[ad_1]
معمولاً نامهای خبرنامه خوب 2-4 کلمه هستند. اگر کوتاه تر باشد آنها قادر به توضیح موضوع خبرنامه شما نخواهند بود و اگر طولانی تر باشد یادآوری آن دشوار خواهد بود.
هنگام انتخاب نام برای خبرنامه خود اطمینان حاصل کنید که نام اختصاری آن مناسب است. به عنوان مثال اگر CNN است باید نام دیگری را جستجو کنید زیرا این امر خوانندگان شما را گیج می کند.
نام خوب همچنین موضوع خبرنامه شما را توصیف می کند. برای مثال نکات مربوط به بازاریابی سهامداران نام خوبی است اما Zapping Tides چنین نیست.
برخی افراد در انتهای عناوین یا خبرنامه از استفاده می كنند – مانند خبرنامه اطلاعات بازاریابی سهامداران . اما هر دو این کلمات غیر ضروری هستند و یادآوری عنوان شما را بسیار طولانی و دشوار می کند.
بسته به موضوع خبرنامه و مخاطب نام شما می تواند جدی یا سرگرم کننده باشد. اگر می خواهید عنوان سرگرم کننده ای را انتخاب کنید پس قرار دادن O در پایان باعث خنده دار می شود. نمونه ای از این نام ها می تواند گوردینو بزرگ باشد که از نام ناشر – گوردون برایان – گرفته می شود.
برای یافتن بسیاری از نام های خبرنامه خوب در موضوعات مختلف می توانید راهنماهای ezine را مرور کنید. شما می توانید بسیاری از ایده های خلاقانه را از عناوین خبرنامه دیگران دریافت کنید. آنها وقت و تلاش زیادی را برای یافتن نام خوب صرف کرده اند و می توانید با یادگیری از آنها در وقت صرفه جویی کنید.
نامی که برای خبرنامه خود انتخاب می کنید بسیار مهم است و به معنای واقعی کلمه موفقیت خبرنامه شما را رقم می زند. این می تواند مردم را به عضویت در خبرنامه شما تبدیل کند یا این امر می تواند آنها را دور کند.
بنابراین حتما یاد بگیرید که چگونه عالی را انتخاب کنید نام و آدرس خبرنامه قبل از شروع یک عنوان خوب برای خبرنامه خود انتخاب کنید.
[ad_2]