صنعت و تجارت

«شبکه راه حل» و توسعه مسیر همدلی


در طی روزهای پر دردسر کرونا ، بسیاری از مردم در قالب جنبش های جهادی به هموطنان خود کمک می کردند ، در حالی که بسیاری از مشاغل به دلیل محدودیت های کرونا متحمل خسارات زیادی شدند. در این میان افرادی بودند که تمام انرژی خود را برای حمایت از این فعالیتها به کار بردند. راه اندازی “شبکه راه حل” یکی از اقدامات بی شماری بود که از قابلیت های داخلی برای کمک به شرکت های متاثر از کرونا استفاده کرد.
به همین منظور ، مصاحبه ای با امیر حسن خواجوی ، مدیر این شبکه ترتیب دادیم. که بعداً بحث خواهد شد.
ایرنا: ابتدا برخی از مکانیسم های عملکرد در شبکه راه حل را برای خوانندگان توضیح دهید
بگذارید مختصراً تاریخچه ایجاد این شبکه را توضیح دهم. و همه چیز بسته شد ، شرایط دشواری برای تیم هنری ما حاکم بود و زمزمه های بسته شدن پروژه های ویدیویی وجود داشت.
در ضمن ، ما به تیم هنری خود قول دادیم که تا آنجا که ممکن است در برابر شرایط تحمیل شده مقاومت کنیم و تجربیات خود را با دیگران در میان بگذاریم. در واقع ، شروع اولیه شبکه راه حل در آن روزهای سخت ضربه خورده است. ما به این نتیجه رسیده ایم که می توانیم در شرایط بحرانی به خودمان کمک کنیم و از طرف دیگر ، با کمک به دیگران می توانیم برخی از مشکلات موقعیتی را که برای دیگران وجود دارد ، کاهش دهیم.
در شرایط فعلی ، در قالب یک کسب و کار نوپا ، بسته های آموزشی مدیریت بحران اقتصادی را به شرکت های مختلف و همچنین راهنمایی برای بازارهای جدید ارائه می دهیم و سپس بسته های تولید محتوا را که به آنها ارائه می دهیم تقویت می کنیم. ما به مشاغل آنها کمک می کنیم.
در واقع ، ما از هنر به عنوان ابزاری برای معرفی و تقویت مشاغل استفاده می کنیم. و ما این روند را در قالب یک شبکه همتا ارائه می دهیم تا همه در این شرایط دشوار بتوانند به یکدیگر کمک کنند.
ایرنا: مردم چگونه به فعالیت جهادی شما واکنش نشان دادند؟
ایجاد احساس همدلی و از همه مهمتر تنها ماندن در مواجهه با بحران های اقتصادی مهمترین چیزی است که در قالب این اقدام به دست آوردیم. در واقع ، تمام تلاش ما توانمند سازی مشاغل برای غلبه بر بحران های مختلف است که به لطف خدا ، با استقبال گسترده مردم روبرو شده است. در واقع ، فرآیند شبکه راه حل ، علاوه بر آموزش ، مفهوم توسعه بازار را نیز شامل می شود. مفهومی که در عمل منجر به جهش تولید و افزایش توان داخلی می شود.
ایرنا: آینده شبکه راه حل را چگونه ارزیابی می کنید؟
امیدواریم با توسعه کمی و کیفی این شبکه ، علاوه بر رفع نیاز مخاطبان ، بستر متفاوت و جذابی را برای مشارکت حداکثری هنرمندان در این شبکه فراهم آوریم و به طور کلی ، به بستر راه حل برویم. بحران ها هرگز گزارش نمی شوند ، اما ما همیشه می توانیم نیازهای اصلی خود را با استفاده از ساختارهای سیال دنبال کنیم. ما همچنین معتقدیم که راه حل همه مشکلات در داخل کشور است و اگر با همدلی عمل کرده و استراتژی مناسبی را اتخاذ کنیم ، قدم های قاطعی برای حل مشکلات برمی داریم.
ایرنا: در پایان ، چگونه مردم می توانند از شبکه راه حل استفاده کنند؟
ما شبکه راه حل را در فضای مجازی و پیام رسان های داخلی و خارجی در دسترس عموم قرار داده ایم و امیدواریم این حرکت منجر به فرهنگ کمک همدلی شود.
اتصال منبع

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا