بررسی Herbalife – حقایق کثیف درباره تجارت Herlbalife

[ad_1]

چین | کاهش وزن

مارک هیوز Herbalife را در سال 1980 تأسیس کرد و در لس آنجلس ، کالیفرنیا مستقر است. علاوه بر این ، این شرکت فرصت های شغلی برای کار در خانه را با توزیع و بازاریابی عناصر خود از طریق بازاریابی چند سطحی (MLM) فراهم می کند.

Herbalife ، یک شرکت MLM ، از زمان تأسیس تاکنون عملکرد پایداری را نشان داده است. این شرکت انواع محصولات بهداشتی و کنترل وزن ، اقلام مراقبت شخصی ، گیاهان و مکمل های غذایی را تولید می کند. تولیدکنندگان این شرکت MLM محصولی را فرموله می کنند که به افراد کمک می کند تا به روشی سریع و موثر لاغر شوند.

Thie ثابت کرده است که در تأمین نیازهای مردم در فرمولاسیون مکمل های طبیعی موفق است. مصرف محصولات Herbalife قابل اطمینان و بی خطر است. این یکی از بزرگترین شرکتهای تغذیه و مدیریت وزن است که محصولات بهداشتی با کیفیت بالا را تولید و عرضه می کند.

در واقع ، Herbalife اصلی ترین شرکت تولیدی واقع در چین است و بسیاری از گیاهان مورد استفاده در فرمولاسیون محصولات آنها از چین است. امروزه ، این شرکت یک شرکت چند میلیارد دلاری است که دارای شرکا و مصرف کنندگان زیادی در حق رای دادن است. تعداد توزیع کنندگان به 2 میلیون سوسک در سراسر جهان رسیده است.

برخی از محصولات قابل توجه Herbalife نوشیدنی های پروتئینی ، قرص های ویتامین و مواد معدنی و قرص های کنترل وزن طبیعی و گیاهی هستند.

اخیراً ، سازمان غذا و دارو (FDA) اطلاعیه ای علیه محصولات این شرکت صادر کرد. از طرف دیگر ، FDA همچنین ادعا کرد که بسیاری از این محصولات MLM در درمان بیماری ها ، هوشیاری ذهنی ، تومورها و بی نظمی های گردش خون موثر هستند ، اما برای کاهش وزن م effectiveثر نیستند. .

نکات منفی این است که بسیاری از افرادی که محصولات MLM را امتحان کرده اند حالت تهوع ، یبوست ، تپش قلب ، سرگیجه ، سردرد و اسهال دارند. FDA میزان بالای کافئین و ملین های قدرتمند را از عوامل ایجاد این مشکلات دانست. با این حال ، در حال حاضر ، اکثر محصولات کاملاً فاقد این مواد هستند.

محصولات این شرکت بدون توجه به تنوع در مذهب ، هویت های اجتماعی ، موقعیت های جغرافیایی و فرهنگ ، تأییدیه دریافت کرده اند. در واقع ، زنان باردار نیز ممکن است از محصولات Herbalife استفاده کنند. افراد چاق ممکن است بعد از استفاده از محصولات Herbalife ذهن ، جسم و روحیه سالمی داشته باشند. این محصولات زندگی سالم را ارتقا می دهند.

جالب اینجاست که این شرکت فقط به تبلیغ محصولات بهداشتی درمانی می پردازد ، زیرا این شرکت فعالیت های ورزشی بسیاری را تأمین می کند ، از برنامه های خیریه و بسیاری از موسسات پشتیبانی می کند. از این رو ، شما می توانید یک بازاریاب محصول Herbalife شوید تا به یک دلیل خوب در این فعالیت های جمع آوری کمک مالی شرکت کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا