Toyota Scion – سهم بازار Generation Y بلامانع است

از سال 2004 ، تویوتا خط Scion را به امید جلب توجه نسل های آینده ساخته است
Y. این بازار بیش از 75 میلیون نفر دارد که واقعاً آن را ندارند
رابطه با مارک خودرو. طی پنج تا ده سال ، این نسل شکل عالی خواهد گرفت
بخشی از مشتریان اتومبیل. رویکرد بازار مورد استفاده تویوتا بسیار متفاوت است
روش دیگر استفاده از اینترنت و دسترسی به اینترنت است
یک روش “زیرزمینی” که زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد. تویوتا اتصال را معرفی کرده است
یک انجمن آنلاین برای پیگیری این پا و آخرین اطلاعات جمعیتی. مجموعه تویوتا با پیوند به مدل های جدید که نشان دهنده سبک زندگی و سلیقه Y است ، در حال رشد است
مدل های فعلی xB ، xD ، tC هستند و به عنوان مدل xP در نظر گرفته می شوند که یک کامیون سنگین است.
متوسط ​​سن مشتریان تویوتا از فوریه 2007 54 سال بوده است. مشتری متوسط ​​Scion
سن 39 سالگی کمترین سن در صنعت است. Scions بازار پست در حال رشد است
یک جایزه اضافی که خریدار به آن علاقه مند است کار جدید روی ماشین او است. تویوتا دارد
چهل وسیله جانبی علاوه بر پوشش چرخ و سر و صدا به هر وسیله نقلیه اضافه شد. پس از آن بازار کنید
اینها شامل یک سوپرشارژر و یک کیسه قطره ای است. تیم تحقیق و توسعه Scion’s فناوری را به همین ترتیب منتقل کرد
SEMA (انجمن تولیدکنندگان تجهیزات تخصصی) برای کمک به تولید پس از بازار قوی. فا
برای اولین بار در تاریخ تویوتا ، این فناوری در خارج از سازمان توزیع شد.
خرده فروشان Scion در حال ایجاد جهانی با س questionsالات زیادی از مشتریان هستند
ملاقات کرد. هدف آن این است که به مشتریان اجازه دهد آزادی هر منطقه از نمایشگاه را ببینند
فلسفه سرعت Scion این است که فروش و بازاریابی را برای ایجاد یکی ترکیب می کند.
تجربه آسان و راحت. نمایشگاه Scion شامل موارد زیر است: رویکرد بازاریابی تجربی خود را که نزدیکتر به مشتری است ، ادامه می دهد.
ارتباطات همه فروشندگان Scion یک آموزش شش روزه خواهند دید
امسال این کشور آموزش دیده است تا به خرده فروشان کمک کند با آنها ارتباط برقرار کنند
صفت Y. این نسل تا سال 2010 به چهل درصد مشتریان اتومبیل خواهد رسید.
Scion’s نیز با “قیمت خالص” فروخته می شود ، به این معنی که قیمت تبلیغات همان قیمت نقدی واقعی است. این قیمت شامل لوازم جانبی ، بیمه و تأمین مالی می شود. گروه Scion این را یک فروش ثابت و شفاف می داند که به خریداران اطمینان می دهد.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا