دوزینگ پمپ دستگاه تصفیه آب- پمپ تزریق اتاترون – Atie Energy

پمپ دوز دستگاه تصفیه آب نوعی پمپ با دبی قابل تنظیم است که می توان آن را روی شاسی دستگاه یا روی دیوار نصب کرد که کوچک است و به راحتی قابل جابجایی است.

این پمپ اندازه گیری پمپ تزریق نامیده می شود ، که در صنایع مختلف برای تزریق مواد با دبی قابل تنظیم 24 ساعت در روز استفاده می شود ، به عنوان مثال ، در صنعت تصفیه آب و پساب یا گیاهان نمک زدایی صنعتی برای تزریق ضد رطوبت ، که غشای ضد رسوب هستند. پمپ اندازه گیری برای حذف کلر از تزریق سولفید متابولیک استفاده می شود.

پمپ های دوز دارای درجه ای از تنظیم جریان و زمان هستند که با استفاده از آن میزان تزریق در دستگاه را تعیین می کنیم. قدرت دوز پمپ یک فاز یا 220 ولت است. این پمپ دوز با شلنگ خود آب را از دستگاه تصفیه آب می کشد و آب را به دستگاه تصفیه تزریق می کند و دارای پیچ ورودی هوا است.

به طور معمول در دستگاه های تصفیه آب صنعتی ، این پمپ اندازه گیری قبل از پمپ های فشار قوی نصب می شود تا مواد ضد رسوب ضد رسوب را به دستگاه تزریق کند تا این مواد برای افزایش عمر غشا and و نه برای کاهش مقدار غشا enter ، وارد غشا شوند. آب تولید شده توسط دستگاه. مقدار مشخصی ضد رسوب تزریق می کند تا رسوب در سطح غشاran نشسته و باعث کاهش تولید و افزایش TDS شود.

یا ، در بسته بندی انژکتور کلر ، از یک پمپ دوز برای از بین بردن آلودگی میکروبی استفاده می شود – که در دستگاه تصفیه آب صنعتی باید مقدار لازم کلر تزریق شود که مشکلی برای غشاها ایجاد نمی کند.

این شرکت وارد کننده چندین پمپ دوز در صنعت تصفیه آب و فاضلاب است

انواع پمپ های دوز و کاربرد آنها در صنایع:

دوز پمپ برای صنعت داروسازی:

برای تزریق دوز خاص مایعات

پمپ دوز برای صنایع غذایی:

برای تزریق انواع مواد شیمیایی ، حلال ها و …

همچنین در صنایع نساجی ، تهویه و تبرید ، صنایع الکترونیکی ، ورق های گالوانیزه ، استخرهای شنا

پمپ دوز برای صنایع غذایی:

در تولید نوشیدنی ها ، تزریق آنزیم ها ، تزریق اسیدها برای تنظیم pH ، تزریق کف برای پر کردن بطری ها ، تزریق شربت ها ، تزریق کنسانتره های میوه و …

پمپ اندازه گیری صنعت قند:

شستشوی اسید ، در فرآیند تمیز کردن (تزریق اسید)

سوزاننده یا سوزاننده ، در شستشو و تمیز کردن اثرات شربت ها (تزریق سوزاننده)

سیستم های تصفیه شکر و فاضلاب

پمپ دوز برای صنایع شیمیایی و پمپ دوز برای صنایع پتروشیمی:

– تزریق اسیدهای مختلف ، سولفوریک ، نیتریک و … برای تنظیم PH یا پلیمریزاسیون

– تزریق رنگ (رنگ و رنگ) به بنزین

– تزریق ضد ناک و الکل در بنزین

– پمپ تزریق کلر

دوز پمپ برای صنعت چوب و دوز پمپ برای کاغذ:

– تزریق دی اکسید تیتانیوم در تولید کاغذهای ریز

– تزریق مخلوط کالنیک به عنوان پر کردن و پر کردن کاغذ

– تزریق رزین برای افزایش مقاومت کاغذ در برابر نفوذ آب

– تزریق کلر برای سفید شدن

– تزریق جوهر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوز پمپ ها با شماره شرکت تماس بگیرید

پمپ های اندازه گیری که این شرکت در آنها فعالیت می کند پمپ اندازه گیری Atatron ایتالیا ، Injecta ایتالیا ، emeg Img و غیره هستند.

با توجه به اینکه بعضی اوقات pH آب زیاد نیاز به تزریق اسید برای کاهش ظرفیت رسوب در دستگاه تصفیه آب صنعتی دارد ، بنابراین دستگاه تنظیم pj را نصب کرده و اسید را توسط پمپ اندازه گیری تزریق می کنیم.

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%AF%D9%88%D8%B2%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%AA%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D8%A7%D8%AA/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 21:18:16

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا