دنیای وب

7 دلیل جعلی بودن بهانه های شما برای عدم بازاریابی MLM آنلاین

البته غواصی در انتهای عمیق بازاریابی آنلاین MLM می تواند ترسناک و گیج کننده باشد. آیا باید تجارت خود را در توییتر و فیس بوک یا از طریق انجمن ها ، وبلاگ ها و وب سایت ها تبلیغ کنید؟ یکی از سیستم های آموزش MLM آنلاین شما را به سمت یک رویکرد چند جانبه راهنمایی می کند در حالی که دیگری روی یک سیستم واحد متمرکز است. چه کاری باید انجام دهید؟

اولین قدم که باید بردارید این است: بهانه گیری را کنار بگذارید.

میلیون ها بهانه برای عدم تبلیغ تجارت آنلاین MLM شما وجود دارد ، به خصوص اگر قبلاً این کار را نکرده باشید. مطمئناً ممکن است تبلیغات آنلاین در ابتدا گیج کننده به نظر برسد ، اما این بدان معنا نیست که نباید این کار را انجام دهید. در اینجا هفت دلیل دروغ بودن بهانه های شما برای بازاریابی آنلاین وجود ندارد. اینها همچنین 7 دلیل است که شما واقعاً باید در مورد بازاریابی آنلاین MLM فکر کنید.

1. رسانه های آزاد

برخلاف هر نوع رسانه دیگر ، شما می توانید از نظر فنی تجارت MLM خود را با قیمت 0 دلار ارتقا دهید. شما می توانید به چربی آرنج و تلاش خود اعتماد کنید. تمام روش های بازاریابی اینترنتی رایگان را در نظر بگیرید: وبلاگ ها ، وب سایت ها ، انجمن ها و رسانه های اجتماعی (مانند توییتر ، فیس بوک و رایز). شما به راحتی می توانید برنامه کاملاً سفارشی بازاریابی خود را صرف تبلیغ و تبلیغ تجارت خود بصورت آنلاین کنید. او با بسیاری از بازاریابان آنلاین MLM کار می کند.

2. ارزش کلانی در دهان به دهان

نکته شگفت انگیز در مورد اینترنت این است که حتی اگر یک رسانه رایگان باشد ، شما هنوز هم می توانید دارایی های ارزش زیادی را به صورت آنلاین ایجاد کنید. اندی سرنوویتس ، نویسنده کتاب Word of Mouth Marketing ، مثال خوبی را ارائه می دهد. فرض کنید شما با بازاریابی جستجو 5 دلار به ازای هر سرب پرداخت می کنید. اکنون شما در حال نصب دکمه “ارسال ایمیل به یک دوست” در صفحه محصول خود هستید و 5000 نفر روی آن پیوند کلیک می کنند. ارزش این دکمه اکنون 25000 دلار است – مبلغی که برای بازاریابی موتور جستجو هزینه می کردید.

3. مشکلی نیست که Dork Online باشید

ایده خوبی است که یک سفیه اینترنتی باشید بنابراین حتی اگر تازه یاد می گیرید از شروع بازاریابی آنلاین نترسید. این همان چیزی است که دیوید میرمن اسکات ، نویسنده کتاب “قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی” در مصاحبه اخیر خود گفته است. حق با اوست. وقتی در مورد موضوعی اشتباه می کنید ، افراد آنلاین وارد می شوند و شما را اصلاح می کنند. بنابراین شما یک واقعیت را در پست وبلاگ خود بهم ریخته یا از ابزار رسانه های اجتماعی به درستی استفاده نمی کنید. این مسئله بزرگی نیست زیرا به سرعت در مورد آن می شنوید. اما طرفداران آنلاین نسبت به مبتدیان تا حدی بخشنده و مدارا هستند ، پس نگران نباشید. پچ معمولاً بدون درد است.

4. محتوای عالی ویروسی

هنگامی که یاد گرفتید چگونه می توانید تعداد زیادی از اطلاعات را برای نوشتن و به اشتراک گذاشتن با دیگران بیابید ، تنها شما در ارتقا تجارت خود مشارکت نخواهید کرد. متوجه خواهید شد که محتوای عالی ویروسی است ، به این معنی که بدون اقدام مستقیمی در جوامع آنلاین پخش می شود. و اشتباه نکنید: اکثر اطلاعات موجود در وب همان اطلاعات بافته شده توسط 1000 روش مختلف است. یادگیری یافتن محتوای عالی و سپس چرخاندن آن با “صدای شما” کلیدی است. اگر مطمئن نیستید که از کجا می توانید محتوای عالی تهیه کنید ، استفاده از Alltop را برای یافتن سایت ها و وبلاگ های عالی در نظر بگیرید و سپس با یک منبع جمع آوری خوراک مانند Google Reader در فیدهای خود مشترک شوید. در عرض چند ثانیه اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار خواهد گرفت ، بنابراین می توانید روی نحوه “چرخش” داده ها به روش خود تمرکز کنید.

5- می توانید از هر آنچه در اینترنت می نویسید و پیدا می کنید ، استفاده مجدد کنید

بازیافت کلید بزرگی برای موفقیت در بازاریابی آنلاین است. هرچه می نویسید بردارید و از آن در همه جا استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر کتاب الکترونیکی می نویسید ، می توانید همین محتوا را بگیرید و آن را به یک مجموعه مقاله 3 قسمتی تقسیم کنید ، از برخی از آنها در پست وبلاگ مهمان استفاده مجدد کنید ، آن را در پاسخ انجمن ارجاع دهید و از آن به عنوان ماده از راه دور استفاده کنید. اطلاعاتی که در اینترنت می یابید نیز همین است. اگر در حال خواندن یک پست وبلاگ عالی هستید ، آن را به نشانک های خود اضافه کنید ، در مورد آن توییت کنید ، درباره آن وبلاگ بنویسید و آن را متناسب با آن تنظیم کنید. همه اینها به اعتبار شما به عنوان یک منبع قابل خواندن در اینترنت می افزاید.

6. می توانید در مراحل کوچک متخصص شوید

سفر از مبتدی تا متخصص ممکن است بی پایان به نظر برسد اما می توانید با برداشتن گام های کوچک هر روز از این احساس جلوگیری کنید. دیوید میرمن اسکات ، یک متخصص آنلاین ، می گوید شما باید این سوال را هر روز از خود بپرسید: “امروز چه کاری می توانم انجام دهم تا افراد بیشتری در اینترنت بدانند که من کیستم؟” پاسخ می تواند به سادگی ارسال نظر در یک وبلاگ محبوب ، ارسال نظرسنجی در یک انجمن آنلاین یا نوشتن و اشتراک پست وبلاگ خود باشد. هر روز چند قدم کوچک بردارید و به گفته اسکات ، تأثیرات این مراحل چند برابر خواهد شد تا زمانی که در زمینه کار خود متخصص شوید.

7. رسانه های اجتماعی مشتری شما را گسترش می دهد

درگیر شدن در مکالمه با مشتریان فعلی آسان است ، اما شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهد با افرادی که می خواهید مشتری شما باشند در مکالمه شرکت کنید. فرض کنید می خواهید به یک بازار کاملاً جدید دسترسی پیدا کنید اما چیزی در مورد آن بازار نمی دانید. مشکلی نیست. از Alltop ، Twitter یا Google استفاده کنید تا بفهمید این افراد کجا صحبت می کنند و درباره چه چیزی صحبت می کنند. برای گوش دادن وقت بگذارید. اصطلاحات را یاد بگیرید و منافع این بازار را درک کنید. سپس با پیوستن به مکالمه به روشهای بسیار ویژه شروع کنید و اندازه گیری کنید که ایده های شما چقدر خوب جذب و گسترش یافته است. تقریباً نمی توانید در دنیای واقعی به راحتی به مکالمه بپیوندید.

بنابراین شما آن را دارید: 7 دلیل اینکه بهانه های شما برای بازاریابی آنلاین MLM کاملاً ساختگی است. آیا منحنی یادگیری برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد؟ مطمئن. آیا مدتی طول می کشد تا در بازاریابی اینترنتی احساس راحتی کنید؟ احتمال دارد.

اما همین بهانه ها در مورد بازاریابی آفلاین نیز صدق می کنند که هزینه کمتری نیز می تواند هزینه زیادی داشته باشد. این را بخاطر داشته باشید: اگر وقت خود را صرف بهانه گیری در مورد عدم بازاریابی آنلاین نمی کنید ، می توانید امروز یاد بگیرید که چگونه این کار را انجام دهید. فردا ، هفته آینده یا سال آینده چقدر به تجربه بازاریابی اینترنتی خود خواهید رسید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا