دنیای وب

Flash Mobbing: بازاریابی به روشی جدید برای مشتریان قدیمی


در دنیای بازاریابی جهانی ، حدس و گمان های زیادی در مورد شکل جدیدی از بازاریابی به نام فلاش موبینگ وجود دارد. این مدل بازاریابی نه تنها ابروها را بالا می کشد بلکه موفقیت بسیاری را فراتر از باور برای افراد به ارمغان می آورد. اما ابتدا می خواهم به این نکته اشاره کنم که حتی اگر این شکل از بازاریابی فلش موبیینگ نامیده می شود ، دیگر ناشناس است و نتایج آن است ، ترکیبی از دو مبارزات مختلف بازاریابی. Tuangou نام اصلی بود ، سیستمی که اولین بار در سرزمین اصلی چین ایجاد شد و در آن خریداران مجاز به خرید و فروش با قیمت عمده بودند نه پرداخت کامل قیمت خرده فروشی به عنوان خرید. واحد ، مذاکره کنید. خریدهای گروهی ایجاد شده است! نه تنها در چین (800+ سایت خرید گروهی) بلکه در آمریکای شمالی ، جایی که خرده فروشان پتانسیل این مدل بازاریابی سنتی را می بینند ، از ابتدای تأسیس تاکنون قدرت خرید مورد بهره برداری قرار گرفته است. نام tuangou را تغییر داد تا در خشونت محبوبیت بیشتری پیدا کند. Tuangou از محبوبیت کمتری نسبت به رسانه های جریان اصلی برخوردار نیست. تعریف واقعی Flash Membig گروهی تصادفی از افراد است که به طور ناگهانی در یک مکان شلوغ گرد هم می آیند و کارهای غیرمعمول یا بی معنی انجام می دهند. آنها می دهند و سپس گسترش می یابند. شاید بزرگترین نمونه از یک کمپین تبلیغاتی مخفی ، نمایش اپرا وینفری باشد ، جایی که او نمایشی را با Black Eyed Peas در مرکز شهر شیکاگو به صحنه برد. اندکی پس از ورود به انفرادی فراری ، “I Got a Feeling” ، گروه مستقر تماشاگران شروع به اجرای حرکات رقص مختلط کردند. با پیشرفت آهنگ ، مانند یک واکنش زنجیره ای ، جمعیت زیادی از حدود 20،000 نفر همه با هم می رقصیدند. شاید از خود بپرسید که چگونه tuangou ، هنر سنتی خرید ، سنگسار شد؟ مثل من نسخه های ترکیبی این دو شروع به پوشش این کشور کردند. با حضور وب سایت های خرید گروهی در همه جا ، جهان واقعاً در حال گرم شدن به مفهوم خرید با هم است. در عین حال دیگر نیازی به ذخیره مقدار زیادی کالا و پول نیست. با این حال ، چگونه این دو جنبه بازاریابی را با یکی از مقرون به صرفه ترین روش های بازاریابی پایان سال ترکیب می کنید؟ با مشاهده سایت های “گروه خرید” مانند Groupon و TeamBuy ، مخلوطی از tuangou و آدم ربایی را می بینیم. ستون فقرات مدل های بازاریابی برای خرید برق به سیستم tuangou متکی است ، در عین حال از رسانه های اجتماعی به عنوان “فلش” واقعی استفاده می کند. نحوه انجام این کار دروغ گفتن به متخصص واقعی است. اگر شماره ای وجود نداشته باشد (به عنوان مثال: گروه ها) ، مدل خراب می شود. بنابراین چگونه آنها با هم همکاری می کنند تا مشتریان را گرد هم آورده و آنها را یکی کنند؟ سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک. با داشتن این سایتها در گوشه گوشه و دسترسی سریع به خریداران ، آنها به نوبه خود یک ماشین بازاریابی دهان به دهان مخلوط ایجاد می کنند که هنگام صرف هزینه کمی کار را از کانالهای بازاریابی سنتی جدا می کند. اگر به شما بگویم می توانم هزاران دلار سرمایه جمع کنم و نیازهای شما را در تبلیغات رادیویی یا چاپی برآورده کنم.شاید توجه شما را جلب نکند؟ در حقیقت ، هزینه تولید مصرف کننده برای تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات را کاهش می دهد. البته این شکار است که بیشتر مدیران عامل را به خود جلب می کند. مانند این: تانگو = خرید با هم
Mob = دهان به دهان یا دهان به دهان ترکیب این دو ، اگر به درستی اعمال شود ، بهترین مدل بازاریابی با بالاترین امتیاز از هر روش بازاریابی است. از آنجا که همه شرکت ها در این جهان که به سرعت در حال تغییر است به رقابت می پردازند ، ما باید راه های جدید و شهودی برای فروش کالاها و خدمات خود پیدا کنیم. همانطور که استوارت اچ. هوی و بریت ،
برای شرکتی که تبلیغ نمی کند ، مثل مکیدن یک دختر در تاریکی است. شما می دانید که چه می کنید که دیگران نمی دانند. با رشد افراد و افزایش تبدیل ها ، با اطمینان می توان گفت که تغییراتی در نحوه تغییر بازاریابی برای سال 2011 و بعد از آن مشاهده می کنیم. ما * اگر از محتوای این مقاله لذت بردید ، از شما می خواهم در صورت نیاز به بازگرداندن بدهی به وب سایت خود ، بدهی را ببخشید و با ایمان صادقانه با شما تماس بگیریم. ابتدا دوباره چاپ کنید ، اما به طور کلی انجام دهید.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا