دنیای وب

SEO Vs PPC: کدام استراتژی برای تجارت من مناسب است؟

هشدار: استفاده بیش از حد از اختصارات زیر.

موفقیت یک تجارت اینترنتی بستگی زیادی به ترافیک تولید شده از وب سایت آنها دارد. برای رشد ، مهم است که مشتریان خود را به صورت ارگانیک جذب کنید و همچنین از طریق کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی آنلاین برای جذب آنها گام بردارید. با استفاده از تکنیک های قدرتمندی مانند SEO و PPC می توانید به این اهداف برسید. هر دو جنبه ارزشمند هر برنامه بازاریابی هستند ، اما استراتژی مناسب برای تجارت شما چیست؟

سئو

ممکن است قبلاً اصطلاح “بهینه سازی موتور جستجو” را شنیده باشید ، اما آیا واقعاً می دانید معنی چیست و چگونه از آن به درستی استفاده کنید؟ اساساً ، SEO از کلمات کلیدی و استراتژی های هدفمند استفاده می کند تا صفحه (های) شما را در نتایج جستجو بالاتر قرار دهد. این مهم است زیرا تقریباً 80٪ از ترافیک اینترنتی شما برای موتورهای جستجو مانند Google جستجو می شود. جای تعجب نیست که مردم انتخاب می کنند کدام وب سایت ها در بالای صفحه نتایج ظاهر شوند. هر استراتژی بازاریابی وب مداومی که دارید باید شامل SEO باشد تا شما را همیشه در برابر توده ها نگه دارد.

یکی از اصلی ترین مزایای سئو این است که از نظر آماری ثابت شده است که به طور متوسط ​​لیدهای بهتری را برای شما به همراه دارد. بسیاری از افراد ارگانیک که داوطلبانه به دنبال خدمات شما هستند مشتری طولانی مدت می شوند و می توانند در آینده این خبر را به مشتریان دیگر منتقل کنند. در واقع ، بسیاری از افراد به طور ناخودآگاه شروع به نادیده گرفتن “نتایج پرداخت شده” هنگام مرور وب یا جستجو در Google می کنند. به طور طبیعی ، رتبه بالا در موتورهای جستجو شما را به عنوان یک برند قابل اعتماد و قابل احترام که مصرف کنندگان می توانند به آن اعتماد کنند ، ایجاد می کند. فقط با استفاده موثر از کلمات کلیدی می توانید توجه طبیعی خود را به صفحه خود جلب کنید. به عنوان مثال ، اگر برای سرویس تمیزکاری در جکسونویل کار می کنید ، می خواهید “سرویس تمیز کردن جکسونویل” را در جایی از صفحه خود قرار دهید تا نتایج جستجو را به سمت بالا افزایش دهد.

قدرت خرید

نه تنها SEO بهینه شده است ، بلکه تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک نیز یکی از م componentلفه های ارزشمند حضور آنلاین شماست. PPC روشی برای تبلیغات است که در آن وقتی کسی س aالی را نوشت که شامل کلمات کلیدی شما باشد ، می خواهید تبلیغات خود را در نتایج “حمایت شده” نشان دهید. این اصطلاح “پرداخت به ازای هر کلیک” است زیرا شما باید هزینه هر کاربری را که روی تبلیغی که تبلیغ می کنید کلیک کند ، پرداخت کنید.

مزیت اصلی PPC ارائه نتایج فوری است. اگر سایتی جدید یا سایتی ناشناخته داشته باشید ، می توانید در موتورهای جستجو در رده های بالای تاکتیک های جستجوگرها جستجو کنید. با تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، فقط با پرداخت هزینه می توانید نام و خدمات شرکت خود را در مقابل میلیون ها نفر قرار دهید. این استراتژی برای تبلیغ اطلاعات حساس به زمان مانند راه اندازی محصول ، محصولات ویژه ، رویدادهای بزرگ و غیره ایده آل است. حتی می توانید مخاطبان خاصی را برای تبلیغات خود مانند درآمد ، جنسیت و گروه سنی هدف قرار دهید. سرویس پرداخت به ازای هر کلیک می تواند در افزایش نوردهی در مدت زمان کوتاه و قرار دادن نام شما روی نقشه بسیار مثر باشد.

بنابراین بهترین گزینه برای من چیست؟

پاسخ به این سوال چندان ساده نیست. به بیان ساده ، شما به هر دو SEO و PPC نیاز دارید تا حضور آنلاین خود را به حداکثر برسانید. نه تنها باید از هر دو استراتژی استفاده کنید ، بلکه باید بدانید چه زمانی از آنها استفاده کنید. تاکتیکهای هدفمند SEO برای تولید منجر به کیفیت در طول زمان و ایجاد ترافیک پایدار مهم هستند. در حالی که PPC برای شروع مبارزات بازاریابی آنلاین و ترویج پیشنهادات ویژه عالی است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا