دنیای وب

Maakoa – بررسی بی طرفانه یکی از جدیدترین شرکتهای MLM

آیا دنیا آماده یک شبکه بازاریابی سلامت و سلامتی دیگر مبتنی بر میوه فوق العاده دیگر آمازون است؟ افراد در Maakoa (Maakoa.com) در این مورد شرط بندی می کنند. Maakoa ، دفتر مرکزی آن در اورم ، یوتا ، در 4 جولای 2009 رسماً راه اندازی شد. ترجمه نام شرکت در انگلیسی به معنای “شجاعت” است و این شعار Maakoa است. طبق وب سایت خود ، این شرکت فلسفه جسورانه خود را با “چالش های جسورانه جدید و موفقیت در هنگام شکست دیگران نشان می دهد. این در مورد ایجاد روابط و رفتار صحیح با مردم است.”

در حال حاضر ، این شرکت دو محصول را ارائه می دهد. اولین آب میوه ای به نام Koopuwa است. مانند بسیاری از آب میوه های دیگر این روزها ، Koopuwa حاوی آکای بری ، انار و بلوبری است. اما Maakoa شرط می بندد که آنچه Koopuwa را از سایر آب میوه ها متمایز می کند ، درج جدیدترین میوه فوق العاده آمازون است که راهی ایالات متحده می شود – Cupuaçu (تلفظ “coo poo ahh sue”). کاپواچو محبوب ترین میوه آمازون است و از آن برای تهیه مربا ، کیک ، بستنی و تعدادی غذای دیگر استفاده می شود. مردم بومی آمازون از قرن ها قبل این میوه را به عنوان منبع اصلی غذایی خود استفاده می کردند و آنها معتقدند که Cupuaçu دارای خواص دارویی برای تسکین دردهای زایمان و مشکلات شکمی است. درخت کاپواچو به ارتفاع 60 فوت رشد می کند و میوه آن شبیه نارگیل است. این گیاه یکی از اقوام دور گیاه کاکائو است و در حالی که از تفاله شیرین در محصول آب مااکائو استفاده می شود ، از دانه های Cupuaçu برای تولید محصولی شکلات مانند به نام کولپولات استفاده می شود.

Cupuaçu همچنین حاوی یک نوع منحصر به فرد پلی فنول به نام تئوگراندین است که یافته ای نسبتاً جدید است. تیوگرادین ها دارای فعالیت آنتی اکسیدانی قوی هستند و مزایای حمایت قلبی عروقی و ایمنی را فراهم می کنند. همچنین گفته می شود که باعث بهبود وضوح ذهنی ، انرژی ، استقامت ، میل جنسی ، گردش خون می شود و مجموعه ای از مزایای دیگر سلامتی را فراهم می کند.

محصول دوم Maakoa MXp3 است – یک پودر پروتئین با عملکرد بالا – که در دو فرمول وجود دارد. یک فرمول برای کسانی است که بر روی ایجاد توده عضلانی تمرکز می کنند در حالی که فرم دوم برای ایجاد توده عضلانی بدون چربی در حالی که اشتها را کاهش می دهد برای حمایت از کاهش وزن طراحی شده است. اسناد محصول MXp3 ادعا می کند “نوشیدنی کاملی است که در عین ایجاد توده عضلانی مورد نظر شما ، عناصر اساسی لازم برای سلامتی و تغذیه را فراهم می کند. فرمول منحصر به فرد MXp3 پروتئین های ضروری و مواد مغذی ساخت بدن را برای کسانی که قصد ساختن دارند فراهم می کند. عضلات لاغر و قوی.” لیست مواد تشکیل دهنده برای بسیاری از پودرهای لرزش پروتئین بسیار معمول است ، و Maakoa ادعا می کند هیچ فرمول منحصر به فردی ندارد.

طرح جبران خسارت Maakoa مبتنی بر یک سیستم دو لایه است و هفت روش کسب درآمد را ارتقا می دهد. علاوه بر فروش خرده فروشی و تخفیف های خودرو ، همکاران می توانند برای ثبت نام در توزیع کنندگان جدید پاداش کسب کنند. دو برنامه خرید با قیمت 229 دلار و 499 دلار وجود دارد. در بسته کمترین قیمت ، شریک 40 دلار پاداش دریافت می کند ، در حالی که بسته 499 دلار 100 دلار همکار را به دست می آورد. اگر هر چهار هفته 2 یا چند دفتر جدید IBO را حمایت مالی کنید ، می توانید به ترتیب 80 و 200 دلار پاداش بیشتری کسب کنید. هنگامی که شخصاً از دو IBO حمایت مالی می کنید ، واجد شرایط دریافت هفتگی کارمزد 10٪ از حداقل اندازه پایه باینری خود هستید. همانطور که در بعضی از سیستم های باینری معمول است ، نیازی به نگه داشتن اندازه هر پایه دوتایی در نسبت مشخصی از پای دیگر نیست. کارمندان همچنین می توانند با کمک به پیروان برای اختصاص دفاتر جدید IBO در چهار هفته اول ثبت IBO ، پاداش 80 دلار دریافت کنند. Maakoa همچنین دارای یک برنامه پاداش تطبیق رانندگی است که کاملاً جدا از برنامه باینری است. هنگامی که به رتبه خاصی دست یافتید ، می توانید پاداش های مشابهی را برای حامیان مالی شخصی و فرزندان اصلی آنها تا عمق شش سطح کسب کنید.

اعتماد مغزی مااکوا بروس دیویس ، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت است. دیویس قبلاً مدیر عامل یک شرکت نرم افزاری بود که زیرساخت ها را برای سایر شرکت های بازاریابی شبکه فراهم می کند. دیوید سیمپسون معاون رئیس جمهور در Maakoa است. وی طی 25 سال گذشته صاحب یک شرکت توسعه املاک و مستغلات شده است. معاون فروش تاد کرک پاتریک است که سابقه استخدام ، توسعه و آموزش شرکت ها را دارد. کیمبل اسمیت معاون توسعه محصول است. اسمیت بنیانگذار صنایع Kimac ، یک شرکت زنجیره تأمین و توزیع محصول است. Maakoa در ماه های ابتدایی فعالیت خود با حمایت از چندین رویداد ورزشی در نزدیکی مقر خود در یوتا تلاش کرد تا مارک تجاری خود را افزایش دهد و اخیراً با یوتا فلش ، یک تیم در لیگ توسعه NBA ، یک همکاری بازاریابی چند ساله انجام داد.

بنابراین آیا Maakoa شرکت بزرگ بازاریابی شبکه ای بعدی است یا یک یا دو سال دیگر خاطره ای دور از ذهن خواهد بود؟ فکر می کنم گفتنش سخت است. Maakoa دارای مطالب بازاریابی شسته و رفته و یک وب سایت کاملاً منظم و طراحی شده است ، گرچه فکر می کنم آنها باید محتوای خود را افزایش دهند. بیشتر به شوق آب و مدت زمان آن بستگی خواهد داشت. بسیاری ادعا کرده اند که شرکت های تولید آب میوه بیش از حد بازار را اشباع می کنند ، با این وجود آنها مدام ظهور می کنند و بسیاری از آنها عملکرد خوبی دارند. مانند اکثر شرکت ها ، موفقیت درازمدت به تیم مدیریت ، سرمایه شرکت و سرعت و سرعت تولید محصولات اضافی شرکت بستگی خواهد داشت. زمان نشان خواهد داد ، اما به نظر می رسد ماکوه شروع امیدوار کننده ای داشته باشد و من علاقه مند خواهم بود که ببینم شرکت در طول زمان چگونه تکامل یافته است.

توجه: نویسنده هیچ وابستگی به Maakoa یا هر تیم مدیریتی آن ندارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا