صنعت و تجارت

شرکت های تهویه مطبوع در جزایر کیمن

شرکت های تهویه مطبوع در جزایر کیمن

جزایر کیمن که در دریای گرمسیر کارائیب واقع شده است ، مقصد محبوب کسانی است که عاشق گرما و آفتاب هستند. در حالی که کسانی که برای مدت زمان کوتاهی به آنجا می روند اغلب به استخرهای شنا و سیستم های خنک کننده در محل در بسیاری از استراحتگاه ها و مهمانسراها در جزایر دسترسی دارند ، کسانی که تصمیم می گیرند به کیمن نقل مکان کنند اغلب این کار را نمی کنند. تهویه مطبوع در کیمن کلیدی است ، زیرا دما در ماه های تابستان گرم می شود و می تواند بسیار ناخوشایند باشد ، به خصوص در داخل خانه. اگر به دنبال نصب واحد برودتی در جزایر کیمن هستید ، اینها بهترین شرکت ها برای استخدام هستند.

نرم کننده های خرس قطبی

Polar Bear بیش از 15 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و دارای تیمی متشکل از تکنسین های متخصص و حرفه ای برای پاسخگویی به نیازهای انواع مشتریان است. آنها یک سرویس اضطراری 24/7 و همچنین یک فرم پیش قیمت ارائه می دهند که هزینه کار را مسدود می کند ، حتی اگر مقدار کار تغییر کند یا افزایش یابد. Polar Bear نصب و خدمات HVAC را در جزایر کیمن فراهم می کند ، رضایت شما را تضمین می کند. آنها سیستم های مختلفی برای انتخاب دارند ، از جمله مدل های بدون مجرای و بسیار کارآمد ، و مشتریانی که به باشگاه تخفیف خود می پیوندند 10٪ تخفیف دریافت می کنند. این خیابان در خیابان 22 تجاری در جورج تاون ، پایتخت گراند کیمن واقع شده است.

کولر گازی

جو یک شرکت معروف جزایر کیمن است که بیش از 35 سال پیش تاسیس شد. آنها با داشتن تیمی از متخصصان که در تلاشند نیازهای مشتریان جدید و مشتریانی را که برآورده می کنند برآورده کنند ، آنها نصب ، نصب تهویه هوا و یخچال ، خدمات تهویه مطبوع و تبرید و همچنین تعمیرات و قطعات یدکی را ارائه می دهند. واحدهای کاملاً جدید برای خرید ملک تجاری و مسکونی نیز در دسترس هستند. جو در منطقه Seven Mile Beach گراند کیمن واقع شده است.

تهویه مطبوع جهانی

A / C یونیورسال که در انبار Red Gate در منطقه صنعتی گرند کیمن واقع شده است ، یکی از برترین شرکت های کیمن است که خدمات تهویه مطبوع از جمله تعمیر ، نصب و تهیه تجهیزات را ارائه می دهد. آنها انواع مختلفی از واحدهای تهویه مطبوع و برودتی را برای خرید و همچنین سرویس و تعمیر مورد دوم در دسترس دارند. این شرکت افتخار خود را به تیمی با استعداد از مکانیک ها و پیمانکاران نشان می دهد که در خدمت حداکثر توانایی خود به افراد و شرکت ها در جزایر کیمن هستند.

تهویه مطبوع و تجهیزات کیمن

کیمن بیش از 40 سال است که در خدمت جزیره نشینان است. واقع در Dorcy Drive در شهرک صنعتی ، گرند کیمن ، نصب ، سرویس و قطعات HVAC را ارائه می دهند و از دوشنبه تا جمعه ، 730 صبح تا 5 بعدازظهر باز هستند. علاوه بر این خدمات ، این شرکت برای نصب کنندگان ورق فلز ، خدمات تصفیه و تصفیه آب ، فن ها ، دستگاه های یخ ، فیلترهای هوا و غیره نیز در دسترس است. آنها ضمانت های سازنده را ارائه می دهند و می توانند موارد سختی را پیدا کنند.

اگر در تابستان امسال به دنبال خنک نگه داشتن هستید ، چندین شرکت تهویه مطبوع در کیمن وجود دارد که می توانند به شما در خرید یک واحد کاملاً جدید یا تعمیر یا سرویس واحد فعلی خود کمک کنند. شرکتهایی که در بالا توضیح داده شده اند بهترین جزایر را برای این خدمات در جزایر دارند و مشتریان راضی بسیاری دارند. دریافت تماس اولین قدم به سمت تابستانی خنک و آرام در کیمن است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا