Yahoo! سطح پاسخ ها

Yahoo Answers ابزاری عالی برای شخص یا شرکتی است که می خواهد از منابع آنلاین برای سودآوری در تجارت خود ، تبلیغ وب سایت خود یا هدایت بازدید به سایت استفاده کند. پاسخ های یاهو زمانی مفید است که در دست شخص یا گروهی باشید که می داند چگونه از آن به نفع کامل خود استفاده کند. ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنند. شما به عنوان کاربر سطح 1 شروع می کنید و قبل از رفتن به سطح بعدی لازم است که به 20 سوال پاسخ دهید.

درک اینکه چرا کسی می خواهد برای رسیدن به یک کاربر سطح بالا در Yahoo Answers متحول شود ، یا حتی به طور مداوم متحول شود ، کار دشواری نیست. پس از عضویت در این جامعه در حال رشد ، می خواهید امتیاز کسب کنید تا بتوانید به سطوح بالاتر برسید. این یکی از راه های فعال شدن در این سایت است. وقتی پروفایل شما در مقایسه با کاربر سطح 1 شما را به عنوان سطح 5 نشان می دهد ، از مزایای بیشتری برخوردار خواهید شد. هرچه سطح شما بالاتر باشد ، سوال بیشتری می گیرید و هر روز رای بیشتری می گیرید. هنگام انتقال به سطوح بالاتر محدودیت های کمتری وجود دارد. اگر در تجارت بازاریابی اینترنتی فعالیت می کنید ، سطح بالاتری برای تجارت مناسب است. این به شما کمک می کند تا از Yahoo Answers برای هدایت بازدید بیشتر به سایت های خود استفاده کنید. برای رفتن از سطح 1 به سطح 2 ، به 250 امتیاز نیاز دارید. با رسیدن به سطح دوم ، می توانید 10 سوال بپرسید و به 40 پاسخ دهید و همچنین 40 بار در روز رأی دهید. در سطح 2 مجاز به ارزیابی پاسخ ها هستید.

در سطح 2 همچنین مجاز به ارسال پیوند لینک هستید. هنگام استفاده از پاسخ های یاهو به عنوان ابزاری برای بازاریابی ، این کاری است که شما واقعاً می خواهید قادر به انجام آن باشید. ایده استفاده از Yahoo Answers به ​​عنوان ابزاری برای استراتژی بازاریابی اینترنتی این است که شما بتوانید پیوندهایی را در پاسخ خود ارسال کنید. این پیوندها بینندگان را به خود جلب کرده و بازدید بیشتری را به سایتهای شما منتقل می کند. مهم این است که برای رسیدن به ارتفاعات بیشتر آنچه را که لازم است انجام دهید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا