بازرگانیبرترین های کسب و کار

مشخصات میز اداری مدیریت کوروش مدل S180

تفاوت میزهای مدیریتی با میز های عادی

میزهای مدیریتی و میزهای عادی در طراحی، اندازه، قابلیت تنظیم، و جنس ساخت و مواد استفاده شده در ساخت آنها تفاوت‌هایی دارند.

نام شرکت مجموعه ناب ایران
موبایل 09194844670
ادرس تهران , بازار مبل نعمت آباد , خیابان جانباز ، پلاک ۲۱۰
ایمیل nab-iran@repino.ir

۱- طراحی: در طراحی، میزهای مدیریتی معمولاً با طرحی جذاب و حرفه‌ای طراحی شده‌اند که به محیط کاری شیکیت و حرفه‌ای بخشیده و در عین حال مناسب برای انجام کارهای اداری است. در حالی که میزهای عادی معمولاً طراحی ساده‌تری دارند و بیشتر برای استفاده در خانه یا محیط غیراداری مناسب هستند.

۲- اندازه: میزهای مدیریتی در اندازه بزرگتری تولید می‌شوند تا بتوانند برای کارهای اداری و مدیریتی مناسب باشند. در حالی که میزهای عادی معمولاً اندازه کوچکتری دارند و برای استفاده در خانه یا محیط غیراداری مناسب هستند.

۳- قابلیت تنظیم: بیشتر میزهای مدیریتی قابلیت تنظیم ارتفاع دارند تا بتوانند به افراد با قد و اندازه مختلف مناسب باشند. در حالی که میزهای عادی معمولاً قابلیت تنظیم ارتفاع ندارند.

۴- جنس و مواد ساخت: میزهای مدیریتی معمولاً از مواد با کیفیت مانند چوب، فلز و شیشه ساخته می‌شوند که مقاومت بیشتری دارند و برای استفاده بلندمدت مناسب هستند. در حالی که میزهای عادی معمولاً از مواد ارزانتری مانند چوب تولید می‌شوند.

۵- قابلیت تحمل بار: میزهای مدیریتی باید قابلیت تحمل بار بیشتری داشته باشند تا بتوانند به کاربرانشان امکان نگهداری وسایل و اسناد را بدهند. در حالی که میزهای عادی برای ذخیره وسایل و اسناد کمتری طراحی شده‌اند.

۶- هزینه: به طور کلی، میزهای مدیریتی از میزهای عادی گران‌تر هستند، زیرا از مواد با کیفیت‌تر ساخته شده‌اند و دارای قابلیت‌های بیشتری هستند.

به طور خلاصه، میزهای مدیریتی و میزهای عادی در طراحی و ویژگی‌های فنی مختلفی ازیکدیگر تفاوت دارند. میزهای مدیریتی برای استفاده در محیط کاری و اداری مناسب هستند، در حالی که میزهای عادی برای استفاده در خانه یا محیط غیراداری مناسب هستند. در انتخاب میز مدیریتی، باید به طرح و طراحی شیک و خاص، اندازه بزرگتر، قابلیت تنظیم ارتفاع، جنس و مواد ساخت، قابلیت تحمل بار بیشتر، هزینه بیشتر و دیگر ویژگی‌های فنی توجه کرد.

قیمت میز مدیریت | قیمت میز مدیریت کلاسیک

انواع میز مدیریتی

با توجه به تنوع بالای میز مدیریتی در رنگ، جنس، طرح و … می توان انواع آن را با عنوان میزهای سلطنتی، چوبی، مدرن، ام دی اف و … معرفی کرد. این که میز مدرن را انتخاب کنید یا میز کلاسیک، به نوع دکوراسیون اتاق شما بستگی دارد. یک میز مدیریتی مناسب بایستی از دو ویژگی بسیار مهم برخوردار باشد، یعنی شیک و استاندارد بودن. بهتر است میز مدیریتی به صورت سنتی طراحی نشود. از طرفی باید دوام و پایداری نسبتاً بالایی داشته باشد و اصول ارگونومی در آن رعایت شود.

میز مدیریتی شرکت های کوچک

نباید کل فضای اداره را با میز و صندلی پُر کنید. به این ترتیب وقتی مشتری وارد می شود، حس خوبی نسبت به آن ندارد. پس باید از مواردی استفاده کنید تا با فضای شرکت هماهنگ باشد. در صورتی که فضای کمی در اختیار دارید، پیشنهاد می کنیم از میز و صندلی های فلزی استفاده کنید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که مبلمان فلزی فضای شرکت را در دید ارباب رجوع بزرگ تر نشان می دهد. در فضاهای کوچک به هیچ عنوان از میزهای چوبی استفاده نکنید، این میزها دارای پایه عریض هستند که این فضا را کوچک تر نشان می دهد. از طرفی میزهای فلزی نسبت به میزهای چوبی، قیمت کم تری دارند.

میز مدیریتی شرکت های بزرگ

اگر فضای زیادی در اختیار دارید پس بهتر است به سراغ مبلمان اداری، میز و صندلی اشرافی و سلطنتی بروید. این گونه قدرت خود را به رخ می کشید. میز مدیریتی معمولاً کشوهای زیادی و طراحی منحصر به فردی دارد. لوکس ترین مدل برای میز مدیریتی، مدل چرم است. البته نوع چرم به کار رفته در میز می تواند از نوع مرغوب یا نیمه مرغوب باشد.

همچنین میزهای چوبی با ترکیبی از شیشه برای فضای اداری می تواند انتخاب شیک و خاصی باشد. میزهای چوبی تنوع رنگ بالایی دارند که دست شما را در انتخاب بازتر می گذارند تا میز را با هر نوع دکوراسیونی سِت کنید. می توانید در کنار میز مدیریت به رنگ تیره، از تزئینات با رنگ روشن استفاده کنید و جلوه فوق العاده ای به اتاق مدیریت ببخشید.

اهمیت و تأثیر میز مدیریتی در شرکت و نام برند شما

مهم ترین بخش هر اداره یا شرکت، اتاق مدیریت آن است. به همین دلیل طراحی و نوع دکوراسیون این بخش اهمیت ویژه ای نسبت به سایر بخش ها دارد. وقتی به اتاق مدیریت وارد می شوید، اولین مورد چیست که توجه شما را به سوی خود جلب می کند؟ بدون شک میز مدیریت! پس انتخاب یک میز مدیریت شیک و منحصر به فرد، در موفقیت شرکت و اعتبار آن مؤثر است چون برای همیشه برند شما را در ذهن مشتری ثبت می کند.

میز مدیریت مناسب علاوه بر جلوه فوق العاده ای که به فضای شرکت می بخشد، به شما در لذت بردن از کاری که می کنید بسیار کمک خواهد کرد. به این ترتیب می توانید ساعات طولانی بدون احساس درد یا خستگی پشت میز خود بنشینید و با حوصله به کارهای خود بپردازید.

بررسی میز اداری مدیریت کوروش مدل S180

  • طول : ۲۲۰
  • عرض : ۸۰
  • تمام MDF وکیوم

میز اداری مدیریت کوروش مدل S180 با طراحی زیبا و قابلیت‌های بی‌نظیر خود، برای هر نوع فضای اداری و کاری مناسب میباشد. میز مدیریتی، با استفاده از جنس بسیار با کیفیت و مقاوم، به شما امکان می‌دهد تا با اطمینان کامل به کارهایتان بپردازید. با میز اداری مدیریت کوروش، تجربه‌ای منحصر به فرد از کار در یک فضای منظم، آراسته و کارآمد را تجربه خواهید کرد. میزهای اداری مدیریت ناب ایران با بهترین مواد تولید شده و از دوام مناسبی برخوردارند.

کلام آخر:

در این مقاله از ناب ایران به طور مفصل نکات مهم در انتخاب یک میز مدیریت استاندارد و مطابق با اصول ارگونومی را برایتان توضیح دادیم تا به شما در انتخابتان کمک کنیم. میز مدیریت نقش برجسته ای را در دکوراسیون و جلوه اتاق شما بازی می کند، پس نباید آن را دست کم بگیرید. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. از همراهی شما سپاسگزار هستیم.

لازم به ذکر است مجموعه ناب ایران در 13 استان کشور شامل شهر های تهران، کرج،اهواز، همدان، گیلان، استان مرکزی، آبادان، کردستان، اصفهان، سمنان، لرستان، کاشان و شیراز بیش از 30 نمایندگی جهت فروش محصولات و همچنین خدمات پس از فروش(گارانتی) دارد.

در لینک زیر آدرس دقیق نمایندگی ها موجود می باشد:

نمایندگی ها

شماره تماس: 09194844670

(تمرکز فروش بیشتر بر تهران باشد سپس نمایندگی های شهرستان ها)

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا