صنعت و تجارت

داوری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دو مرحله‌ انجام می‌شود

هادی قنبری خاطرنشان کرد: در قسمت رسانه های چاپی و خبرگزاری ها آثاری به صورت مقاله ، مصاحبه ، گزارش ، اخبار ، عناوین و یادداشت ها و در قسمت رسانه های صوتی و تصویری با محوریت تولیدات رسانه های صوتی و تصویری پذیرفته می شوند. در رسانه ملی موشنوگراف ، برنامه رادیویی ، عکس خبری ، مستند گزارش ، اینفوگرافیک و گزارش اخبار به جشنواره باز هستند.
وی افزود: امسال علاوه بر جوایز بهترین افراد در هر گروه ، دو جایزه ویژه نیز در نظر گرفته شده است. رسانه هایی که در این بخش از جشنواره بیشترین رتبه را کسب کنند به عنوان رسانه برتر معرفی می شوند و پلاک طلای جشنواره را دریافت می کنند. علاوه بر این ، کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران جایزه ویژه ای را برای کمک ممنانه به یکی از بهترین آثار در این زمینه اهدا می کند.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، معاون فرهنگی هنری و روابط عمومی سپاه کربلا ، بسیج سازندگی سپاه کربلا ، مطبوعات مازندران ، کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرداری ساری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در برگزاری این جشنواره با سازمان بسیج رسانه مازندران شرکت می کند.


لینک منبع

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا