دنیای وب

7 نکته برای یک تجارت موفق

راه اندازی یک شرکت جدید بسیار آسان است اما چالش واقعی زنده ماندن در رقابت شدید و تحریک رشد در طول سال ها است. یکی از مهمترین دلایل اینکه اوضاع بسیار سختی در اکثر شرکتها وجود دارد ، نبود یک برنامه بازاریابی مناسب و حداقل تمرکز بر نام تجاری است. از این گذشته ، تنها زمانی که بتوانید محصولات خود را به درستی به بخش مورد نظر خود بازاریابی کنید ، این فرصت را خواهید داشت که درآمد کسب کنید تا تجارت خود را به سمت جلو سوق دهید.

در حالی که موفقیت یک تجارت تا حدود زیادی به تلاش هماهنگ عملکردهای مختلف کلیدی بستگی دارد ، تمرکز بر مارک های تجاری در طی سال های اولیه بسیار مهم است. تلاش های تجاری شما باید به اندازه کافی قدرتمند باشد که نه تنها نام تجاری خود را به مخاطبان هدف خود معرفی کند بلکه می تواند بر آنها تأثیر بگذارد. برای یک تجارت جدید ، استراتژی بازاریابی و مارک تجاری باید به طور ایده آل بتواند حضور آنها را تثبیت کند ، شناسایی نام را ایجاد کند ، اعتبار را در میان بخشهای بازار هدف ایجاد کند و به موقعیت و شهرت آنها کمک کند. در اینجا هفت نکته آورده شده است که واقعاً به شما کمک می کند در کسب و کار جدید خود به موفقیت برسید.

  1. برنامه کاری خود را بنویسید – این باید اولین قدم باشد. شاید رایج ترین و بزرگترین اشتباهی که بیشتر کارآفرینان مرتکب می شوند ، ایجاد اسناد مناسب برای برنامه تجاری خود نیست. همه ما می دانیم که قصد انجام چه کاری را داریم. با این حال ، مهم است که آن را در یک برنامه تجاری رسمی قرار دهید. پیروی از یک برنامه مدون همیشه ساده ترین کار است. طرح تجاری شما باید حاوی شرح کسب و کار شما باشد. اهداف ، استراتژی و بودجه بازاریابی ، بررسی اجمالی تجارت ، امکانات و زیرساخت ها ، توصیف محصولات و خدمات ، نمای کلی صنعت ، مسائل سازمانی ، برنامه اجرای و برنامه مالی.
  2. روی نام تجاری خود تمرکز کنید تمام توان خود را برای ارتقا. برند خود انجام دهید. یک آرم با طراحی حرفه ای تهیه کنید که به توجیه شما در برابر مردم نشان دهنده تجارت شما باشد. کارت ویزیت ، سربرگ ، بروشور و ضمانت های بازاریابی را که توسط Professional Design & Printing House طراحی و چاپ شده دریافت کنید. اطمینان حاصل کنید که طرح آرم شما به درستی در همه این موارد قرار گرفته است. به مارک ارزان و راه حل های آرم نرسید ، ممکن است برای شروع کار چند دلار صرفه جویی کنید ، اما در واقع بر تصویر برند شما تأثیر می گذارد.
  3. حضور وب را ایجاد کنید برای هر شرکتی ، صرف نظر از اندازه ، داشتن وب سایت خاص خود بسیار مهم است. اکثر مصرف کنندگان قبل از خرید ، تحقیقات اولیه خود را در وب انجام می دهند. مهم است که آنها بتوانند شما را در آن مرحله پیدا کنند. این وب سایت همچنین به برند شما ارزش افزوده و راهی اضافی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود می دهد. طراحی و توسعه وب سایت خود را توسط توسعه دهندگان حرفه ای وب دریافت کنید. در حالت ایده آل ، وب سایت شما باید توسعه دهنده برند شما باشد و اطلاعات رایگان در مورد بروشورها و مواد چاپی شما ارائه دهد. سعی کنید وب سایت خود را اغلب با اطلاعات مفید به روز کنید و این به بازدید کنندگان شما دلیلی می دهد تا وب سایت خود را مرتباً بررسی کنند.
  4. یک استراتژی تبلیغاتی ایجاد کنید بیشتر شرکتهای تجاری در تبلیغات سرمایه گذاری می کنند ، اما غالباً شرکت تا زمانی که هیچ استراتژی ثابتی نداشته باشد ، حداکثر بازدهی را که از طریق تبلیغات خود صرف می کند بدست نمی آورد زیرا استراتژی تبلیغات بی اثر است یا گاهی اوقات. اطمینان حاصل کنید که تبلیغ شما به طور خاص بازار شما را هدف قرار داده است. به عنوان مثال ، اگر شما یک فروشگاه محلی هستید ، منطقی نیست که در یک رسانه جهانی تبلیغ کنید ، بلکه روزنامه محلی گزینه بهتری برای شماست. در تلاشهای تبلیغاتی خود ثابت قدم باشید. هرچه مشتریان شما تبلیغ شرکت شما را بیشتر ببینند ، تأثیر آن بر آنها بیشتر است. مشاهده شده است که 10 بار نمایش یک فیلم تجاری 5 دقیقه ای تأثیر بیشتری نسبت به یک فیلم تبلیغاتی 50 دقیقه ای بر مصرف کننده دارد. برای ایجاد تبلیغ خود ، همیشه توصیه می شود که با یک آژانس روابط عمومی مشورت کنید. اگر خودتان آن را امتحان کنید ، مطمئن شوید که تبلیغات شما دلیل خوبی برای تماس با شما و ارائه صحیح مارک تجاری و USP شما در اختیار مشتریان قرار داده است.
  5. تبلیغات کلیدی است بله ، تمام توان خود را انجام دهید تا تجارت خود را در درجه اول قرار دهید. چندین کار وجود دارد که می توانید برای تبلیغات انجام دهید. ارسال یک خبر مطبوعاتی در مورد افتتاح بزرگ تجارت جدید خود ، همراه با شرح مختصری از محصولات و خدمات خود. بیانیه مطبوعاتی خود را کوتاه ، بدون خطا و سرگرم کننده قرار دهید. درباره صنعت و محصول خود به سردبیران روزنامه ها و مجلات محلی نامه بنویسید. برای ارتباط با سایر رویدادهای تجاری ، انتشارات مطبوعاتی بیشتری ارسال کنید. به عنوان مثال ، اگر برنده یک جایزه تجاری شوید ، به عضوی از یک سازمان حرفه ای درآید ، یا به هر سازمان خیریه ای خدمات ارائه دهید ، یا حتی اگر یک صنعت شناخته شده را برای یک موقعیت عمده در تجارت خود استخدام کنید. مقاله ها و نظرات خود را برای نشریات محلی و مجلات صنعتی بنویسید. این به اعتبار شما به عنوان یک متخصص کمک می کند و به برند شما نیز ارزش می بخشد. میزان اعتماد مردم به این متخصصان بسیار بیشتر از حدی است که می توانید با خرید بهترین اسلات تبلیغاتی در مجلات برتر کسب کنید.
  6. شبکه های تجاری تبلیغات دهان به دهان بدون شک بهترین شکل تبلیغات است و هرچه شبکه کسب و کار شما بزرگتر باشد ، تبلیغات آن نیز بیشتر است. سعی کنید در زمینه کاری خود به سازمانهای حرفه ای بپیوندید. عضویت در اتاق بازرگانی ؛ در جلسات شبکه و رویدادهای ویژه ای شرکت کنید که به شما فرصت تعامل با افراد بیشتری را می دهد. داوطلب شوید تا به یک NGO بروید یا با یک موسسه خیریه یا یک مدرسه در ارتباط باشید. شما نه تنها به جامعه خود بازپرداخت خواهید کرد ، بلکه خود و تجارت خود را در مقابل مخاطب قرار خواهید داد.
  7. اندازه گیری ، تحلیل و تصمیم گیری اینها در واقع باید فرآیندهای مداوم در چرخه زندگی کاری شما باشد. شما یک طرح تجاری تهیه کرده اید اما این بدان معنا نیست که کورکورانه از آن پیروی خواهید کرد. خروجی که از تمام تلاشهایی که برای تجارت خود می کنید ، اندازه گیری می شود. بررسی کنید بیشتر یا کمتر از حد انتظار شما است. علل هرگونه اختلاف ، مثبت یا منفی را تجزیه و تحلیل کنید و سپس از نتیجه این تحلیل برای تصمیم گیری آگاهانه برای آینده استفاده کنید. باید به خاطر داشته باشید که لازم نیست خیلی سریع در مورد هر چیزی قضاوت کنید. برای اینکه درک مناسبی از فرآیندهای کسب و کار خود داشته باشید ، باید به آنها زمان کافی برای اجرای فرصت دهید ، که به شما امکان می دهد داده های کافی برای تجزیه و تحلیل پربار داشته باشید.
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا