کاربران از این اصطلاح برای انجام جستجوی صوتی استفاده کنند ، بهترین نتایج محلی را کسب می کنید.

2. بهره مندی از بازاریابی تأثیرگذار

در حال حاضر ، سریعترین رشد دیجیتال بازاریابی بازاریابی تأثیرگذار است. نکته این است که مردم تمایل دارند کالاهایی را که توسط سلیقه های مورد علاقه آنها پیشنهاد شده خریداری کنند. اینها به عنوان تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی شناخته می شوند.

امروز ، تأثیر گذاران در رسانه های اجتماعی نیز به چشم طرفداران خود اطمینان دارند. بنابراین ، می توانید آنها را در کمپین های بازاریابی تأثیرگذار خود به کار بگیرید. نکته خوب این است که شما مجبور نیستید مبلغ زیادی برای این کمپین ها هزینه کنید.

3. ارزیابی مجدد تبلیغات تبلیغات پرداخت شده خود را انجام دهید

با گذشت زمان ، تبلیغات دستخوش تغییرات زیادی می شوند. این امر نیاز شرکت ها را نیز تغییر داده است. امروز ، روند تبلیغات این است که بر آنچه محصول یا خدمات می تواند برای کاربران انجام دهد ، متمرکز شود.

کاری که شما باید انجام دهید سفارشی کردن تبلیغات با استفاده از ویژگی های محصول است که کاربران ممکن است بیشتر علاقه مند باشند. جدا از آن ، تبلیغات باید واضح و مختصر باشند.

4. سفارشی سازی را در نظر بگیرید

طبق آمار ، حداقل 70 درصد مشتریانی که به صورت آنلاین خرید می کنند ، تمایل به شخصی سازی در وبلاگ ها و وب سایت ها دارند. به عنوان مثال ، اگر خریدار چیزی را از شما خریداری کند ، می توانید از طریق ایمیل وی را به نام خود از طریق ایمیل ارسال کنید. نکته خوب این است که شخصی سازی فرآیندی گران و پیچیده نیست. هدف اصلی شخصی سازی این است که خریداران متوجه شوند که از آنها برای آنها ارزش قائل هستید.

5- ویژگی جستجوی بصری را در نظر بگیرید

طبق آمار ، جستجوی بصری این روزها بسیار مؤثر است. به عبارت ساده ، اگر کاربر بر روی تصویر محصول مورد نظر خود کلیک کند ، وب سایتهایی مانند پینترست و گوگل گزینه های خرید زیر تصویر آن محصول را ارائه می دهند. بنابراین خریداران با کلیک بر روی تصویر می توانند محصول را خریداری کنند.

6. محتوای ویدیو را منتشر کنید

محتوای ویدیو در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، مانند فیس بوک ، بسیار محبوب است. اگر به آمار نگاه کنید ، می دانید که 52٪ از خریداران هنگام خرید محصولات بعد از تماشای فیلم احساس اطمینان بیشتری می کنند. با توجه به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد محصول ، حداقل 68٪ از خریداران دوست دارند به جای خواندن مقالات طولانی ، بروشور یا اینفوگرافیک ، فیلم های کوتاه تماشا کنند.

بردن

اگرچه دنیای بازاریابی دیجیتال بسیار دشوار به نظر می رسد ، در صورت تنظیم خدمات خوب بازاریاب آنلاین ، می توانید این مبارزات را بسیار ساده تر کنید. بنابراین ، بهتر است ارائه دهنده خدمات حرفه ای خوبی پیدا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا