دنیای وب

Sign Up Now فراخوانی برای حمایت از زندگی است – در عوض چه می گویید

حتی ممکن است برخی بگویند که “در حال حاضر مشترک شوید” در همه جا نزدیک به کلمات خبرنامه یا به روزرسانی ها ، و نه اصلاً یک تماس عملی. به معنای واقعی کلمه ، بله ، او از کسی می خواهد که اقدامی انجام دهد ، اما او در این کار دخیل نیست.

صبر کنید ، بگذارید صادقانه بگویم ، این از آن بدتر است.

خسته کننده است.

خسته کننده هیچ کس حرکت نمی کند.

همسران خسته شده ثبت نام ، پیوستن ، بارگیری و نام و ایمیل شما را وارد کنید. مردم ، ما باید بهتر عمل کنیم.

هر کلمه ای که استفاده می کنید تصویر بزرگتری از صدای نام تجاری شما را تشکیل می دهد و شرط می بندم می توانم بگویم ، شما “خسته کننده” به عنوان یکی از ویژگی های نام تجاری خود ندارید. ممکن است استدلال کنید که اگر من قصد عضویت در یک نمونه غذایی ماهانه را دارم ، دکمه با کلمات “اشتراک” یا “ثبت نام” خوب کار می کند. حق با او است ، اما سرگرمی و مارک تجاری بیشتر از اینکه خوب باشد جذاب است.

این دکمه همچنین می تواند بگوید ، “من جعبه را می خواهم” یا “به من غذا بده”.

هر سفارش باید با ارزش بسته بندی شود.

عضویت در خبرنامه من به تنهایی در مورد آنچه خبرنامه شما در اختیار من قرار می دهد چیزی به من نمی گوید. هیچ ارزش ضمنی وجود ندارد.

نکته جانبی: مردم می خواهند بدانند چه انتظاری دارند ، بنابراین شما باید آنها را در جریان بگذارید.

“خبرنامه های هفتگی / ماهانه / روزانه به شما کمک می کند بهتر بنویسید ، نسخه بیشتری را به نسخه خود تبدیل کنید و شما را در جریان روند بازاریابی برای کسب و کار خود قرار دهد.”

این شرح مختصر شامل تکرار و آنچه برای آنها مفید است می باشد. چگونه این امر به آنها کمک می کند تا در یک یا چند مورد از اطلاعات سایت شما در مورد آنها اطلاعات کسب کنند.

پیشنهاداتی برای اقدامات بیشتر که CTA را تشویق می کنند:

  • اگر می توانید ، پیشنهاد را با کلمات روی دکمه یا پیوند منعکس کنید

  • آیا هنگام اشتراک 20٪ تخفیف می گیرید؟ چه در مورد “پس اندازم کن” یا بله ، تا 20٪

  • آیا شما مسابقه ای برگزار می کنید؟ از موارد واضح استفاده کنید: “اکنون وارد شوید!”

  • از بارگیری صرف نظر می شود؟ استفاده کنید “بارگیری کتاب رایگان من” نه “اکنون بارگیری کنید” یا “کتاب رایگان خود را بارگیری کنید” چرا “شما نیست؟” ضمایر “من” یا “من” بهتر می شوند

  • pdf را در مورد روش جدید کاهش وزن ارسال کنید؟ “رژیمم تموم شد” این می تواند CTA شما باشد.

  • فروش چیزی: “هم اکنون خریداری کنید” میل آنها را افزایش می دهد

  • یک دوره آزمایشی رایگان ارائه دهید: ‘شروع شدن’ احساس می کنم قصد دارم یک کلیک انجام دهم

من متوجه این نکته می شوم – و بطور کلی یک مورد دیگر برای انجام CTA دارم.

با فروش محصولاتی مانند ساعت و کیف پول و آزمایشات آزمایشی رایگان ، بسیاری از ما محتوا را رد می کنیم. CTA شما باید مرحله منطقی از جایی باشد که آنها در سایت یا صفحه فرود شما هستند تا درباره نحوه کار شما بیشتر بیاموزند ، شما را بهتر بشناسند و به طور کلی با سفر مشتری رو به جلو حرکت کنند.

از آنچه شما هستید یک خط مستقیم بکشید ، “من لیندزی هستم ، یک باغبان ارگانیک” تا آنچه ممکن است لازم داشته باشند: “5 دستور العمل ارگانیک کنترل آفات من را که می توانید در آشپزخانه خود تهیه کنید دریافت کنید.”

اما نه “برنامه سالانه من را برای رشد و برداشت 40 نوع منحصر به فرد از خانواده خردل دریافت کنید.” فردی که به 40 عضو منحصر به فرد خانواده خردل علاقه مند است ، احتمالاً بدنبال این موضوع بوده است. افرادی که “صفحه اصلی کنترل آفات ارگانیک را درست می کند” نوشتند آن را می خواهند. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در نتایج جستجو قرار می گیرید و در سایت خود قرار می گیرید ، فرصت دیدار با آنها را در هر کجا که هستند با چیزی که می توانند استفاده کنند از دست ندهید. دکمه دعوت به عمل برای این گزارش چه می تواند باشد؟ اکنون ممکن است حدس بزنید: “دستور العمل ها را به من بدهید” یا “دستورالعمل ها را می خواهم”.

هرگز فراموش نکنید که هر کلمه ، عبارت یا ایده ای که در مقابل کارمندان خود قرار می دهید به برداشت آنها از برند شما کمک می کند. با توجه به این اطلاعات به CTA های خود نگاهی بیندازید. اگر حوصله شما سر رفت ، خلاقیت خود را به خرج دهید و به بازدیدکنندگان خود دلیل دهید تا بگویند “چیزهای خوب را به من بده!”

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا