دنیای وب

Duke Tubtim – ستاره USANA MLM

دوک توبیتم کیست؟ اول ، او یک رهبر شگفت انگیز در یک گروه کارآفرین در حال ظهور در این کشور است. طی ده تا بیست سال آینده ، یک مدل تجاری جدید برای کارآفرینی در سراسر جهان حاکم خواهد شد (اگر شاخص رشد کسب و کار دوک باشد). در واقع این یک مدل تجاری بسیار قدیمی است ، اما مدل امروزی آن به شدت تحریف شده و عمیقاً سو mis تفاهم شده است.

به گفته برخی ، چرا دوک در یک سرقت دست داشته است؟ عبادت؟ به چی فکر می کرد؟ در اینجا پیش زمینه ای مختصر وجود دارد: او در ابتدای زندگی خود وقتی پدرش دچار حمله قلبی شد و مادرش مجبور شد منبع اصلی درآمد خانواده شود ، از مبارزات رنج می برد. او برای کمک به کارهای سنتی از جمله تحویل پیتزا کار می کرد ، اما ناامید شد و شروع به جستجوی جایگزینی کرد. او چیزی می خواست که حتی در شرایط دشواری مانند شرایطی که با آن روبرو بود ، خانواده اش را تأمین کند. همین امر باعث شد وی یک تجارت بازاریابی شبکه ای را شروع کند.

مانند بسیاری دیگر ، تجربه اولیه او در بازاریابی شبکه ای با پایان فعالیت شرکت با پایان ناخوشایندی به پایان رسید. او در آن زمان از وامها و رهن منصرف شد ، اما دوستان و خانواده او را ترغیب کردند که به یافتن شرکتی که بتواند نیازهای خانواده آنها را تأمین کند ادامه دهد.

Duke شروع به جستجوی شرکتهای MLM کرد. آنچه او سرانجام یافت شرکتی بود که وی را با چشم انداز بلند مدت تحت تأثیر قرار دادن سلامتی در سراسر جهان تحت تأثیر قرار داد. این شرکت علوم بهداشتی USANA بود. پس از شروع ، وی شروع به دیدن بهبودهای وضعیت پدرش به دلیل محصولات USANA کرد و این باور او را نسبت به “واقعی” بودن شرکت تقویت کرد.

USANA به اتومبیلی از اشتیاق او تبدیل شده است تا بتواند نیازهای خانواده اش را تأمین کند. و صحبت از وسایل نقلیه است ، دوک همچنین مانند هم تیمی های خود علاقه زیادی به ماشین دارد. او تویوتا تویوتا شکسته را با بنتلی کانتیننتال GT 2006 جایگزین کرد و هم اکنون طیف وسیعی از اتومبیل ها را در اختیار دارد ، از جمله لامبورگینی 2003 تیتانیوم و چندین اتومبیل مسابقه ای.

از زمان پیوستن به USANA در سال 2004 ، دوک تیم بزرگی از نسل Y (سنین 18 تا 25 سال) را با اهداف مشابه خود ایجاد کرده است. گروه وی احتمالاً بزرگتر از گروههای Generation Y هر شرکت MLM دیگر است. از آنجا که محصولات USANA متولد بومی است ، این کاملاً شگفت آور بود.

دوک یک رهبر الهام بخش است. وی دریافت که با بازاریابی شبکه ای ، با گسترش مهارت خود ، می تواند در ازای آن حقوق خود را نیز افزایش دهد. او تیم خود را در مفاهیم رشد فردی ریشه دوانده که موفقیت های او را تعریف می کند ، آموزش داد. اکنون ، بسیاری از دوره های کودک بومرنگ این شرکت توسط شرکای Generation Y تدریس می شود. گروه وی همیشه از بالاترین معنویت برخوردار بوده و رویکرد منحصر به فرد “لباس برای موفقیت” شرکت را تمرین می کند.

در آخرین کنفرانس بین المللی سال 2009 ، تیم وی تقریبا نیمی از میدان راه حل های انرژی در سالت لیک سیتی را شلوغ کرد. دوک توبیتیم کیست؟ پاسخ: یکی از جالبترین احساسات بازاریابی شبکه ای است که ظاهر می شود ، و شخصی که می تواند انقلابی در همه چیز در مورد کارآفرینی در این کشور ایجاد کند.

قبل از توافق 2009 ، دوک با همسر جدید خود ، شیلا ، به مدیر الماس 4 ستاره (معمولاً درآمد متوسط ​​شش رقمی) مراجعه کرد. شیلا ، گفته می شود که او ذهنیت “شغلی” مهمی داشت ، بنابراین “چیز ارتباطی” برای او بسیار متفاوت بود. آخرین دستاورد 4 ستاره جایی است که همه چیز برای این زوج شروع شد ، زیرا اشتیاق آنها به کمک به اعضای تیمشان برای پیشرفت و ساختن رویاهای بزرگتر است. بازاریابی شبکه ای و فروش مستقیم در صورت داشتن دوک و شیلا در مورد بسیاری از کارآفرینان جوان ظرفیت عظیمی دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا