[ad_1]
هر کسی که با اینترنت آشنا باشد می داند که دائماً در حال تکامل است. همانطور که آینده پژوهان به سمت مفهوم وب 3.0 حرکت می کنند بسیاری از شرکت ها تازه شروع به درک اهمیت وب 2.0 کرده اند. با ایجاد کانال های بیشتر برای یک نام تجاری برای ارتباط با مخاطبان خود شرکت ها می توانند مزایای زیادی را از استخدام از طریق استفاده از رسانه های اجتماعی تجربه کنند. در زیر به مزایای بسیاری مرتبط با استخدام در رسانه های اجتماعی اشاره شده است:
- کاندیداها را می توان از نظر جغرافیایی جستجو کرد تا انتخاب شوند و دقت بیشتری نسبت به قبل پیدا کنند که تعداد نامزدها را کاهش می دهد و به اثربخشی جذب کمک می کند.
- مشاغل موجود را می توان سریع تر پر کرد به دلیل نرخ بالای استفاده از رسانه های اجتماعی و زمان پاسخ دهی سریع تر نرخ های خالی را کاهش داد.
- استخدام کارمندان رسانه های اجتماعی هزینه کم با بازگشت سرمایه (ROI) بالا دارد.
- بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی دانشجویان دانشگاه هستند و راهی عالی برای جذب استعدادهای جدید به نقطه ورود ایجاد می کنند.
- دسترسی سریع تر به نامزدهای برتر توانایی شرکت شما را برای جذب استعدادها در مقایسه با رقبا افزایش می دهد.
- دید کاربر را از برند در اینترنت افزایش می دهد و تصویر استانداردی را برای برند ارائه می دهد.
- موقعیت های باز توسط داوطلبان واجد شرایط بیشتری مشاهده و خوانده می شود.
همانطور که شرکت های بیشتری شروع به دسترسی به شبکه های رسانه های اجتماعی می کنند کارفرمایان مختلف بهترین شیوه های خود را در استخدام در بخش خاص خود پیدا می کنند زیرا آنها بسیار متفاوت هستند. نسخه های آزمایشی و مسیرها راه خوبی برای مقایسه رویکردهای مختلف برای استخدام مددکاری اجتماعی هستند. این تکنیک های جدید استخدام باید پذیرفته شوند زیرا می توانند تأثیر قابل توجهی بر سازمان شما داشته باشند.
[ad_2]