دنیای وب

Inbound Vs Outbound Marketing برای مشاغل شما


شاید مهمترین کاری که شما می توانید به عنوان یک کارآفرین انجام دهید فروش مجدد محصولات و خدمات خود باشد. شما می توانید بهترین محصولات دنیا را داشته باشید ، اما اگر کسی از آنها اطلاع نداشته باشد ، تجارت شما از کار خواهد افتاد! وقتی نوبت به توسعه موثر می رسد ، می توانید تکنیک های بازاریابی ورودی و خروجی را انتخاب کنید.
بازاریابی خارجی فرآیندی فعال در یافتن مشتریان بالقوه و تشویق آنها به خرید محصولات و خدمات شما است. این یک شکل متداول بازاریابی است که در آن محصول خود را برای افرادی که به دنبال آن نیستند تبلیغ می کنید. تکنیک های بازاریابی در خارج از کشور معمولاً شامل تبلیغات تلویزیونی و رادیویی ، تبلیغات روزنامه و روزنامه ، بازاریابی از راه دور ، نمایشگاه ها ، پست مستقیم (الکترونیکی یا متنی) ، بازاریابی از طریق ایمیل و رویدادهای عمومی است.
بازاریابی خارجی سابقه موفقیت طولانی دارد و اغلب سریعتر از بازاریابی خارجی است. متأسفانه این یکی هم ایراداتی دارد. تبلیغات ، نمایشگاه های تجاری ، بازاریابی تلفنی و غیره … می تواند بسیار گران باشد. علاوه بر این ، تجارت خارجی را مختل می کند. در بسیاری از موارد ، شما سعی دارید کالاها و خدمات خود را به افرادی که علاقه مند به آنها نیستند بفروشید. این امر به تلاش های زیادی برای جلوگیری از تلاش های بازاریابی خارجی مانند شناسه تماس گیرنده ، مسدود کردن تماس ، فیلتر کردن هرزنامه و مسدود کردن پنجره بازشو تبدیل شده است ، زیرا عبور از بازار برای شما دشوار است.
در مقابل ، فروش ورودی یک تلاش تبلیغاتی متمرکز بر دید مشتری است. ایده این است که به دلیل محتوای با کیفیتی که در قالب های مختلف ارائه می دهید ، اقدامات پیشگیرانه ای برای جذب مشتریان بالقوه و تشویق آنها برای خرید کالاها و خدمات شما انجام شود. تکنیک های بازاریابی ورودی شامل وبلاگ نویسی ، مقالات ، مقالات سفید ، بهینه سازی موتور جستجو ، فیلم ها و رسانه های اجتماعی مانند LinkedIn ، Facebook و Twitter است.
بازاریابی ورودی دارای مزیت هزینه های کمتری نسبت به بازاریابی خارجی است. در واقع ، شما می توانید اجرای یک کمپین موثر را بدون صرف پنج دلار آسان کنید. همچنین می توانید محتوای ارزشمندی را در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهید و اطلاعات کسب و کار خود را به روشی غیر سرزده به اشتراک بگذارید. این یکی از مزایای عمده بازاریابی داخلی است. این نوع تبلیغات بیشتر مورد توجه مشتریان قرار می گیرد زیرا شما محتوای ارزشمندی را به جای رقابت در فضای بازاریابی ارسال می کنید.
البته بازاریابی داخلی نقاط ضعفی نیز دارد. اگرچه قیمت آن اندک است ، اما زمان آن فرا رسیده است. طراحی و نگهداری وبلاگ ، نوشتن مقاله ، ایجاد فیلم و حفظ حضور سنتی در شبکه های اجتماعی به ویژه در مقایسه با زمان مورد نیاز برای تبلیغات خارجی ، زمان بر است. ضعف بازاریابی داخلی تداوم آن است.
بنابراین نتیجه نهایی بازاریابی داخلی در مقابل چیست؟ پیشنهاد من این است که همه عناصر را وارد کنید. در صورت استفاده صحیح از روشهای تجاری می توان موفقیت آمیز بود و هر دو دارای مزایای چشمگیری هستندبه این فکر کنید که چگونه می توانید این دو روش را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید تا بیشترین بهره را ببرید. به عنوان مثال ، یک مربی تجاری باتجربه ممکن است تصمیم بگیرد از بازاریابی ایمیلی (خارجی) استفاده کند زیرا لیست طولانی از مشتریانی دارد که می تواند از آنها برای به اشتراک گذاری اطلاعات محصول استفاده کند. وی همچنین توانست از وبلاگ ها (برنامه ها) به عنوان راهی برای انتشار اطلاعات مفید در مورد تجارت و نمایش تخصص خود به مشتریان بالقوه استفاده کند.
به همین ترتیب ، یک مشاور مهندسی می تواند به طور م advertisingثر از تبلیغات چاپی به عنوان یک تکنیک بازاریابی خارجی استفاده کند و از شبکه های اجتماعی به عنوان یک متخصص برای ارتباط با تعداد زیادی از افراد و تبدیل شدن به یک عضو محترم استفاده کند. به یک سازمان اجتماعی اختصاص داده شده به مهندسان تبدیل شوید. نکته اصلی این است که در مورد چیزی که می خواهید استراتژی بازاریابی شما به دست آورد ، روشن باشد و تکنیک هایی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد به اهداف خود برسید.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا