دنیای وب

PPC: نحوه جلوگیری از خاموش کردن مشتری

تبلیغات می تواند یک شمشیر دو لبه باشد – می تواند نان و کره باشد ، یا می تواند تلاشی برای هدر دادن پول باشد. جای تعجب نیست که کمپین های بازاریابی منجر به نابودی مالی یک سازمان می شود. به همین دلیل بسیار مهم است که در تیم خود متخصصانی داشته باشید که بتوانند از اجرای هر چه بیشتر تبلیغات تبلیغاتی شما اطمینان حاصل کنند. این می تواند برای PPC ، SEO یا هر رسانه دیگری باشد که شرکت شما برای بازاریابی محصولات و خدمات خود استفاده می کند.

مشکل تبلیغات آنلاین

امروزه بیشتر مارک ها در استراتژی های بازاریابی خود تبلیغات آنلاین را اجرا می کنند. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) می تواند برای مارک ها ارزش افزوده زیادی داشته باشد ، اما این تنها درصورت انجام صحیح است. راستش را بخواهید اکثر تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک که امروز مشاهده می کنید زشت و آزار دهنده هستند. هنگام مرور وب سایت ها ، با ایجاد وقفه در تجربه ، ظاهر می شود.

همچنین این دلیل است که نزدیک به 200 میلیون نفر در سراسر جهان از مسدود کننده های تبلیغات استفاده می کنند. به همین دلیل ، ناشران هر ساله نزدیک به 22 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی از دست می دهند. برای مقابله با این مشکل ، اسکرولرهای تبلیغاتی اختراع و مورد استفاده گسترده قرار گرفتند. این تبلیغات همیشه در کنار خوراک محتوا هستند و هنگام پایین رفتن به صفحه ، می توان آنها را مشاهده کرد. این مزاحم نیست ، اما توسط کاربران نادیده گرفته می شود.

با این حال ، همه اسلایدرهای تبلیغاتی نادیده گرفته نمی شوند. طبق یک نظرسنجی ، 51 درصد از کاربران تلفن همراه مارک های این تبلیغات پیمایشی را مطلوب می دانند. بنابراین این نشان می دهد که موقعیت تبلیغاتی به همراه زیبایی آن (رنگ ، طرح ، کپی) بسیار مهم است و این چیزی است که شرکت سئو آزمایش می کند.

در اینجا چند نکته برای راهنمایی شما در مسیر ایجاد تبلیغات بهتر PPC آورده شده است.

مکان همه چیز است

شما می توانید تبلیغات آنلاین را به عنوان یک بیلبورد در نظر بگیرید – جایی که قرار دادن آن بسیار مهم است یا در معرض خطر دیده نشدن توسط مخاطب قرار دارید. به همین دلیل است که شرکتهای مدیریت PPC را مشاهده می کنید که در بخش قابل مشاهده وب سایتهای خود ، تبلیغات بنر قرار می دهند. داده ها نشان می دهد که این تبلیغات تا هفت برابر عملکرد تبلیغاتی که در پایین صفحه نامرئی ظاهر می شوند ، عمل می کنند.

راهنمایی سریع

تبلیغاتی که ایجاد می کنید باید تجربه کاربری خوبی داشته باشد. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید مطمئن باشید:

  • به کاربران اجازه دهید بدون اینکه آنها را از سایت خارج کنند ، در آگهی شما گشت و گذار و معامله کنند.

  • با استفاده از داده های خود و ابزارهای هدف یابی تبلیغات خود را شخصی سازی کنید.

  • از صفحات فرود استفاده کنید که کاربران را با انجام یک مرحله یا دو مرحله از تکمیل دعوت به عمل خود دور می کند.

اگر در زمینه مبارزات PPC خود به کمک نیاز دارید ، همیشه می توانید با آنها کار کنید شرکت سئو. در منطقه خود به دنبال شرکتهای جستجوگر سئو باشید که تجربه بازاریابی با پرداخت هر کلیک را دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا