برترین های کسب و کارلوازم خانگی

ایران عجیب ‌ترین یخچال فریزر ایستکول را به بازار عرضه می‌کند

یخچال ایستکول همیشه محصولات خاص و ویژه‌ای برای نیازهای خاص بازار ارائه می‌دهد. هم اکنون بیش از 40 مدل یخچال فریزر ایستکول با امکانات ویژه و طراحی خاص و منحصربه‌فرد در بازار ایران یافت می‌شود که توانسته نظر مخاطبین با سلیقه‌های ویژه را همراه دارد. به نظر می‌رسد این استراتژی برای ایستکول یک موضع ثابت است و قصد کوتاه آمدن از تولید محصولات عجیب را ندارد. به همین دلیل در این مطلب به معرفی این برند و محصولات منحصربه‌فرد آن در بازار خواهیم پرداخت تا بیشتر با این برند متمایز ایرانی و قیمت یخچال ایستکول بیشتر آشنا شوید.

آموزش تحلیل تکنیکال | آموزش تراست ولت

برند ایستکول

ایستکول را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی در حوزه لوازم‌خانگی همچون یخچال، آب ‌سردکن و دستگاه تصفیه هوا دانست. این برند از سال‌های 1356 فعالیت خود را با یخچال‌های خانگی شروع کرد و در سال 1370 به تولید یخچال‌های سایز کوچک روی آورد، از اواخر دهد 80 این برند محصولاتی همچون آب ‌سردکن ‌های دو ‌منظوره را به خط تولید خود اضافه کرد. امروزه ایستکول به‌عنوان برندی مطرح در تولید یخچال فریزر ایستکول هتلی، یخچال خودرو، فریزر صندوقی، شوکیس و آب ‌سردکن شناخته می‌شود که توانسته خاص  ‌ترین و عجیب ‌ترین محصولات بازار را ارائه دهد.

خاص‌ ترین مدل‌های یخچال فریزر ایستکول

ایستکول کار خود را با یخچال‌ های خانگی برای مصارف عمومی شروع کرد، ولی به ‌مرور و با پیدا کردن بازار جدید متوجه متقاضیان شد که به یخچال‌ های کوچک ‌تر برای استفاده‌ های خاص نیاز داشتند. به همین دلیل این شرکت شروع به تولید و عرضه انواع یخچال ایستکول با اندازه‌های کوچک‌ تر برای مصارف متنوع کرد. امروزه بیش از 45 مدل یخچال با طراحی خاص و در رنگ‌ بندی‌ های متنوع توسط این شرکت تولید می‌شود که برای سرویس ‌دهی به مشتریانی همچون هتل‌ها، فروشگاه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، مراکز صنعتی و اداری، علاقه‌ مندان به سفر و … طراحی شده است.

یخچال ایستکول خودرویی

اگر اهل سفر و گردش باشید متوجه شده‌اید که نگهداری مواد غذایی چقدر می‌تواند سخت و دشوار باشد، بخصوص اگر به گردش و کمپ زدن در طبیعت علاقه‌ مند باشید می‌دانید که نمی‌توانید مواد غذایی تازه با خود حمل کنید و فقط باید از مواد غذایی بسته ‌بندی و کنسروی استفاده کنید.

ولی به نظر می‌رسد ایستکول می‌خواهد بگویید که نظر دیگری دارد، این شرکت با ارائه یخچال ایستکول خودرویی توانسته تغییر اساسی در سفرهای خارج شهر و طبیعت ‌گردی ایجاد کند. یخچالی که با استفاده از برق فندکی خودرو قابل‌ استفاده باشد و به ‌خاطر وزن کم قابلیت حمل دارد ایده جذابی است که زیاد در بازار ایران رقیبی ندارد.

یخچال ایستکول دوقلو هتلی

یخچال‌ فریزرهای دوقلو خانگی در بازار ایران طرف ‌داران زیادی دارد. اگر نیاز به ظرفیت بالا داشته باشید یا بخواهید در خانه کوچکی یخچال و فریزر را جدا از هم قرار دهید این محصول بهترین گزینه است. حال به نظر می‌رسد یخچال فریزر ایستکول دوقلو برای مصارف هتلی با همین تصور اراده شده است، مسافرین می‌توانند در اقامتگاه‌ها یا هتل ‌آپارتمان‌ ها از یخچال و فریزر در کنار هم استفاده کنند. این ‌گونه هم در مصرف برق صرفه ‌جویی می‌شود و هم نیاز به قرارگیری یک یخچال بزرگ که جای زیادی می ‌گیرد وجود نخواهد داشت که ویژگی ‌های خاصی محسوب می‌شود.

فریزر ایستکول صندوقی

طبق نظرسنجی‌ها خانم‌های خانه‌دار همیشه از کمبود جا در بخش فریزر یخچال خود شکایت دارند، حتی دیده شده است که نیاز برخی بازارهای صنعتی که برای نگهداری مواد اولیه خود به یک محفظه خنک نیاز دارند برطرف نمی‌شود. این شرکت با بررسی وضعیت بازار و درخواست‌های مشتریان دست به تولید فریزر ایستکول صندوقی زده است که خواسته‌های خانگی تا صنعتی را برطرف می‌کند. این شرکت امیدوار است با ارائه فریزر صندوقی دیگر نیازهای نگهداری طولانی ‌مدت مواد غذایی منجمد در خانه یا مواد اولیه صنعتی که نیاز به خنک نگه‌ داشتن دارند در فضای کارگاهی برطرف شود.

شوکیس

یکی از خلاقیت ‌های بسیار جذاب این شرکت باعث تولید یخچال‌ های شوکیس کوچک شده است. یخچال‌ هایی با درب شیشه‌ای که به یخچال ویترینی نیز معروف هستند در ابعاد بزرگ برای استفاده ‌های صنعتی به‌ راحتی یافت می‌شوند، ولی این شرکت دست به تولید یخچال‌ های شوکیس کوچک برای مصارف هتلی، فروشگاه، رستورانی و حتی خانگی زده است. چیزی که در بازار ایران چندان به چشم نمی‌خورد. این محصول را می‌توان در خانه ‌های و در اتاق ‌خواب ‌ها به کار برد یا حتی اتاق‌ های گیمینگ می‌توانند با این محصول بسیار زیبا شوند. همچنین رستوران‌ها و کافی ‌شاپ‌ها متقاضیان این محصول هستند.

آموزش تحلیل تکنیکال | آموزش تراست ولت

قیمت یخچال ایستکول

انواع مدل‌ های یخچال فریزر ایستکول در بازار ایران به‌عنوان محصولاتی خلاقانه برای سلیقه‌های خاص شناخته می‌شود، ولی تنها خاص بودن آن نیست که توجه‌های بسیاری را در بازار به خود اختصاص داده است. برند ایستکول توانسته با تولید محصولات در داخل کشور و استفاده از نیروی متخصص داخلی قیمت محصولات خود را به حد باورنکردنی پایین نگه دارد، خصوصیتی که معمولاً محصولات خاص بازار از آن بی‌بهره هستند. اگر نیاز به خرید یک یخچال خاص دارید ولی نمی‌توانید پول زیادی خرج کنید ایستکول برندی است که برای برطرف‌کردن نیاز شما به بازار آمده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال ایستکول

شرکت تکران مبرد به عنوان یک برند ایرانی تلاش کرده تا در کنار طراحی و تولید محصولات با کیفیت و حرفه ای، فضایی را به وجود بیاورد تا خریداران بتوانند پس از خرید محصولات گوناگونی  همچون یخچال ایستکول در زمینه خدمات پس از فروش و گارانتی نیز به راحتی نیاز خود را برطرف کنند.

در همین راستا این شرکت محصولات خود را با ۱۸ ماه گارانتی و نصب رایگان عرضه کرده است که این مسئله به شما کمک می‌کند تا بتوانید هر زمان که با مشکل خاصی روبه‌رو شدید، به سراغ نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور رفته و برای حل مشکل دستگاه خود اقدام کنید.

همچنین نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که شرکت تکران مبرد با نام تجاری ایستکول بیش از ۳۰۰ نمایندگی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور داشته و همین مسئله باعث می‌شود تا افراد فارغ از شهری که در آن سکونت دارند، به راحتی پس از خرید محصولات این شرکت بتواند از خدمات پس از فروش این شرکت استفاده کرده و در صورت بروز مشکل نیاز خود را از این طریق برطرف کنند.

جمع‌بندی

یخچال ایستکول شاید تنها برند ایرانی تولید کننده یخچال‌های سایز کوچک برای مصارف خاص است. این برند توانسته با تولید یخچال فریز ایستکول دوقلو، یخچال خودرویی، یخچال شوکیس شیشه‌ای و فریزر صندوقی نیاز مخاطبین خاص را در بازار ایران برطرف کند.

در روزگاری که کشور توسط کشورهای خارجی تحریم شده است ایستکول توانسته محصولات خاصی برای نیازهای خاص را به بازار عرضه کند. با وجود تولید داخلی قیمت یخچال ایستکول نیز بسیار به‌صرفه و هم راستا با نیاز مخاطبین عرضه می‌شود که این نیز یکی از بزرگ‌ترین مزایای این برند ایرانی قدیمی محسوب می‌شود.

برگرفته از وبسایت بی همتا (Https://bihamta.com) ارائه دهنده یخچال‌های ایستکول

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا