بازرگانی

فرش مربعی و نکاتی درباره ی خرید آن

اما چرا از فرش مربعی استفاده کنیم؟

اگر فرش مستطیلی که انتخاب می کنید متناسب با اندازه و ظاهر اتاق شما نیست ، پس فرش مربعی بهترین انتخاب برای شماست. اگر اتاق شما مربع یا مکعب دارد ، این فرش های مربعی انتخاب بسیار خوبی برای طراحی اتاق و فضای شما هستند. اطلاعات بیشتر در مورد فرش های مربع شکل ؛ با ما به اشتراک گذاشتیم.

همه چیزی در مورد فرش های مربع شکل

اولین نکته این است که بهترین فرش را برای اتاق خود انتخاب کنید ، ابتدا شکل اتاق خود را در نظر بگیرید و سپس اندازه آن را در نظر بگیرید. بهتر است فرش در تمام سطح اتاق نشسته باشد ، زیرا شما همچنین به فضای بیشتری احتیاج دارید. وقتی شکل و اندازه فرش مناسب باشد ، شما بهترین انتخاب هستید. اکثر اتاق ها مستطیل شکل هستند ، به همین دلیل فرش ها اغلب مستطیل شکل هستند. اما مساحت مربع چطور؟

اگر اتاق شما مربع شکل است ، می توانید از یک فرش مستطیلی کوچک استفاده کنید ، اما ما به شما توصیه می کنیم که ریسک کرده و یک فرش مربعی با اندازه مناسب سفارش دهید. وقتی فرشی را پهن می کنید ، زیبایی آن را مشاهده خواهید کرد. اگر میز ناهار خوری شما مربع شکل است ، می توانید یک فرش مربع بزرگتر از آن بگذارید و زیر آن پهن کنید تا مکان خاصی برای غذا خوردن در خانه شما مشخص شود.

فرش و دستورالعمل خرید آنها

آیا در انتخاب فرش گرد و گرد مردد هستید؟

فرش های گرد و مربع هر دو بهترین انتخاب برای اتاق شما هستند. هدف از طراحی اتاق شما تعیین مناسب ترین نوع فرش است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید فضایی برای سخنرانی ایجاد کنید ، بهتر است از فرش مربعی استفاده کنید و فضا را خاص تر کنید. اگر فضای شما کوچک است ، انتخاب فرش گرد بهتر است. اگر میز شما مربع شکل است ، بهتر است فرشی از مربع خریداری کنید. اگر میز شما گرد است ، بهتر است یک فرش گرد با آن قرار دهید و اگر یک میز گرد طولانی دارید ، فرش های مستطیلی موثرتر هستند.

برای اینکه راحت تر شکل فرشته خود را انتخاب کنید ، خوب است به طرح فرش نگاه کنید. اشکال مجسمه ، زیگزاگ ، سرامیک و هندسی بیشتر مناسب فرش های مربع شکل است. اشکال طبیعی و خمیده مانند طرح ترنج با گل ها و کشسانی فرش گرد جلوه و ظاهر منحصر به فردی دارد ، اما رنگ های خنثی و سرد برای هر نوع فرش مناسب است.

انواع اشکال فرش

  • بسته های مرزی: طرح حاشیه ای معمولاً پر است ، اما به نظر می رسد بیشتر با شکل ارائه شده توسط لبه های این فرش ها آشنا است.
  • فرش سیاه و سفید: فرش مربعی با رنگ مشکی برای دکوراسیون مدرن ایده آل است. چیدن فرش هایی با رنگ های خنثی راحت تر از رنگ های دیگر است.

چیدمان با فرش چهارگوش

فرش های مربعی بهترین گزینه برای بزرگتر نشان دادن خانه شما هستند. فرش های مربعی در حال حاضر بافته شده و راحت تر از همیشه در دسترس هستند. اما امروزه اشکال و رنگهای متنوعی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید ، مربع هایی برای شما بافته می شود و دیگر نگران از دست دادن الگو نیستید.

سطح

کجا از فرش های مربعی استفاده کنیم؟

اگر در اتاق نشیمن فضایی دارید ، این فرش می تواند زیر میز ناهار خوری ، در اتاق کودک یا کودک نوپا یا در تراس کوچک باشد.

چگونه می توان مبلمان را روی فرش مربع چید؟

اگر می خواهید فرشتگان خود را زیر میز ناهار خوری پهن کنید ، باید آنها را طوری قرار دهید که همه میزها و صندلی ها روی فرش باشند. اگر می خواهید مبل روی این فرش قرار دهید ، بهتر است فقط دو پا جلو مبلمان روی فرش داشته باشید. اگر این فرش فرش کودک شماست ، مطمئن شوید که در مرکز اتاق قرار گرفته است یا هیچ پوششی برای پوشاندن بالای فرش وجود ندارد ، مگر اینکه اتاق کودک شما بسیار بزرگ باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرش و راه حل های م effectiveثر برای سلامتی فرشته ، به بخش جدید و مقالات مراجعه کنید تا اطلاعات مفیدی در مورد فرش داشته باشید.

منبع :

منبع در سایت فرش مربعی و نکاتی درباره ی خرید آن | www.neginhelal.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا