آموزش حذف حساب کاربری در گپ (دیلیت اکانت گپ)

آی گپ یکی از قدیمی ترین پیام رسان های ایرانی است که بعد از فیلترینگ برخی از شبکه های مجازی معرفی شد تا ایرانیان راحت تر با یکدیگر در ارتباط باشند. برخی از افراد قصد حذف حساب کاربری خود در این پیام رسان را دارند، ولی ساده ترین روش برای این کار را نمی دانند.

اگر شما هم به دنبال ساده ترین روش برای حذف حساب کاربری خود در آی گپ به صورت دائمی هستید؛ ما به شما پیشنهاد می کنیم که مقاله آموزش حذف حساب کاربری در گپ (آموزش دیلیت اکانت گپ) را از دست ندهید.

Account gap im | آموزش

اتفاقاتی که بعد از حذف حساب کاربری گپ می افتد!

بعد از اینکه شما حساب کاربری خود را در پیام رسان آی گپ حذف کنید، اتفاقاتی برای حساب کاربری شما خواهد افتاد که باید حتما آنها را بدانید و بعد از آن تصمیم به حذف حساب کاربری خود بگیرید.

بعد از حذف دائمی حساب کاربری شما در آی گپ تمام پیام ها، گفتگوها، کانال ها، و همه اطلاعات حساب کاربری شما برای همیشه پاک خواهد شد و به هیچ وجه دوباره نمی توانید به آنها دست پیدا کنید. پس اگر فایل یا پیام مهمی دارید، ابتدا آنها در جایی دیگر ذخیره کرده و بعد حساب کاربری خود را در پیام رسان گپ حذف کنید.

Account gap im | آموزش

آموزش حذف حساب کاربری در گپ به سریع ترین روش!

بعد از اینکه اتفاقات بعد از حذف حساب کاربری خود را پیام رسان گپ را آموختید؛ الان وقت آن رسیده است که به شما سریع ترین روش برای حذف حساب کاربری در آی گپ را بگوییم.

  1. در اولین مرحله از آموزش حذف حساب کاربری گپ در کمترین زمان ممکن، شما باید ابتدا وارد این پیام رسان شده و بعد وارد منو برنامه شوید. شما می توانید این کار را با علامت سه نقطه که در بالا و سمت راست صفحه اصلی پیام رسان قرار گرفته است، انجام دهید.
  2. در صفحه ای که برای شما باز می شود، در بخش پایین، باید گزینه تنظیمات را انتخاب کنید تا به صفحه تنظیمات پیام رسان آی گپ منتقل شوید. در این صفحه می توانید تنظیمات مختلف حساب کاربری خود را تغییر دهید.
  3. در مرحله سوم از آموزش حذف حساب کاربری در گپ بعد از اینکه وارد تنظیمات شدید، در بالا و سمت راست گزینه سه نقطه را لمس کنید. همانطور که می بینید دو گزینه خروج و حذف حساب کاربری نمایش داده می شود. گزینه خروج از حساب کاربری شما خارج می شود؛ ولی اکانت شما را حذف نمی کند و بعدا هم می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید.
  4. برای پاک کردن اکانت گپ خود باید گزینه حذف حساب کاربری را انتخاب کنید. بعد از لمس این گزینه شما را به صفحه ای هدایت کرده و که در آن اتفاقات بعد از حذف حساب کاربری که در بالا گفتیم را می گوید و همچنین از شما برای اینکه مطمئن شود که قصد حذف حساب کاربری خود را دارید، سوال می کند. اگر از تصمیم خود مطمئن هستید، گزینه تایید را لمس کرده تا فرایند حذف حساب کاربری گپ ادامه پیدا کند.
  5. در این مرحله بعد از اینکه شما تصمیم خود را تایید کردید؛ از سمت سرورهای پیام رسان آی گپ پیامکی با عنوان کد تخریب برای شما ارسال می شود. شما باید این پیامک را باز کرده و کد تخریب که شامل حروف انگلیسی بزرگ و کوچک است را در کادر مورد نظر وارد کنید.
  6. بعد از اینکه کد تخریب را در کادر مورد نظر جای گذاری کردید؛ علامت تیک در بالا و سمت راست صفحه پیام رسان را لمس کنید. بعد از لمس این گزینه دوباره از شما سوال می کند که از تصمیم خود برای حذف حساب کاربری آی گپ اطمینان دارید؟ برای حذف حساب کاربری خود روی گزینه تایید کلیک کرده تا حساب کاربری خود را در پیام رسان آی گپ حذف کنید.

6 مرحله ساده کافی بود تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن حساب کاربری خود را در شبکه مجازی آی گپ پاک کنید. البته ناگفته نماند که شما با حذف اکانت خود در پیام رسان آی گپ دیگر قادر به بازگشت به آن را نخواهید بود و برای همیشه اطلاعات شما از روی سرورهای این پیام رسان پاک خواهد شد.

Account gap im | آموزش

مزایای فعالیت در پیام رسان آی گپ!

فعالیت در پیام رسان آی گپ مزایای بسیار زیادی دارد. وقتی که شما این مزیت ها را بدانید می توانید بهتر و سودمندتر در این شبکه مجازی فعالیت کنید.

  1. راه اندازی کسب و کار در بستر پیام رسان آی گپ یکی از شیوه های کسب درآمد از این پیام رسان می باشد. کسب و کارهای زیادی به دلیل این شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام فیلتر شد و همچنین به دلیل راحت وصل شدن به این پیام رسان، کسب و کار خود را در آی گپ راه اندازی کردند.
  2. گرفتن تبلیغات در گپ از دیگر کانال ها در آی گپ، می تواند راهی دیگر برای کسب درآمد از این پیام رسان باشد. شما می توانید با رشد کانال خود در هر زمینه و بالا بردن تعداد ممبرهای کانال، از دیگر کانال هایی که به تازگی وارد این پیام رسان شده اند، تبلیغات گرفته و از این راه نیز کسب درآمد کنید.
  3. بعد از فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام دسترسی به این شبکه های مجازی بسیار سخت شده و باید کارهای زیادی برای وصل شدن به آنها انجام داد. اما شما بدون هیچ مشکلی می توانید به راحتی به پیام رسان آی گپ وصل شده و با دیگران ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات با بازدهی فوق العاده با نمادین!

تبلیغات در شبکه های مجازی مختلف یکی از مهم ترین اهداف هر کسب و کار است؛ چون تبلیغات می تواند افراد بسیار زیادی را به کسب و کار شما جذب کرده و باعث افزایش درآمد شما شود.

اما سوال تمام افراد اینجاست که آیا افرادی هستند که در حوزه تبلیغات در شبکه های مجازی مختلف فعالیت کنند و بتوانند تبلیغاتی خوب برای کسب و کار ما کنند؟ در جواب به این سوال باید به شما بگوییم که بله چنین افرادی وجود دارند.

وب سایت نمادین از بهترین وب سایت هایی است که شما می توانید با خیال راحت تبلیغات کسب و کار خود را در شبکه های مجازی مختلف مانند تبلیغات در گپ، تبلیغات در روبیکا، تبلیغات در سروش، تبلیغات در تلگرام و دیگر شبکه های مجازی را به این وب سایت سپرده و از نتیجه فوق العاده تبلیغات خود حیرت زده شوید.

شما می توانید با پراخت کمترین هزینه نسبت به وب سایت ها و شرکت های دیگر، با وب سایت نمادین از یک تبلیغات عالی و به صرفه نهایت بازدهی را دریافت کرده و کسب و کار خود را رشد دهید. پشتیبانی این وب سایت نیز در تمام روزهای کاری از ساعت 8 صبح الی 17 عصر در خدمت شما عزیزان است تا به سوالات شما پاسخ بدهند.

کلام آخر درباره حذف حساب کاربری در گپ

ما به شما در این مقاله آموزش حذف حساب کاربری در گپ (اموزش حذف اکانت گپ) را به سریع ترین روش ممکن گفتیم. همچنین شما با مزیت های فعالیت در پیام رسان آی گپ و بهترین سایت برای تبلیغات در شبکه های مجازی آشنا شدید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و از اینکه با ما همراه بودید، از شما کمال تشکر را داریم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا