بازرگانی

فرش طلاکوب چیست؟

ما در عصری زندگی می‌کنیم که هر روز با توسعه محصول و نوآوری زندگی می‌کنیم. تا آن زمان صنعت فرش ماشینی عقب نمانده است و هر سال شاهد محصولات، طرح‌ها و طرح‌های جدید هستیم. فرش طلا یکی از جدیدترین فرش های ماشینی است که تا به امروز تولید شده است. در این مقاله به تفصیل در مورد فرش طلا و نقش آن در دکوراسیون صحبت می کنیم و در نهایت شما را با جدیدترین فرش های طلای سال 2021 آشنا می کنیم.

فرش طلا چیست؟

قالیچه های روکش طلا قالیچه هایی با گل طلا هستند و بیشتر به صورت نقره ای، دودی، زغالی و کرم رنگ می شوند. این نوع فرش‌ها که در چند وقت اخیر رواج پیدا کرده‌اند، به دلیل کیفیت و ظاهر منحصربه‌فرد مورد توجه خریداران فرش ماشینی قرار گرفته‌اند.
همانطور که اشاره شد فرش با روکش طلا نوعی فرش ماشینی جدید است که رنگ آن طلایی است و از رنگ های زمینه خنثی مانند نقره ای و فیلی در طراحی آن استفاده شده است. ترکیب رنگ طلایی با رنگ های خنثی ظاهر این فرش های روکش طلا را بسیار منحصر به فرد و شیک کرده است.

نوع مدل فرش تذهیب

فرش های روکش طلا در اشکال و اندازه های مختلف بافته می شوند که یکی از محبوب ترین فرش های روکش طلا می باشد. زرگر فرش یک نام داده شده است. فرش افشان به دلیل عدم خاصیت کشسانی و ترنج بودن از سادگی و زیبایی خاصی برخوردار است و نسبت به سایر اشکال از محبوبیت بیشتری برخوردار است. قالیچه های روکش طلا معمولاً در دو نوع ساده و برجسته بافته می شوند فرش برجسته به دلیل برجستگی گل های طلایی رنگ، وقتی روی زمین پهن می شود زیباتر می شود.

فرش طلا چیست؟

فرش های روکش طلا در تیرها و اندازه های مختلف تولید و بافته می شوند. 700 فرش طلا، فرش 1000 طلا، فرش 1200 طلا و فرش 1500 طلا تعداد فرش طلا هستند و شما می توانید بنا به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنید. فرش های 1200 روکش طلا در این میان فروش بیشتری نسبت به سایر فرش های طلا دارند و دلیل آن نقش کم و قیمت مناسب آنهاست.

قیمت فرش طلا

قیمت فرش طلا قیمت آنها از فرش های معمولی بیشتر است زیرا منحصر به فرد و جدید هستند. اغلب فرش های طلا شکل خاصی دارند و به دلیل هزینه و زمان زیاد این انواع، قیمت نهایی این نوع فرش اغلب بالاتر است. اما اگر از یک شرکت خرید می کنید، این تفاوت قیمت آنقدر بزرگ نیست. به دلیل نوآوری در طراحی طلاکوب، ممکن است نتوانید این مدل ها را در همه فروشگاه ها خریداری کنید و یا در صورت موجود بودن قیمت بسیار بالایی دارند که خرید مستقیم از شرکت آنلاین را توصیه می کنیم.

خرید فرش طلا

فرش نگین مشهد نیز یکی از بزرگترین و برترین شرکت های تولید کننده انواع فرش طلا در اشکال و رنگ های متنوع می باشد و شما می توانید به راحتی فرش طلای مورد نظر خود را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از شرکت خریداری نمایید. فرشی از طلا بخرید مستقیم از شرکت به دلیل حذف واسطه قیمت بسیار پایین بوده و کالا از لحاظ مادی و اصل بودن گارانتی خواهد شد. فرش نگین مشهد دارای گارانتی و برند ملی می باشد که نشان دهنده کیفیت محصولات این شرکت می باشد.

منبع :

منبع در سایت فرش طلاکوب چیست؟ | www.neginhelal.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا