صنعت و تجارت

دستگاه پاپ کورن مسابقه برای پاپ کورن کره ای خوشمزه

دستگاه پاپ کورن مسابقه برای پاپ کورن کره ای خوشمزه

Rival یک مارک پیشرو است که لوازم کوچک شخصی و مراقبت از منزل را تولید و توزیع می کند. این شرکت همچنین فن های تجاری و صنعتی و تجهیزات تهویه تولید می کند. Rival در سال 1932 توسط بنیانگذار آن آقای Henry J. Talge تاسیس شد. بنیانگذار این شرکت نیاز به چندین محصول را داشت تا مراحل دیگر پخت و پز و تهیه غذا را سریعتر و راحت تر انجام دهد. نام تجاری تولید قالب ریخته گری را آغاز کرد. اولین محصول این شرکت که وارد بازار شد Juice-O-Mat ، پرس دستی مرکبات بود. متعاقباً “O-Mat” با تمام محصولات این شرکت مارک گذاری شد.

نام آن به نام Can-O-Mat برای درب باز کن ، Broil-O-Mat برای جوجه های گوشتی و Ice-O-Mat به دلیل یخ خردکن آن است. این مارک دارای خطوط تولید متنوعی است که کار روزمره را از جمله برش دهنده های گوشت ، دستگاه تصفیه هوا ، چرخ آسیاب ، دربازکن قوطی ، توستر ، ماساژور سر دوش ، بخاری ، بستنی ساز ، پنکه سقفی ، دستگاه رطوبت ساز و سازنده میان وعده مناسب که در بسیاری از خانه ها استفاده می شود ، تسهیل می کند. . محصولات ساخته شده توسط این شرکت با نام های تجاری مختلف مانند نام اصلی Rival و سپس سایر محصولات مانند Simer ، Pollenex ، Rival Select ، White Mountain ، Patton ، Fasco و Bionaire به فروش می رسد.

یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت در لیست کالاهای متفرقه ، دستگاه Popcorn Rival یا دستگاه های ذرت بو داده است. این محصول خاص از کمپانی Rival Manufacturing Co انقلابی در زمینه دستگاه های ذرت بو داده است زیرا همه دستگاه های پاپ کورن دارای کاربری آسان ، مقرون به صرفه و بسیار پیشرفته ای هستند که تقریباً در تمام مراکز تفریحی تجاری ، دفاتر ، منازل و کیوسک های حق رای دادن استفاده می شود. پاپ کورن پوپر این برند دستگاهی مناسب برای تهیه پاپ کورن های خوشمزه و ترد است و خرید این دردسر خوردن ذرت را برای شما ایجاد می کند. این ماشین ها همچنین به آشپزخانه های شما جذابیت می بخشند.

این برند برای استفاده در منزل خود پاپر دارد و همچنین Rival دستگاه پاپ کورن تجاری را برای فروش در اختیار مشتریان قرار می دهد. این شرکت بسته به نیاز مصرف کننده ، مدلهای مختلفی با ظرفیت مختلف از یک مدل به مدل دیگر دارد. سازندگان کوچکی پیدا می کنند که از چهار تا هشت اونس ، ماشین آلات متوسط ​​از 12 تا 16 اونس و مدل های بزرگ از 18 اونس تا 130 کوارت تولید می کنند. سازندگان برتر پاپ کورن های میز تجاری مانند سازندگان ذرت بو داده قدیمی به نظر می رسند و به طور گسترده در بسیاری از مکان های تجاری از جمله فروشگاه ها و مراکز تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

در اینجا یک مدل از ماشین Popcorn Rival وجود دارد که با ویژگی های آن توضیح داده شده است:

رقبا Pop25 Popcorn Popper: دستگاه ذرت بو داده رقابتی PP25 یک پوپر برقی است که اساساً با استفاده از هوای گرم به جای روغن کار می کند. از طریق این فرآیند ، Rival PP25 Popper پاپ کورن سالم و بدون چربی تولید می کند. این مدل یک درب شفاف دارد که ذرت بو داده را به داخل کاسه هدایت می کند. موتور قدرتمند 1200 واتی این مدل خاص به راحتی در 3 دقیقه 4 کوارت را به بیرون می دهد. یک فنجان اندازه گیری تولید شده نیز وجود دارد که می تواند به راحتی 3 اونس کره را که در طی فرآیند ظاهر ذوب می شود ، نگه دارد. این برند برای این مدل خاص یک سال ضمانت ارائه می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا