سایت های پورتال – مصاحبه بررسی محصول در سیستم “پست و رتبه” اقتدار

[ad_1]

آیا تا به حال فکر کرده اید که چه کسی این بازاریابان موفق بسیاری از سایت های طاقچه را پیدا می کنند در موتورهای جستجو و غیره به سرعت عمل می کنند؟ خوب جدا از سخت کوشی پشتکار و دانش هدفمندی که معمولاً این بچه ها دارند رازهایی وجود دارد!

بنابراین تصمیم گرفتم با مشتری و دوستم جان باربور از EMarketingMan.com مصاحبه کنم زیرا او سالها تجربه در بازاریابی اینترنتی دارد و او در گروه های متفکر با وزنهای سنگین قرار دارد.

در این مصاحبه ما همچنین در حال مرور یکی از اسرار جان هستیم – یک راه حل نسبتاً جدید ساخت وب سایت که به آن سیستم وب سایت پست و رتبه گفته می شود. بعداً بیشتر اینجا مصاحبه است:

تمام شدجان: چگونه شروع به کاوش در روشهایی کردید که بتوانید در ساخت سایت محتوای خود سرعت ببخشید؟

جان: بسیاری از وبلاگ نویسان و بازدید کنندگان وب سایت های من یا به فکر بازاریابی اینترنتی جدید هستند یا به دنبال کسب راه هایی برای افزایش سود خود هستند یا با کسب درآمد از وب سایتی که قبلاً در اختیار داشتند یا با استفاده از روش جدیدی برای افزایش املاک واقعیت مجازی . برای اولین بار در کاوش در بازاریابی آنلاین حدود شش یا چند سال پیش شما مجبور بودید که همه کارها را خودتان انجام دهید من مجبور بودم خودم را html آموزش دهم بهینه سازی موتور جستجو بازاریابی ایمیل وبلاگ نویسی از جمله موارد دیگر این یک راه طولانی و طولانی بود. در دو سال اول کند.

تمام شدخوب این سیستم چیست و چه کاری انجام می دهد؟

جان: برای اینکه یک مرور سریع به شما ارائه دهیم توسط تیمی از کارشناسان بازاریابی آنلاین اداره می شود و هدف آنها آموزش ردیابی سریع برای کسب درآمد آنلاین است. رویکرد آنها مبتنی بر تحقیق انتشار و بازاریابی است. این برنامه شما را از طریق این فرآیند قدم به قدم از طریق یک سری پرونده ها هدایت می کند. PDF های صوتی ویدئویی و قابل بارگیری و همچنین تماس های آموزشی منظم و یک انجمن بسیار فعال عضو اما شما بیشتر از آموزش می گیرید بخشی از بسته عضویت شما شامل دسترسی به ابزارهای نرم افزاری آنهاست.آنها یک برنامه همتا با همتا دارند و شما می توانید آن را در وب سایت خود نصب کنید. فقط در چند دقیقه. سپس می توانید سیستم ایجاد محتوا را نصب و فعال کنید و به صورت خودکار آن را به روز کنید. در آخر آنها می توانند از نرم افزار RSS خود استفاده کنند تا محتوای شما را تا حد امکان توزیع کنند.

تمام شد: به نظر می رسد بسیار جامع است – از چه نوع وب سایت هایی استفاده می کنید؟

جان: من از نرم افزارهای آنها برای هر دو سایت وبلاگ نویسی مستقل استفاده کردم و آنها را به سایت های موجود خود اضافه کردم. شما همچنین می توانید قالب های خود را وارد کنید (به عنوان مثال مدلهای adsense-آماده که توسط جوئل کام ساخته شده است) یا سایتی با چیزی مثل XsitePro ایجاد کرده و سپس آن را به این سیستم اضافه نکنید. او را محدود کنید

تمام شد: بسیاری از مردم می دانند که این سیستم بسیار رعایت شده و ریشه دار است. این وب سایت والدین میز محتوای جک هامفری است. اما آنچه جدید است جان جدید است و می توانید درباره این گزارش رایگان 21 صفحه ای برای ما توضیح دهید. در دسترس؟

برای باقی مانده از این مصاحبه لطفاً به وبلاگ پیتر زیر مراجعه کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا