شروع یک کار تمیز کردن فرش – بازاریابی و تبلیغات

[ad_1]

شروع کار شستشوی فرش ممکن است برای بسیاری از افراد ساده به نظر برسد اما مانند هر شغل کارآفرینی بازاریابی و تبلیغات می تواند موفقیت آمیز یا غیر منتظره باشد. در اینجا چند نکته مفید برای بازاریابی و تبلیغات در زمینه تجارت جدید قالیشویی شما آورده شده است.

بازاریابی و تبلیغات یکی از مهمترین قسمتهای یک تجارت موفق قالیشویی است. شروع کار با تبلیغات و بازاریابی را می توان با برخی از آماده سازی های قدیمی مانند ورق طبقه بندی شده انجام داد. Classifieds Sheet یک مجله مشهور و کوچک است که بسیاری از آنها از فروشگاه های بزرگ مواد غذایی به فروشگاه های مادر و کوچک دسترسی پیدا می کنند. هزینه قرار دادن یک تبلیغ ساده در اینجا ممکن است در حدود 7 تا 14 دلار در هفته باشد و شروع خوبی برای جلب توجه همه افرادی است که با بودجه محدود به دنبال محصولات و خدمات هستند.

کتاب زرد البته یکی از دوستان قدیمی بسیاری از کارآفرینان خارج از کشور است. هزینه معمولاً بیشتر از هزینه تبلیغات طبقه بندی شده است اما این رسانه وجود داشته و هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد گرچه امروزه زیاد نیست اما هنوز هم روش خوبی برای یافتن سریع آن است. داشتن یک تبلیغ بزرگ همانطور که بعداً در این مقاله مشاهده خواهید کرد آنطور که اکثر مردم می خواهند موثر نخواهد بود اما ذکر نام شما در کتاب زرد به سادگی در لیست مکان های بازاریابی شما ضروری است.

این روزنامه برای دهه ها محل شما بوده است. با این حال امروزه کسانی که قبلاً برای فضای راهنمای تلویزیون می جنگیدند به دلیل فناوری و قدرت کابل دیگر این مورد را مانند گذشته جذاب نمی دانند. امروز بهتر است در صفحات نظرات صفحات ورزشی و حتی در بخش جامعه روزنامه خود باشید. اگرچه همه این رسانه ها پشتیبان خوبی هستند اما هیچ چیز به اندازه آنچه در آینده می آید مقرون به صرفه و قدرتمند نبوده است.

اینترنت وقتی نوبت به بازاریابی و تبلیغات شغل تمیزکاری فرش می رسد این رسانه بیشتر مورد بی توجهی قرار گرفته است. برخی که به اینترنت نگاه می کنند فکر می کنند این یک زمین گران قیمت و گیج کننده برای مفقودان است اما اینطور نیست. این رسانه بازاریابی و تبلیغات قدرتمندترین و مقرون به صرفه ترین رسانه از هر رسانه ای است که تاکنون اختراع شده است. نیازی به هزینه هزاران نفر در وب سایت های جدی و کاملاً به هم پیوسته قالیشویی نیست و این را می توان با یک وبلاگ ساده با هزینه کمتر از 10 دلار در ماه انجام داد. یادگیری نحوه استفاده از این رسانه صرفاً با یک سرمایه گذاری کوچک و کسر مالیات برای یک آموزش ساده در بازاریابی اینترنتی همراه است. كتاب زرد روزنامه ها و طبقه بندی ها جای خود را به Dex Online Craiglist و یك وبلاگ ساده با بازاریابی تهاجمی می دهند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا