[ad_1]
ممکن است شما اخبار مربوط به ترک رهبران سابق Xango از آن شرکت برای راه اندازی یک شرکت نوشیدنی بهداشتی و سلامتی به نام Yoli را شنیده باشید. آیا حداقل کمی کنجکاو هستید که چرا آنها برای راه اندازی شرکت خود ترک کرده اند؟ من در مورد سه افسانه بزرگ در وامها و رهن صحبت می کنم. همه آنها رفتند زیرا نگران ثبات طولانی مدت و رشد مداوم شرکتهایی بودند که در آنها رهبر بودند. و وقتی مدیریت شرکت نتواند به اهمیت این مفهوم ساده پی ببرد واقعاً می تواند به سازمان به عنوان یک کل آسیب برساند. شما خواهید آموخت که برای راه اندازی یک شرکت موفق MLM چه کاری لازم است و چرا باید آنها را در انتخاب دقیق یک مشاغل خانگی قدرتمند کاندید کنید.
چرا دارن والتر کوری سیترون و روبی یاب Zango را ترک کردند؟
جانگو فاقد نوآوری است. علی رغم اینکه اولین شرکت افسانه ای است که با عرضه میوه Mangosteen بسته بندی شده در بطری به شکل منحصر به فرد خود را به طور فعال تبلیغ می کند Xango تلاش کرده است تا از روندهای غالب استفاده کند. در نتیجه تعداد توزیع کاهش یافته و آینده در تعادل باقی مانده است. بخشی از این سرزنش ها فکر سرسختانه مدیریت مبنی بر این است که پیشنهاد منحصر به فرد فروش آنها مفهوم مارک شماره یک در بازار است و مردم به این دلیل به Xango خواهند پیوست.
چه نمونه های خوبی از شرکت های بزرگ حق رای دادن هستند که نوآوری قابل توجهی را نشان داده اند؟
Monavie یک نمونه عالی از شرکتی است که با معرفی انواع توت های Acai به بازار با انواع 19 آب میوه غنی از آنتی اکسیدان که در یک بطری شراب بسته بندی شده است کار بزرگی در زمینه برند سازی انجام داده است. آنها نه تنها به مارک های منحصر به فرد بطری های شراب برای تسلط بر سهم زیادی از بازار در صنعت توت اعتماد کرده اند. موناوی همچنین از روند بازار نوشیدنی های انرژی زا بهره برد و اولین نوشیدنی انرژی زا را بدون قند و کافئین راه اندازی کرد.
زانگو با نوشیدنی انرژی Mangosteen یا هر محصول دیگری که حول موضوع اصلی آن باشد کجا بوده است؟ اگر Xango در معرفی میوه های Mangosteen به بازار کار بسیار خوبی انجام می داد چرا آنها فاقد انگیزه برای دنبال کردن محصولات نوآورانه تری هستند که پاسخگوی خواسته های این بازار خوب باشد؟ آیا این می تواند دلیل برکناری رهبران ارشد سابق آنها باشد؟
دارن والتر نویسنده پرفروش کتاب چگونه یک شرکت بازاریابی شبکه ای را انتخاب کنیم از اهمیت نوآوری مداوم آگاه است
نوآوری باید سازگار باشد. یک مثال خوب در این مورد استیو جابز از شرکت اپل کامپیوتر است که محصولات ثابت خود را مطابق با نیازهای فعلی بازار ارائه می دهد.
در صورت عدم اطلاع دارن Xango را به عنوان شرکت شماره 1 در میان لیست سایر شرکت های حق امتیاز در لیست ده برتر انتخاب کرد. اکنون از خود می پرسید که چرا او اولین شرکتی را که انتخاب کرده برای راه اندازی یک شرکت جدید در یک صنعت کاملاً رقابتی ترک می کند؟ پاسخ این است که دارن از اهمیت سهم یکبار در زندگی در بازار ظهور می کند و اگر از آن استفاده نشود نتیجه از دست دادن درآمد بالقوه درآمد است.
دارن با فناوری انحصاری Blast cap خود که واقعاً یک نوآوری عالی برای یولی در این بازار بسیار رقابتی نوشیدنی های انرژی است این را به عنوان یکی از قوی ترین پیشنهادهای فروش منحصر به فرد حاوی مواد تشکیل دهنده مارک منحصر به فرد می داند که به شرکت وی امکان می دهد در طولانی مدت بسیار رقابتی باقی بماند.
دارن بیش از 20 سال یک توزیع کننده بازاریابی طولانی مدت در شبکه است و به مدت 10 سال به عنوان مشاور بهترین شرکتهای MLM کار کرده است. او می داند برای موفقیت یک شرکت چه کاری لازم است. داشتن سابقه ای با Xango سابق خود در واقع در مورد بسیاری صحبت می کند.
[ad_2]